search
menu

هتل Muscat International Hotel

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Muscat International Hotel
امکانات عمومی هتل مسقط اینترنشنال
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مسقط اینترنشنال تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Muscat International Hotel


هتل مسقط اینترنشنال دارای دو ستاره است که در این متن درباره ویژگی‌ها و امکانات آن مفصل توضیح داده خواهد‌شد. این هتل در منطقه الخویر ساخته شده‌است. مسقط شهری در عمان است که آب و هوای گرمی دارد و دارای کوههای و صحراهای فراخی است و برای دیدن سواحل زیبا و جاهای تاریخی زیبا می‌توانید مسقط را به عنوان مقصد انتخاب کنید. جاهای دیدنی مسقط فراوان است که برای مثال می‌توان به کاخ العالم، قلعه الجلالی، بازار مطرح، مسجد جامع سلطان قابوس و .. اشاره کرد. برای سفر به مسقط نیز به دو طریق می‌توانید عمل کنید یا خرید اینترنتی بلیط هواپیما یا رزرو آنلاین بلیط هواپیما که هر دو روش می‌تواند از طریق تورهای گردشگری انجام گیرد. هتل Muscat International Hotel دارای ۱۵ کیلومتر فاصله با فرودگاه بین المللی مسقط است. این هتل دو ستاره امکانات خوبی دارد و اقتصادی و به صرفه‌تر است و شما به راحتی می‌توانید با هزینه مناسب در یک هتل خوب اقامت داشته‌باشید.

امکانات عمومی هتل مسقط اینترنشنال


هتل امکانات مختلف و متعددی دارد که در این بخش با جزئیات شرح داده خواهد‌شد. بیرون از هتل دارای امکانات مورد نیاز و همچنین دارای تراس بزرگی است که می‌توانید در این بخش از هتل دورهمی‌های به یادماندنی داشته‌باشید. اینترنت در هتل وجود دارد البته فقط در اتاق‌ها دسترسی به آن امکان پذیر است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه نیست. پارکینگ رایگان هتل در یک منطقه نزدیک به هتل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و برای استفاده از آن نیازی به رزرو کردن نیست. میز پذیرش ۲۴ ساعته می‌تواند باعث آرامش خاطر مسافران شود تا در هر ساعتی از شبانه روز بتوانند با پذیرش هتل در ارتباط باشند. فکس و فتوکپی نیز جزیی از امکانات این اقامتگاه است. جالب است بدانید که آرایشگاه نیز وجود دارد و این یکی از جالب ترین امکانات این هتل است. اگر لباس‌هایتان به شستن و اتو کشی نیاز دارد نگران نباشید زیرا هتل مجهز به امکانات لازم برای خشکشویی است. چمدان‌های مسافران در بخشی مجزا به نام انبار چمدان می‌توانند قرار بگیرند. در مورد موارد امنیتی نیز آلارم‌های دود و کپسول‌های آتش نشانی در جای جای ساختمان Muscat International Hotel می‌توانند تضمین کننده امنیت جانی مسافران در صورت بروز هر آتش‌سوزی احتمالی باشند. در بخش‌های عمومی دوربین‌های مدار بسته نصب شده‌است. کارکنان هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، هندی و عربی هستند. آسانسور در هتل وجود دارد تا به راحتی بتوانید بین طبقات مختلف جابجا شوید. با توجه به اینکه مسقط در یک منطقه گرم واقع شده‌است وجود تهویه مطبوع و کولر می‌تواند بسیار کاربردی و لازم باشد. در داخل هتل یک سوپر مارکت نیز وجود دارد که می‌توانید خریدهای خود را به راحتی و از نزدیک‌ترین راه ممکن تهیه کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل تقریبا دارای امکانات ضروری و مهم هستند و می‌توانید با اقامت در این واحدها راحتی را تجربه کنید. دکوراسیون اتاق‌ها دارای شرایط بسیار خوبی هستند. دیوارها دارای تابلوهایی هستند که به زیبایی واحدها افزوده‌است. واحدها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. برخی واحدها که دارای سوئیت هستند مجهز به آشپزخانه نیز هستند. تلویزیون نیز داخل واحدها قرار دارد و همانطور که گفته‌شد، اینترنت رایگان نیز در داخل اتاق‌های هتل Muscat International Hotel وجود دارد. داخل اتاق‌ها کولر و تهیه مطبوع مناسبی نیز وجود دارد. انواع واحدهای هتل شامل:
• واحد توئین
• واحد استاندارد تک نفره
• سوئیت با یک اتاق خواب و ظرفیت چهار نفر
• آپارتمان با دو اتاق خواب
• اتاق دلوکس با یک تخت دابل

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد ولی خدمات روم سرویس وجود دارد تا صبحانه داخل اتاق‌ها سرو شود.

فاصله هتل مسقط اینترنشنال تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تاریخ طبیعی عمان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع سلطان قابوس: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی عمان: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا کلوب گلف راس الحمرا: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است