search
menu

هتل Haffa House Hotel Muscat

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Haffa House Hotel Muscat
امکانات عمومی هتل هافا هاوس مسقط
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هافا هاوس مسقط تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Haffa House Hotel Muscat


هتل هافا هاوس مسقط یکی از هتل‌های خوب برای اقامت در شهر مسقط است. این هتل در محله خوبی واقع شده‌است و تقریبا نزدیک به مرکز شهر است. بهتر است بدانید هتل در کنار یک بزرگراه واقع شده‌است. امکانات متعدد و خوبی نیز برای آن تعریف شده‌است که در بخش‌های بعدی بصورت مفصل‌تری به آن‌ها اشاره خواهد شد. آنچه در هتل تجربه خواهید کرد در واقع یک اقامت آرام و دلنشین با سرگرمی‌های متنوع و مفرح است.
نمای بیرونی آن بسیار زیبا و باشکوه است و نمای سفید و با عظمت آن برای هر مسافری خیره کننده‌است. از آنجاییکه هتل نزدیک به مرکز شهر است می‌توانید از جاهای دیدنی مسقط به راحتی دیدن کنید و خاطره حضور شما در این شهر چند برابر جذاب‌تر شود. جاهای دیدنی مسقط شامل: موزه ملی عمان، قلعه الجلالی، بازار مطرح مسقط، وادی الخود، مسجد جامع سلطان قابوس و ساحل سیب از آنجاییکه این هتل دارای یک محوطه وسیع است و این شهر یک منطقه کویری است به شما پیشنهاد می‌شود دیدن آسمان پرستاره در شب‌های مسقط را فراموش نکنید. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به شما کمک می‌کند تا بتوانید راحت و آسان به این شهر سفر کنید و از خدمات شاتل فرودگاهی هتل استفاده کنید.

امکانات عمومی هتل هافا هاوس مسقط


هتل دارای امکانات متعددی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به خروج از هتل در خود هتل بتوانید بسیاری از نیازهای خود را برآورده کنید. مهم‌ترین و شاخص‌ترین مورد در دنیای امروز توان دسترسی به اینترنت است که باید گفت خوشبختانه در این هتل نیز مانند سایر هتل‌های استاندارد و به روز امکان دسترسی به اینترنت رایگان در تمام بخش‌ها بدون محدودیت وجود دارد. لابی هتل Haffa House Hotel Muscat بسیار بزرگ و مبله است و امکان استراحت کوتاه مدت شما را در یک مکان بسیار مناسب فراهم می‌کند. از موارد بسیار جذاب دیگر وجود دو استخر روباز در هتل است که بسیار مناسب و بهداشتی هستند و در تمام فصول سال می‌توانید از آن استفاده کنید. خدمات نظافتی و بهداشتی مانند امکان استفاده از خشکشویی و لاندری در این اقامتگاه وجود دارد. روزانه نظافت منظم و دقیقی در هتل توسط کادر بسیار مجرب آن انجام می‌شود بطوریکه این عمارت باشکوه و بزرگ چون مروارید در وسط بیابان می‌درخشد.
شما در این هتل می‌توانید از وجود تهویه هوا و کولر نیز بهره ببرید. صندوق امانات و تبدیل ارز از مزایای دیگری هستند که برای مسافران ارائه می‌شود تا برای این چنین مواردی با نگرانی رو به رو نشوند. باشگاه ورزشی بسیار مجهز و اسپا حرفه‌ای نیز بصورت رایگان از خدمات جذاب هتل است. معلولان به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته‌باشند زیرا امکانات مختلفی برای راحتی و آسایش آن‌ها در نظر گرفته شده‌است. برنامه‌ها و فعالیت‌هایی مانند بیلیارد، بازدید از گالری‌های هنری و استفاده از فضای کتابخانه را نیز برای مسافران در نظر گرفته‌اند. در هتل می‌توانید درخواست اجاره خودرو را نیز داشته‌باشید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بزرگ و جادار هستند. این اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع و وسایل سرمایشی مانند سایر بخش‌های هتل هستند. تخت‌های مجلل، بزرگ و راحت در تمام واحدها وجود دارد. تلویزیون و اینترنت در اتاق‌های هتل وجود دارد تا هنگام نیاز برای برقراری ارتباط و سرگرمی از آن‌ها استفاده کنید. مبل‌های بسیار زیبا و راحتی در جلوی تلویزیون قرار گرفته‌است تا بتوانید با راحتی کامل تلویزیون تماشا کنید. سرویس بهداشتی و حمام نیز در واحدها وجود دارد. یخچال، تلفن و چراغ خواب نیز در واحدها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل Haffa House Hotel Muscat شامل:
• اتاق دابل یا تویین سوپریور
• اتاق سوئیت بدون آشپزخانه
• اتاق استاندارد تک نفره
• اتاق سوئیت سوپریور

رستوران هتل


رستوران هتل Haffa House Hotel Muscat همانند سایر بخش‌های آن مجلل و باشکوه است و غذا بصورت سلف سرویس برای پذیرایی از وعده‌های غذایی مهمانان ارائه می‌شود.

فاصله هتل هافا هاوس مسقط تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت مسقط: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه کودکان عمان: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه اپرای مسقط: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است