search
menu

هتل Muscat Gate Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Muscat Gate Hotel
امکانات عمومی هتل گیت مسقط
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گیت مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Muscat Gate Hotel


هتل گیت از هتل‌های مشهور در شهر مسقط است. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوب موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه کشور عمان جزو توریستی‌ترین کشورهای منطقه به شمار می‌رود، انتخاب محل اقامت یکی از گزینه‌های بسیار مهم در هنگام خرید بلیط هواپیما به شمار می‌رود. بنابراین با انتخاب این هتل یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد و برای سفرهای بعدی به این شهر نیز مشتاق خواهید شد. با توجه به محل قرارگیری هتل Muscat Gate Hotel به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر مسقط دسترسی آسان خواهید داشت از جاذبه‌های مشهور در این شهر می‌توان به قلعه الجلالی، موزه ملی عمان، بازار مطرح مسقط، سواحل مسقط اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی مسقط است که با ۹ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، البته به یاد داشته باشید که باید بابت این کار هزینه مجزا پرداخت کنید. با اقامت در این هتل می‌توانید از خدمات مشهوری مانند اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدن‌سازی، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها بهره‌مند شوید.

امکانات عمومی هتل گیت مسقط


با توجه به امکانات ارائه‌شده در این هتل اینترنت وای فای در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. از داخل اتاق‌های این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری از محوطه و حیاط هتل را می‌توانید تماشا کنید. در این هتل ۳ ستاره می‌توانید از اتاق چمدان برای نگهداری وسایل تا زمان فرارسیدن پرواز بهره‌مند شوید. در قسمت لابی بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات بوده و روم سرویس و تبدیل ارز نیز برای مسافران دایر شده است. پارکینگ مجموعه Muscat Gate Hotel پارکینگ عمومی بوده که به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. توجه داشته باشید که استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، و اتوکشی در قسمت شستشوی این هتل می‌توانید استفاده کنید و باید بابت این خدمات هزینه پرداخت کنید. درصورتی‌که سفرتان به شهر مسقط کاری و تجاری باشد، جلسات کاری‌تان را می‌توانید در مرکز بیزینس این هتل برگزار کنید و از فکس و فتوکپی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. کارکنان هتل گیت با خوش‌رویی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند و همگی به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی، فیلیپینی و اردو تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که با مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل گیت در شهر مسقط شامل انواع اتاق بوده که عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئین استاندارد، اتاق تریپل استاندارد و سوئیت اکسکیوتیو. تمامی اتاق‌های موجود در این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به شهر و محوطه و حیاط داخلی هتل دارند. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل Muscat Gate Hotel آسانسور تعبیه‌شده است و در ورودی هر یک از واحدهای اقامتی مسیر عبور و مرور ویلچر وجود دارد، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. برخی از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی و فضای نشیمن . اتاق‌های موجود در داخل این هتل ضد سیگاری بوده و افراد سیگاری باید به این امر توجه داشته و در محل مشخص‌شده سیگار بکشند. همه واحدهای اقامتی موجود در این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی و میز کار و حمام اختصاصی هستند. همچنین در تمامی اتاق‌ها کمد لباس برای مسافران تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل ارائه می‌شود. برای سایر وعده‌های غذایی می‌توانید از انواع غذاهای بین‌المللی در رستوران به‌صورت منویی و سلف‌سرویس بهره‌مند شوید.

فاصله هتل گیت مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد بزرگ سلطان قابوس: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل الزیبه: ۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل مسقط: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا کلاب الشفق: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخی طبیعی مسقط: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است