search
menu

هتل Muscat Caesar Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Muscat Caesar Hotel
امکانات عمومی هتل سزار مسقط
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سزار مسقط تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Muscat Caesar Hotel


هتل سزار مسقط یک هتل سه ستاره در شهر مسقط است . این هتل یک مکان بسیار خوب با کارکنانی آموزش دیده و اخلاق مدار است، که بسیار شیک و تمیز است. هتل Muscat Caesar Hotel از نظر مکانی پشت مسجد الزواوی مسقط قرار گرفته‌است. برای تردد بین هتل و فرودگاه شاتل فرودگاهی در نظر گرفته شده‌است. هتل سزار در قلب منطقه الخویر نزدیک به وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها قرار دارد و چند دقیقه با مرکز خرید بزرگ مسقط، رویال اپرای هاوس و مرکز خرید قروم فاصله دارد. زیبایی‌های طبیعی متعددی نیز در نزدیکی این هتل وجود دارد. ساختمان چند طبقه هتل با ارائه امکانات متعدد می‌تواند میزبان خوبی برای گردشگران باشد. شهر مسقط کوهستانها و سواحل زیبایی دارد و جاهای دیدنی مسقط: کوه اخضر، کاخ العالم، موزه بیت الزبیر و ... هستند که می‌توانند در برنامه گردش شما قرار بگیرند تا بتوانید سفری ماندگار و خاطره انگیز را داشته‌باشید. رزرو بلیط اینترنتی هواپیما می‌تواند به شما کمک کند تا با رزرو سریع و بموقع بلیط سفر، نگرانی بابت نحوه سفر نداشته‌باشید. در ادامه مطالبی در رابطه با امکانات هتل به شما ارائه خواهد شد.

امکانات عمومی هتل سزار مسقط


هتل دارای امکانات بسیار متعددی است. از شاخص‌ترین امکانات هتل می‌توان به وجود اینترنت رایگان و پرسرعت اشاره کرد که بواسطه آن می‌توانید به امور اینترنتی خود بپردازید. لابی هتل یک بخش بزرگ و شیک از هتل است که می‌توانید در بدو ورود در این مکان آرام چند دقیقه‌ای را استراحت کنید. پذیرش هتل بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات است و با وجود انبار چمدان می‌توانید از بابت بارهایتان خیالتان جمع و راحت باشد. سبک چیدمان دکوراسیون هتل بصورت کلاسیک در بخش‌های عمومی و بصورت مدرن در داخل اتاق‌ها است. اتو و خشکشویی موجود در هتل نیز آماده ارائه خدمات بیشتر به مسافران هتل است. شاتل فرودگاهی از خدماتی است که برای گردشگران بسیار ضروری است. فضای هتل بقدری بزرگ و هوشمندانه ساخته شده‌است که برای افرادیکه می‌خواهند جلسات کاری در این هتل برگزار کنند نیز سالن کنفرانس و خدمات لازم را تعبیه کرده‌است. این هتل برای افراد معلول نیز بسیار خوب است زیرا امکانات متعددی برای آن‌ها تعبیه شده‌است. افراد ورزشکار می‌توانند به راحتی در این هتل اقامت کنند زیرا یک باشگاه ورزشی مجهز و مدرن در این هتل وجود دارد. انگلیسی، هندی، فیلیپینی و عربی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن تسلط دارند. در ضمن حیوانات نیز اجازه ورود به هتل Muscat Caesar Hotel را ندارند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل از چیدمان بسیار شیک و اصولی برخوردار هستند. تمام واحدها دارای دکوراسیونی با رنگ روشن و بسیار زیبایی هستند. تقریبا تمام امکانات مورد نیاز در این واحدها وجود دارد تا اقامت خوبی را تجربه کنید. تلویزیون صفحه تخت با امکان اتصال به کانال‌های ماهواره‌ای در تمام واحدها وجود دارد. اینترنت وای فای پرسرعت در واحدها نیز قابل دسترسی است. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام با تمام لوازم بهداشتی در تمام واحدها وجود دارد. واحدها دارای چای ساز هستند و با توجه به دکوراسیوان دنج و راحتی که دارند می‌توانید استراحت خوبی را همراه با نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه در این هتل داشته‌باشید. مبلمان راحت و شیکی در جلوی تلویزیون هر واحد قرار دارد. تهویه مطبوع در واحدها نیز تعبیه شده‌است. کمدهایی در اتاق‌ها وجود دارد تا وسایل خود را در طی مدت اقامتتان در این بخش قرار دهید. انواع واحدهای اقامتی هتل Muscat Caesar Hotel شامل موارد زیر هستند:
• اتاق تک نفره
• اتاق دابل
• واحد دلوکس
• سوئیت با یک تخت دو نفره
• واحد توئین

رستوران هتل


هتل Muscat Caesar Hotel مجهز به یک رستوران بسیار خوب است که تمام وعده‌های غذایی با کیفیت بسیار بالایی در این رستوران آماده می‌شوند.

فاصله هتل سزار مسقط تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار مطرح: ۱۶.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع سلطان قابوس: ۱۸.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه بیت الزبیر: ۲۰.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه الجلالی: ۲۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است