search
menu

هتل Vivatel Kuala Lumpur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vivatel Kuala Lumpur
موقعیت هتل ویواتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران و غذاخوری هتل
سرگرمی و تفریحات هتل
سایر خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل ویواتل کوالالامپور تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Vivatel Kuala Lumpur


هتل ویواتل کوالالامپور از جمله هتل های ۴ ستاره مالزی است که طرح های مدرن و برگرفته از طبیعت را به شکل گیرا و هماهنگی با هم ترکیب کرده و فضای دلنشینی را برای اقامت ساخته است. این هتل با جلب رضایت اکثر مهمانانش توانسته به یکی از گزینه‌ های اقامتی محبوب کوالالامپور تبدیل شود و از طرفی به خاطر موقعیت مکانی ایده آلش، انتخاب مناسبی برای گردشگران و مسافرانی است که به دلایل مختلف با خرید بلیط هواپیما خارجی عازم کوالالامپور خواهند بود.

موقعیت هتل ویواتل


هتل Vivatel Kuala Lumpur در منطقه ای قرار گرفته که از آن به عنوان یکی از اصلی ترین شریان های کوالالامپور یاد می شود. دو فرودگاه کوالالامپور در فاصله حدودا یک ساعته از هتل قرار گرفته اند و ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی فاصله نسبتا کمی تا هتل دارند. به طوری که مهمانان می توانند با استفاده از تاکسی یا اتوبوس دسترسی آسان و راحتی به جاهای دیدنی کوالالامپور داشته باشند. مراکز خرید کوالالامپور که اصلی ترین انگیزه و هدف بسیاری از گردشگران برای خرید بلیط هواپیما و سفر به کوالالامپور بوده در فاصله چند قدمی هتل قرار دارند و تنها با کمی پیاده روی دنیایی از فروشگاه و مغازه های مختلف پیش روی مهمانان ظاهر خواهند شد.

انواع اتاق های هتل


ویواتل چندین نوع اتاق مختلف از اتاق های استاندارد گرفته تا سوئیت های گرند را دارد. گرچه امکانات هر اتاق این هتل ۴ ستاره منعکس کننده زندگی مدرن شهری است اما در طراحی آن ها از سادگی و زیبایی طبیعی که اطراف کوالالامپور را احاطه کرده الهام گرفته شده است. امکانات تمامی اتاق‌ های این hotel تقریباً با یکدیگر مشابه است و تفاوتشان در فضای اتاق و چشم اندازی است که از پنجره مشاهده می شود. بعلاوه در برخی از اتاق ها مانند اتاق جونیور سوییت امکاناتی مانند قهوه ساز، دوش و وان جداگانه وجود دارد. مهمانان می توانند هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما اتاق مناسب خود را در هتل ویواتل رزرو کنند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل vivatel kuala lumpur مبله بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. کتری برقی و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای از جمله امکانات موجود در اتاق ها است. امنیت اتاق های هتل مسئله ای است که ذهن هر گردشگر را درگیر می کند و هتل ویواتل با آگاهی از این موضوع در همه اتاق ها صندوق امانات شخصی قرار داده تا مهمانان اقامتی پر آرامش را تجربه کنند. تجهیزات اتو زدن، حمام خصوصی ، سشوار، دمپایی و دوش از دیگر امکانات موجود در اتاق های این هتل لوکس است.

رستوران و غذاخوری هتل


ویواتل تنها یک رستوران "رستوران رترو" در مجموعه خود دارد اما همین رستوران با طیف گسترده ای از انواع غذاهای آسیایی و بین المللی خوش طعم در اختیار مهمانان گرامی است. منوی رترو به صورت بوفه و لاکارته است و خدمات روم سرویس را نیز ارائه می دهد.

سرگرمی و تفریحات هتل


ویواتل گرچه از هتل های رده بالای کوالالامپور است اما تفریحات و سرگرمی های چندان زیادی ندارد. ولی استخری دارد که در طول سال باز بوده و پذیرای مهمانان از هر رده سنی ای است. مهمانانی هم که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند می توانند در باشگاه ورزشی مجهز هتل کلی کالری بسوزانند. اما اگر اهل ورزش نیستید پس باید سری به بخش کارائوکه بزنید و استعداد خود در خوانندگی را به رخ بقیه بکشید.

سایر خدمات و امکانات هتل


بیشتر گردشگران با هدف بازدید از جاذبه ها، بلیط هواپیما کوالالامپور خریده اند به همین دلیل ویواتل خدماتی تحت عنوان خدمات تور ارائه می دهد که در آن با هماهنگی و تهیه بلیط، بازدید از جاذبه ها را آسان تر می کند دستگاه خودپرداز بانکی در هتل وجود دارد پس نیازی نیست برای دریافت خدمات بانکی از هتل خارج شوید. مهمانان با اقامت در این هتل به خدمات و امکانات مختلفی از قبیل اینترنت رایگان( در هر نقطه از هتل)، خدمات لباسشویی و خشکشویی، خدمات اتو، شاتل فرودگاهی، اتاق های بدون سیگار، خدمات کانسیرج و اتاق چمدان دسترسی خواهند داشت. راحتی سالمندان، مهمانانی که دارای معلولیت جسمی هستند و یا از ویلچر استفاده می کنند برای گروه ویواتل اهمیت بالایی دارد و به همین دلیل تجهیزاتی مانند دستگیره در سرویس های بهداشتی، سینک هایی با ارتفاع پایین و مسیرهایی برای دسترسی آسان ویلچر در نقاط مختلف هتل تعبیه شده است. بد نیست بدانید که کارکنان هتل به زبان چینی و انگلیسی آشنایی دارند و پذیرش آن به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

فاصله هتل ویواتل کوالالامپور تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله از هتل تا مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا رستوران دینر این د اسکای مالزی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید استارهیل گالری: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پاویلیون: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی مالزی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس: ۴.۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است