search
menu

هتل Muscat Mutrah Hotel

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Muscat Mutrah Hotel
امکانات عمومی هتل مطرح مسقط
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مطرح مسقط تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Muscat Mutrah Hotel


هتل مطرح مسقط یک هتل دو ستاره در مسقط عمان است که هتلی مجلل و با معماری و چیدمان سنتی است. نکته قابل توجه برای هتل Muscat Mutrah Hotel وجود ساختمان جذاب و امکانات بسیار خوب آن است که قطعا چیزی بیش از یک هتل دو ستاره است. لابی بزرگ آن در بدو ورود می‌تواند مهمانان را نسبت به انتخابشان مطمئن‌تر کند. علاوه بر ساختمان خوب و اتاق‌های راحت برای اقامت، انواع مختلف سرگرمی‌ها نیز برای مسافران مهیا شده‌است تا از زمانیکه در هتل هستند بیشترین بهره را ببرید. هم اقامت راحت و هم امکانات بسیار خوب هتل، در کنار بازدید از جاهای دیدنی مسقط مانند: کاخ العالم، کوه اخضر، موزه بیت الزبیر و ... می‌تواند شما را به داشتن سفری خاطره انگیز دعوت کند. گردشگران می‌توانند با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما سفر هوایی راحتی را داشته‌باشند. در ادامه به ذکر جزئیاتی از امکانات هتل خواهیم پرداخت.

امکانات عمومی هتل مطرح مسقط


همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد هتل دارای یک لابی بزرگ برای مسافران است که برای استراحت کوتاه مدت آن‌ها و دورهمی‌های مسافران با همراهانشان مکان بسیار مناسبی است. فعالیت‌های سرگرم کننده و تفریحی مانند تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی، غواصی، هاکی، دارت و بیلیارد نیز برای مسافران در نظر گرفته شده‌است. خشکشویی و لاندری از امکانات بهداشتی هتل است که در ازای دریافت هزینه مجزا امکانات خوبی را برای مسافران ارائه می‌دهد. برای راحتی در جابجایی معلولان هم ویلچر و هم آسانسور وجود دارد. هتل دارای پارکینگ است و افرادیکه خودرو شخصی دارند می‌توانند در ازای دریافت هزینه مجزا خودرو خود را آنجا پارک کنند. در صورت داشتن سفر هوایی به این شهر می‌توانید از شاتل فرودگاهی هتل Muscat Mutrah Hotel که هزینه مجزایی دارد برای جابجایی بین هتل و فرودگاه استفاده کنید. امکان اجاره خودرو نیز برای مسافران هتل مهیا شده‌است. بخشی در هتل برای افراد سیگاری اختصاص یافته‌است. تهویه مطبوع هتل نیز به مسافران کمک می‌کند تا در فضای مطبوع هتل اقامت بهتری را تجربه کنند. انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربانی، کپسول‌های آتش نشانی و حس‌گرهای دود از جمله سایر امکانات این مجموعه هستند. افراد ورزشکار می‌توانند از باشگاه بدنسازی موجود در هتل برای ورزش استفاده کنند. زبان‌هایی که کارکنان هتل به آن مسلط هستند شامل: عربی، انگلیسی، هندی، ترکی و فیلیپینی هستند. مسافرانی که به دنبال یک مکان مناسب برای برگزاری همایش و جلسات کاری خود هستند، می‌توانند از امکاناتی که این هتل در اختیارشان قرار می‌دهد نیز استفاده کنند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌هایی بزرگ و دلباز از ویژگی‌های شاخص واحدهای اقامتی این هتل هستند. هتل Muscat Mutrah Hotel دارای ۴۳ اتاق است که سبک خاص خود را دارند. تقریبا تمام واحدها دارای پنجره هستند و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در آن‌ها نصب شده‌است. امکانات اتاق‌ها بسته به سطح آن‌ها متفاوت است. شما می‌توانید از تلویزیون و اینترنت نیز در داخل واحدهای اقامتی خود استفاده کنید. واحدها دارای حمام و سرویس بهداشتی فرنگی نیز هستند. داخل حمام شامپو، صابو و حوله نیز وجود دارد. اتاق‌ها از تهویه مطبوع و تمیزی و نظافت خوبی برخوردار هستند. انواع واحدهای اقامتی که در این هتل می‌توانید رزرو کنید شامل:
• واحد تک نفره
• واحد توئین
• واحد دابل دلوکس
• واحد سه نفره
• واحد سوئیت با دو تخت تک نفره و یک تخت دابل

رستوران هتل


هتل دارای یک رستوران بزرگ است و تمام وعده‌های غذایی در آن سرو می‌شود. نکته قابل توجه در رابطه با رستوران هتل Muscat Mutrah Hotel، وجود غذاهای بین المللی در منوی آن است. غذاهای بین المللی شامل غذاهای عربی، هندی و چینی هستند.

فاصله هتل مطرح مسقط تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع سلطان قابوس: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار مطرح: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه بیت الزبیر: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه الجلالی: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است