search
menu

هتل Royale Chulan Kuala Lumpur

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royale Chulan Kuala Lumpur
امکانات عمومی و خدمات هتل رویال چولان کوالالامپور
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل رویال چولان کوالالامپور
امکانات رستوران هتل رویال چولان کوالالامپور
امکانات رفاهی هتل رویال چولان کوالالامپور
خدمات و امکانات مشهور هتل رویال چولان کوالالامپور
دلایل انتخاب هتل رویال چولان کوالالامپور
فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل رویال چولان کوالالامپور

درباره هتل Royale Chulan Kuala Lumpur


هتل رویال چولان کوالالامپور هتلی ۵ ستاره، مجلل و شیک است که در مرکز شهر کوالالامپور در کشور مالزی واقع شده است. هتل Royale Chulan Kuala Lumpur به دلیل موقعیت خوب و قرار گرفتن در یک منطقه تجاری انتخاب بسیار مناسبی برای اقامت در کوالالامپور به شمار می رود. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مالزی و شهر زیبای کوالالامپور را داشته باشید، می توانید با اقامت در هتل مجلل رویال چولان از سفر خود لذت برده و اوقات خوبی را سپری کنید.

امکانات عمومی و خدمات هتل رویال چولان کوالالامپور


هتل رویال چولان کوالالامپور امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و بار دارد. خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات و انبار چمدان نیز از امکانات هتل رویال چولان محسوب می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل رویال چولان کوالالامپور


هتل دارای ۳۰۰ اتاق مدرن مجهز به اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، تلفن، میز کار، کمد لباس، آشپزخانه، چای و قهوه ساز، مینی بار، سرویس اتاق، مبلمان کلاسیک، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی دارای دوش و وان، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی و آرایشی است. هتل Royale Chulan Kuala Lumpur دارای انواع اتاق ها از جمله اتاق کنفرانس، اتاق سوپریور کینگ، اتاق دولوکس و سوئیت Executive است که می توانید متناسب با نیاز خود و خانواده اتاق دلخواه خود را رزرو کرده و اقامتی بسیار دلنشین در این هتل داشته باشید.

امکانات رستوران هتل رویال چولان کوالالامپور


هر روز صبحانه بوفه دلچسب و لذیذ در کافه واریسان به صورت رایگان سرو می شود. غذاهای مخصوص چینی در رستوران تای پینگ، غذاهای خوشمزه فرانسوی در رستوران L'Heritage و غذاهای اصیل مالزیایی در رستوران Bunga Emas سرو می شود.

امکانات رفاهی هتل رویال چولان کوالالامپور


مرکز تناسب اندام هتل اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده نمایند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. آرایشگاه، مغازه خرید لوازم آرایش، استخر کودکان و خدمات ماساژ نیز از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود که می توانید با پرداخت هزینه اضافی از آن‌ها استفاده نموده و اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید. کلوب شبانه و زمین گلف که حدود ۳ کیلومتر با ساختمان فاصله دارد، ازجمله امکانات تفریحی هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی است که برای گذراندن اوقات فراغت گزینه های خوبی هستند و با پرداخت هزینه اضافه می توانید از آن ها استفاده کنید. سیگار کشیدن در مکان های عمومی و اتاق های هتل ممنوع است، اما اتاق های مخصوص سیگار برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل رویال چولان کوالالامپور اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل رویال چولان کوالالامپور


این هتل شامل خدماتی مانند اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، نظافت روزانه، رستوران، شاتل فرودگاهی، امکانات برای معلولان و مرکز اسپا است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارمندان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، هندی، اندونزیایی، کره ای، مالزیایی، تایلندی و چینی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل رویال چولان کوالالامپور


قیمت مناسب
تمیزی هتل و امکانات لوکس
به زبان انگلیسی صحبت کردن کارکنان
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل رویال چولان کوالالامپور


فاصله تا مرکز خرید پاویلیون: ۵۵۰ متر
فاصله تا آکواریوم کی ال سی سی: ۱ کیلومتر
فاصله تا گالری استار هیل: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کی ال سی سی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان برجایا تایمز: ۲.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است