search
menu

هتل Verdant Hill Hotel Kuala Lumpur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Verdant Hill Hotel Kuala Lumpur
موقعیت مکانی هتل وردانت هیل
امکانات و خدمات عمومی هتل وردانت هیل
انواع اتاق های هتل وردانت هیل
امکانات اتاق های هتل وردانت هیل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل وردانت هیل
فاصله هتل وردانت هیل کوالالامپور تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Verdant Hill Hotel Kuala Lumpur


هتل وردانت هیل کوالالامپور یکی از هتل های ۴ ستاره و لوکس شهر است که در فاصله چندصد متری از منطقه معروف بوکیت بینتانگ و جالان آلور واقع شده است.Verdant Hill Hotel Kuala Lumpur در واقع برجی ۲۰ طبقه است که با امکانات فوق مدرنش در میزبانی از خریداران بلیط هواپیما کوالالامپور تجربه و حرفه ای بودن در این صنعت را به رخ همه می کشاند.

موقعیت مکانی هتل وردانت هیل


منطقه ای که هتل وردانت هیل در آن قرار گرفته در واقع قلب کوالالامپور است. این منطقه یعنی چانگکات راجا چولان به عنوان مثلث طلایی شهر شناخته می شود چون مکان تلاقی تجارت و تفریح است. با کمی پیاده روی از هتل در احاطه رستوران ها، کافه ها، مراکز خرید و ایستگاه های مترو خواهید بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل وردانت هیل


هنگام رزرو هتل وردانت هیل چیزی که از همان ابتدا نظرها را به سمت خود جلب می کند، استخر روباز هتل و چشم اندازهایی است که می توان از اتاق های هتل Verdant Hill Hotel Kuala Lumpur نظاره گر آن شد. مهمانان در هتل وردانت هیل از پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، باشگاه بدنسازی و سرویس شاتل بهره مند خواهند شد ولی امکانات و خدمات هتل به همین جا ختم نمی شود.

انواع اتاق های هتل وردانت هیل


این هتل ۲۰ طبقه حدود ۲۲۳ واحد اقامتی را در خود جای داده و این عدد گویای تنوعی است که انتظار مهمانان هتل را می کشد. امکانات، چشم اندازها و اندازه های اتاق ها مهمانان را مجاب به انتخاب یکی از آن ها می کند. این اتاق ها در دسته بندی های سوپریور کویین، دلوکس کویین، پرمیر تریپل، دلوکس تویین، دلوکس کینگ و پرمیر کامفورت ارائه می شوند که در ظرفیت های ۱ تا ۳ نفره پذیرای مهمانان هستند.

امکانات اتاق های هتل وردانت هیل


هر چند برخی از این اتاق ها از امتیازهای ویژه ای برخوردارند ولی همه آن ها به صورت مشترک فضای دلباز و مدرنی دارند که پنجره های بزرگشان نورگیری خوبی به اتاق داده و با امکاناتی مثل تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، میوه، صندوق امانات، حوله تن پوش، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، بیده، چای ساز و تجهیزات اتو مجهز شده اند. البته میوه، شیرینی و نوشیدنی اتاق های هتل رایگان نیستند.

گزینه های صرف غذا


با اینکه هتل وردانت هیل کوالالامپور با طیف گسترده ای از کافه ها و رستوران ها احاطه شده ولی تنوع صبحانه های هتل از سوی مهمانان بازخوردهای بسیار مثبتی داشته به طوری که یکی از نقاط قوت هتل به شمار می رود. این صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می شود و علاوه بر این، هتل دارای یک رستوران و کافی شاپ است که به غیر از دسر و پیش غذا انواع مرغ سوخاری، تورتیلای وگان، بیف برگر، نودل سبزیجات و گوشت، پاستا و ماهی گریل شده سرو می کند. این رستوران از ساعت ۶:۳۰ عصر تا ۱۰:۳۰ شب دایر است.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هتل وردانت هیل از تجهیزات مربوط به سفرهای کاری چیزی کم ندارد و با دریافت هزینه اضافی تجهیزات برگزاری جلسات، کامپیوتر، دستگاه فتوکپی و فکس را در اختیار مهمانان هتل قرار می دهد که هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت نتخاب کرده اند. کادر پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته در خصوص اموری همچون برگزاری تور، دریافت چمدان و لاندری مهمانان را راهنمایی می کنند و اما در هتل Verdant Hill می توان از امکاناتی مثل جکوزی، باشگاه، صندلی های آفتاب گیر و استخر روباز نیز برای رفع خستگی بهره مند شد.

دلایل انتخاب هتل وردانت هیل


صبحانه های متنوع و عالی
موقعیت مکانی خوب
پرسنل خوش برخورد و حرفه ای
استخر خوب

فاصله هتل وردانت هیل کوالالامپور تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل وردانت هیل کوالالامپور تا جالان آلور: ۵۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید پاویلیون: ۸۰۰ متر
فاصله تا میدان برجایا تایمز: ۹۰۰ متر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا دینر این د اسکای مالزی: ۱.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است