search
menu

هتل OYO 129 Al Bayrahaa Hotel Apartments Muscat

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل OYO 129 Al Bayrahaa Hotel Apartments Muscat
امکانات عمومی هتل آپارتمان اویو ۱۲۹ ال بایراها مسقط
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان اویو ۱۲۹ ال بایراها مسقط تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل OYO 129 Al Bayrahaa Hotel Apartments Muscat


هتل آپارتمان اویو ۱۲۹ ال بایراها مسقط یک هتل میان رده در شهر مسقط عمان است. همانطور که از نام آن مشهود است واحدهای اقامتی این هتل بصورت آپارتمان است. اگر قصد دارید زیبایی های مسقط را ببینید، این ملک باید اقامتگاه شما باشد. موقعیت استراتژیک آن در شهر نزدیک به گونه‌است که به دریا بسیار نزدیک است و مهمانان می توانند در طول اقامت خود در اینجا از آن دیدن کنند. سایر جاهای دیدنی مسقط شامل: موزه ملی عمان، وادی الخود، مسجد جامع سلطان قابوس و ساحل سیب هستند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی مسقط است که ۲۰ کیلومتر از OYO 129 Al Bayrahaa Hotel Apartments Muscat فاصله دارد و شما به راحتی از طریق رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید به این شهر سفر کنید. ساختمان شیک و تمیز آن از بیرون نیز جلوه خاصی دارد و می‌تواند گزینه خوبی برای اقامت راحت شما در شهر مسقط باشد. در آشپزخانه واحدها امکان آشپزی فراهم است و هیچ کمبودی را حس نخواهید کرد. از نظر کسانیکه سابقه اقامت در این هتل را داشته‌اند این هتل یک گزینه مقرون به صرفه است و علاوه بر آن به کافه‌ها و رستوران‌های زیادی نیز نزدیک است. این هتل با داشتن چشم اندازی به دریانزد مسافران محبوب‌تر نیز شده‌است. با ماه همراه باشید تا امکانات هتل و انواع واحدهای اقامتی آن را بهتر بشناسید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان اویو ۱۲۹ ال بایراها مسقط


در این بخش شما به راحتی می‌توانید اطلاعات جامع و کاملی را از امکانات هتل بدست آورید. این هتل مانند بسیاری از هتل‌های به روز دنیا دارای اینترنت رایگان است که چه در بخش‌های عمومی و چه در داخل بخش‌های عمومی به راحتی قابل دسترسی است. لوازم و وسایل عمومی مورد نیاز مانند کپسول آتش نشانی و جعبه کمک‌های اولیه در بخش‌های مختلف هتل قرار گرفته‌است تا مسافران در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنند.
با توجه به گرم بودن هوای کشور عمان، کولر در آن نصب شده‌است و داخل ساختمان هوای بسیار معتدلی دارد. برای حفظ امنیت مالی و جانی مسافران، در جای جای هتل دوربین نصب شده‌است. هتل چند طبقه است و برای راحتی در امر رفت و آمد بین طبقات، آسانسور وجود دارد. این هتل پارکینگ ندارد. بصورت روزانه نظافت در هتل OYO 129 Al Bayrahaa Hotel Apartments Muscat انجام می‌گیرد و شما می‌توانید در این مکان با توجه به تمیزی و نظمی که دارد اقامت راحت‌تری را تجربه کنید. کارکنان هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و این امر می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. فضایی مجزا در هتل در نظر گرفته شده‌است تا افراد سیگاری در این مکان بتوانند سیگار بکشند. در ضمن در این هتل ورود حیوانات نیز ممنوع است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی این هتل بصورت آپارتمان هستند و امکانات لازم را برای اقامت مانند یک آپارتمان واقعی دارند. اینترنت همانطور که ذکر شد علاوه بر بخش‌های عمومی داخل واحدها نیز قابل دسترسی است. واحدها هرکدام دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند که لوازم بهداشتی و سشوار و حوله در آن‌ها موجود است. اتاق‌ها دارای رنگ‌های جذاب بنفش، آبی و نارنجی هستند و چیدمان آن‌ها با ترکیب رنگ‌های جذابشان جلوه بسیار زیبایی را به این مکان بخشیده است. واحدها تلویزیون مسطحی دارند که روی دیوار نصب شده‌است. آشپزخانه نیز در واحدها وجود دارد و در آن‌ها گاز، یخچال و سایر لوازم مورد نیاز و ضروری برای آشپزی وجود دارد. اتاق‌های هتل مانند سایر بخش‌های آن بصورت روزانه مورد ضدعفونی و نظافت قرار می‌گیرند.
انواع اتاق‌های هتل OYO 129 Al Bayrahaa Hotel Apartments Muscat شامل:
• واحد دلوکس کینگ
• واحد دلوکس با تخت توئین
• واحد دو خوابه چهار نفره
• واحد جونیور
• واحد کینگ

رستوران هتل


هتل دارای صبحانه مفصل و رایگان است اما برای نهار و شام خدمات خاصی را ارائه نمی‌کند. علاوه بر صبحانه، هتل OYO 129 Al Bayrahaa Hotel Apartments Muscat دارای کافه است و می‌توانید در این محل قهوه و نوشیدنی دلخواهتان را بنوشید.

فاصله هتل آپارتمان اویو ۱۲۹ ال بایراها مسقط تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل سیب: ۸ کیلومتر
فاصله تا دانشگاه سلطان قابوس: ۱۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است