search
menu

هتل Grand Millennium Muscat

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Millennium Muscat
امکانات عمومی هتل گرند میلینیوم مسقط
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل گرند میلینیوم مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Millennium Muscat


هتل ۵ ستاره گرند میلینیوم جزو هتل‌های شیک و زیبا در شهر مسقط عمان است. این هتل در موقعیت جغرافیایی بسیار عالی قرار دارد و دسترسی به تمامی نقاط شهر مانند موزه بیت الزبیر، کاخ سلطنتی قصر العالم، موزه ملی عمان، بازار مطرح بسیار آسان است. برای داشتن اقامتی خاطره‌انگیز در این هتل می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق موردنظرتان اقدام کنید. فرودگاه بین‌المللی مسقط با ۱۵ کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده و به عنوان نزدیک‌ترین فرودگاه به شمار می‌رود. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Grand Millennium Muscat می‌توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدن‌سازی و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گرند میلینیوم مسقط


برای مسافران در این هتل سالن رقص و جشن با ظرفیت ۹۰۰ نفر در نظر گرفته‌شده است که مطمئناً لحظات خوشی در انتظار مسافران است. همچنین برای برگزاری جلسات کاری نیز ۸ اتاق جلسه دایر شده است. امکاناتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در لابی این هتل انجام می‌گیرند. برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس نیز می‌توانید به بخش بیزینس سر بزنید و در صورت لزوم از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید. در لابی سالن آرایشی و زیبایی دایر شده و انواع خدمات مربوط به زیبایی را ارائه می‌دهند. برای مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی در هتل Grand Millennium Muscat در نظر گرفته‌شده است. اینترنت وای فای در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ مجموعه نیز اختصاصی بوده و استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی نداشته و رایگان است. خدمات باربری، تبدیل ارز و اتاق چمدان در لابی هتل گرند میلینیوم انجام می‌گیرند. کارکنان در این هتل با خوش‌رویی از مسافران استقبال می‌کنند و در فراهم شدن اقامتی خوش تلاش می‌کنند، همه پرسنل به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی، ایتالیایی، تایلندی، فیلیپینی، اردو صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


دو استخر شنا در این هتل زیبا دایر شده است که هردو روباز بوده و در طول سال فعالیت دارند. ساعت کاری استخرها از ۷ صبح تا ۱۰ شب است و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. از جمله سرگرمی‌های ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر پشت‌بام خانوادگی اشاره کرد، همچنین استخر مخصوص بانوان نیز در هتل Grand Millennium Muscat دایر شده است. سایر تفریحات هتل گرند میلینیوم محلی برای بازی تنیس است. دسترسی به ساحل بندر جیسا بی نیز بسیار آسان است و با ماشین حدوداً ۲۵ دقیقه فاصله وجود دارد. سایر تفریحات در این هتل عبارت‌اند از کوهنوردی، ماهیگیری و بولینگ. برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در مرکز سلامتی و اسپا نیز می‌توانید از جکوزی داغ، انواع ماساژ، سونا، اتاق بخار بهره‌مند شوید. باشگاه بدن‌سازی نیز با دستگاه‌های به روز دنیا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


این هتل بی‌نظیر دارای ۳۲۸ اتاق، سوئیت و آپارتمان‌های لاکچری است. همه واحدهای اقامتی موجود در این هتل دارای طراحی مدرنی هستند که به سبک عربی چیده شده‌اند. انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ کلاسیک، اتاق توئین کلاسیک، اتاق کینگ کلاب، اتاق توئين کلاب، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت رویال، استودیو، آپارتمان یک‌خوابه، آپارتمان دوخوابه، آپارتمان سه خوابه با استخر اختصاصی، آپارتمان چهارخوابه دوبلکس، سوئیت چهارخوابه استخر اختصاصی. در داخل اتاق‌ها استعمال سیگار آزاد است. در داخل اتاق‌های هتل Grand Millennium Muscat می‌توانید از خدماتی نظیر تلویزیون بهره‌مند شوید. همچنین برخی از اتاق‌ها دارای فضای نشیمن هستند. در برخی دیگر از واحدها نیز می‌توانید چشم‌انداز بسیار دلربایی از کوه یا شهر را تماشا کنید. برای راحتی مسافران حمام‌های اختصاصی مجهز در داخل همه واحدهای اقامتی تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز، امکانات اتوکشی، فرش، کاناپه تخت شو، میز کار، تلویزیون و تلفن.

رستوران هتل


دو رستوران در این هتل دایر شده است که عبارت‌اند از رستوران Taybat انواع غذاهای بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت منویی و رستوران Bahriyat مخصوص غذاهای دریایی بوده و به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل گرند میلینیوم مسقط تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تاریخ طبیعی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد بزرگ سلطان قابوس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل مسقط: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه اپرای رویال: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه کودکان عمان: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار مطرح: ۱۷.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی عمان: ۲۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است