search
menu

هتل Mysk Al Mouj Hotel Muscat

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mysk Al Mouj Hotel Muscat
امکانات کلی هتل میسک الموج مسقط
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میسک الموج مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mysk Al Mouj Hotel Muscat


هتل ۴ ستاره میسک الموج مسقط نزدیک به مارینا الموج و مرکز خرید البهجه قرار دارد و دارای اسکله تفریحی است. کسانی که تمایل به خرید دارند می‌توانند از مرکز خرید خیابان عمان نیز دیدن کنند. این هتل یک جامعه ساحلی پر رونق که در امتداد ساحل خیره‌کننده شش کیلومتری گسترده شده است را ارائه می‌دهد. این جامعه فضاهای سبز، مسیرهای پیاده‌روی و آبراه‌های داخلی، امکانات غذاخوری و تنها باشگاه گلف عمان را با زمین گلف استاندارد ۱۸ سوراخ ارائه می‌کند. این هتل همچنین در نزدیکی The Walk دارای فروشگاه‌های خرده‌فروشی، فروشگاه‌های مواد غذایی، داروخانه‌ها و بوتیک‌های هوشمند و فروشگاه‌های سطح بالا است. موزه تاریخ طبیعی و مسجد جامع سلطان قابوس از جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا به شمار می‌آیند. هتل Mysk Al Mouj Hotel Muscat تا فرودگاه بین المللی مسقط ۵ کیلومتر و تا مرکز شهر مسقط ۴.۵ کیلومتر فاصله دارد. آژانس‌های فعال در سفرمارکت می‌توانند به شما در تهیه بلیط هواپیمای خارجی کمک کنند.

امکانات کلی هتل میسک الموج مسقط


پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. خدماتی مانند ویلچر نیز برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند ارائه می‌شود. علاقمندان می‌توانند در استخر زیبای پشت بام شیرجه بزنند. این هتل یک مرکز تناسب اندام مجهز نیز دارد. استخر کودکان، سونا و اتاق بخار از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل وجود دارد. برای آسودگی فکر خود می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. قبل از رزرو اتاق خود توجه داشته باشید که آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل میسک الموج مسقط ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در فضاهای عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا همه میهمانان بتوانند از هوای پاکیزه استفاده کنند. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و نظافت روزانه اتاق‌ها نیز در این هتل ارائه می‌شود. کادر مجرب و کارآزموده هتل Mysk Al Mouj Hotel Muscat به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، تامیلی و اردو مسلط بوده و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۷ سال همانند افراد بزرگسال محاسبه می شود.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های متعددی برای سپری کردن اوقات فراغت میهمانان در هتل Mysk Al Mouj Hotel Muscat در نظر گرفته شده است. این امکانات تفریحی عبارتند از: زمین گلف، دوچرخه‌سواری، شیرجه، ماهیگیری، کلاس‌های آشپزی و کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی. کلاس‌های یوگا و کلاس‌های ایروبیک در باشگاه ارائه می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل میسک الموج مسقط عبارتند از:
• اتاق کینگ لوکس
• اتاق گرند لوکس
• سوئیت جونیور
• آپارتمان یک خوابه
• اتاق توئین لوکس
• اتاق گرند لوکس با چشم‌انداز مارینا
• اتاق کینگ لوکس با چشم‌انداز مارینا
• اتاق توئین لوکس با چشم‌انداز مارینا
• اتاق لوکس کینگ پلازا
• اتاق لوکس توئین پلازا
• اتاق لوکس گرند پلازا
• اتاق خانوادگی
همه اتاق‌ها شامل تلویزیون هوشمند، تلفن بی‌سیم، اینترنت، گاوصندوق داخل اتاق، لوازم حمام، سشوار، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، ست چای و قهوه، اتو و میز اتو و سوکت USB کنار تخت است.

رستوران هتل


یک صبحانه روزانه با منوی انتخابی بین المللی در هتل Mysk Al Mouj Hotel Muscat ارائه می‌شود. غذاهای مدرن و انتخابی تازه برای وعده غذایی ناهار و شام در این هتل سرو می‌شود. غذای مخصوص کودک، منوهای رژیم غذایی و غذاهای گیاهی در صورت درخواست ارائه می‌شوند. همچنین می‌توانید از یک وعده غذایی مقوی در اتاق و حریم خصوصی خود با امکانات ۲۴ ساعته غذاخوری مفصل در اتاق لذت ببرید.

فاصله هتل میسک الموج مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موج مسقط: ۱۰۰ متر
فاصله تا انجمن خودرو عمان: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است