search
menu

هتل OYO 109 Al Thabit Modern Hotel Apartment Muscat

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل OYO 109 Al Thabit Modern Hotel Apartment Muscat
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان اویو ۱۰۹ ال ثابت مسقط
اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان اویو ۱۰۹ ال ثابت مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل OYO 109 Al Thabit Modern Hotel Apartment Muscat


هتل آپارتمان اویو ۱۰۹ ال ثابت مسقط یکی از هتل‌های ۳ ستاره و اقتصادی شهر مسقط است که در منطقه Hayl Al `Umayr و نزدیک به ساحل واقع شده است. کسانی که بلیط هواپیما مسقط خریداری کرده‌اند و می‌خواهند سفری مقرون به صرفه داشته باشند و به زیبایی هتل و اتاقشان اهمیت زیادی نمی‌دهند، می‌توانند با خیال راحت هتل آپارتمان اویو ۱۰۹ ال ثابت را رزرو کنند و سفر ارزانی به مسقط داشته باشند. با اقامت در این هتل با ۵ دقیقه رانندگی می‌توان به ساحل دسترسی داشت، مرکز شهر نیز به همین مقدار از هتل فاصله دارد و از موزه عمان بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان اویو ۱۰۹ ال ثابت مسقط


این هتل نیز مثل هتل‌های هم‌رده خود از امکانات و خدمات متنوعی برخوردار نیست ولی هر آنچه برای اقامتی راحت و آسوده بدان نیاز باشد در اختیار مهمانانش می‌گذارد. هتل اویو مسقط خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند با استفاه از این خدمات به راحتی به فرودگاه بین‌المللی مسقط که در فاصله ۱۰ کیلومتری هتل قرار دارد، دسترسی داشته باشند. در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند و هتل تقریبا قدیمی است و نیاز به ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش دارد. البته با توجه به نرخ اقامتی‌ معقولانه‌اش این قضیه قابل قبول است. هتل برخی امکاناتش را برای استفاده افراد توان‌جو بهینه کرده است و این دسته از مهمانان می‌توانند اتاق مخصوص خود را داشته باشند و به راحتی از آسانسور استفاده کنند. ضمنا هتل OYO 109 Al Thabit Modern Hotel Apartment فاقد رستوران است ولی پارکینگ مسقفی دارد که به صورت رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


واحدهای هتل اویو ۱۰۹ ال ثابت در ۳ قالب اتاق‌های استاندارد دبل و کینگ و همچنین آپارتمان‌های تک‌ خوابه ارائه می‌شوند. هتل در مجموع دارای ۴۸ واحد اقامتی است و اتاق‌هایش با مبلمان و اثاثیه قدیمی دکور شده‌اند. به صورت کلی اتاق‌های هتل دلباز و نورگیر هستند و در آن‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه‌تخت، تهویه مطبوع، سشوار، مبلمان، میز و کمد گنجانده شده تا مهمانان اقامت راحتی را در این هتل داشته باشند. کف اتاق‌های این هتل سرامیک است و بعضی از قسمت‌های آن با فرش یا موکت پوشانده شده است. آپارتمان‌های هتل OYO 109 Al Thabit Modern Hotel Apartment دارای آشپزخانه مجهز به مایکروویو و یخچال هستند و در حمام‌های اتاق‌ها لوازم بهداشتی رایگان و حوله قرار داده شده است. این هتل رسیدگی منظمی به امور نظافتی اتاق‌هایش ندارد، برای همین اگر از آن دسته از افراد نکته‌سنجی هستید که به تمیزی محل اقامتتان خیلی حساسید، بهتر است هتل دیگری را برای اقامت خود انتخاب کنید.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


در هتل OYO 109 Al Thabit Modern Hotel Apartment مهمانان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته به پذیرش دسترسی داشته باشند. ضمنا هتل اتاق چمدان هم دارد و در صورتی که قبل از چک این یا بعد از چک اوت مجبور باشید بارها و چمدان‌های خود را به هتل تحویل دهید و در شهر گشت و گذار کنید، می‌توانید بی هیچ نگرانی این کار را انجام دهید. این هتل خدمات لاندری هم ارائه می‌دهد و پرسنل آن به زبان انگلیسی نیز آشنایی دارند. دوربین‌های مداربسته در بیرون هتل و همچنین داخل آن تعبیه شده تا امنیت مهمانان فراهم شود. در کل نقطه قوت هتل اویو ۱۰۹ ال ثابت مسقط موقعیت مکانی خوب و نرخ اقامتیِ مناسبش است وگرنه امکانات و خدمات چندانی برای ارائه به مهمانانش ندارد.

رستوران هتل


این هتل فاقد رستورن است و طبق نظرات ثبت شده مهمانانش آشپزخانه‌هایش چندان کاربردی نیستند چون ظرف و ظروفی برای پخت و پز در آن‌ها گنجانده نشده است ولی رستوران‌های خوبی در اطراف هتل وجود دارند و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان به رستوران‌های ترکی، فست‌فود و ساندویچی آن منطقه دسترسی داشت. ضمنا اقامت در هتل OYO 109 Al Thabit Modern Hotel Apartment همراه با ارائه صبحانه نیست و مهمانان می‌توانند در کافه‌های مجاور هتل صبحانه خود را میل کنند.

فاصله هتل آپارتمان اویو ۱۰۹ ال ثابت مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل الموج: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید البهجه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت الصحوه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا زمین گلف الموج: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین‌المللی مسقط: ۱۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است