search
menu

هتل Muscat Plaza Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Muscat Plaza Hotel
امکانات عمومی هتل پلازا مسقط
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پلازا مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Muscat Plaza Hotel


هتل پلازا هتلی میان‌رده و پرطرفدار در شهر مسقط عمان است. این هتل در خیابان العالم واقع‌شده و یکی از مشهورترین مناطق شهر مسقط به شمار می‌رود. این منطقه یکی از جاهایی است که تا جاذبه‌های دیدنی و گردشگری فاصله اندکی داشته و مسافران بدین‌جهت در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل مشتاق هستند. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید به ساحل مسقط و بازار مطرح مسقط دسترسی داشته باشید که جزو مناطق دیدنی مشهور شهر محسوب می‌شود.
مرکز خرید عمان اونیو با ۲.۴ کیلومتر فاصله و خانه اپرای رویال با ۶ کیلومتر فاصله از هتل Muscat Plaza Hotel به راحتی قابل‌دسترس هستند. مسجد جامع سلطان قابوس تا این هتل ۲.۶ کیلومتر فاصله داشته و پارک طبیعی مسقط نیز با ۱۰ کیلومتر فاصله جزو جاهای مشهور به شمار می‌روند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل پلازا فرودگاه بین‌المللی مسقط است که با ۱۷ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پلازا مسقط


این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته بوده و از میهمانان در هر ساعتی از شبانه‌روز استقبال می‌کنند. این هتل دارای دستگاه خودپرداز بوده و در صورت نیاز می‌توانید پول تهیه کنید. از نکات قابل‌توجه در این هتل می‌توان به اینترنت اشاره کرد که به‌صورت سیمی در نقاط مختلف هتل قابل‌دسترس بوده و استفاده از آن رایگان و بدون هزینه است. پارکینگ این مجموعه نیز عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل پلازا واقع‌شده است. با توجه به اینکه استفاده از پارکینگ هتل Muscat Plaza Hotel نیازی به رزرو قبلی ندارد، برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، به راحتی می‌توانند از این پارکینگ بهره‌مند شوند.
برای برگزاری جلسات کاری نیز می‌توانید به مرکز بیزینس هتل زده و از این امکانات با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. امکان کرایه اتومبیل نیز در لابی هتل دایر گردیده شده است که با ماشین شخصی و رانندگی خودتان می‌توانید به گشت‌وگذار بپردازید. پرسنل در هتل پلازا مسقط به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی و فیلیپینی تسلط دارند.
برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید، بدین‌جهت مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. لازم به ذکر است، به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها در لابی محل برای افراد سیگاری تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل اتاق کینگ استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق دوبل خانواده، اتاق تریپل کلاسیک، اتاق توئین استاندارد، اتاق کوادروپل و اتاق سینگل. همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل به طور روزانه نظافت می‌شوند، شما نیز به‌عنوان مسافر نیاز به پرداخت هزینه مجزا ندارید. در داخل اتاق‌های هتل Muscat Plaza Hotel امکانات رفاهی فراهم گردیده‌اند که عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، کتری برقی، یخچال، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی. در داخل اتاق‌های هتل پلازا مسقط می‌توانید از تختخواب‌های استاندارد و ملافه و بالش‌های تمیز بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، امکانات اتوکشی، فرش و کمد لباس.

رستوران هتل


در وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس انواع غذاهای آمریکایی و محلی همه‌روزه در رستوران سرو می‌شود. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید به رستوران‌های موجود در نزدیکی هتل سر بزنید و انواع غذاها را سفارش دهید.

فاصله هتل پلازا مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تاریخ طبیعی مسقط: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد بزرگ سلطان قابوس: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه اپرای رویال مسقط: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه کودکان عمان: ۵.۹
فاصله تا ساحل الزیبه: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است