search
menu

هتل Pullman Kuala Lumpur City Centre Hotel & Residences

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pullman Kuala Lumpur City Centre Hotel & Residences
امکانات کلی هتل پولمن
رستوران و غذا در هتل پولمن
امکانات ورزشی در هتل پولمن
انواع اتاق در هتل پولمن
امکانات اتاق های هتل پولمن
فاصله هتل پولمن سیتی سنتر کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی

درباره هتل Pullman Kuala Lumpur City Centre Hotel & Residences


هتل پولمن سیتی سنتر، هتلی ۵ ستاره در شهر کوالالامپور مالزی جزو هتل های شیک محسوب می شود. این هتل با ۵۱۳ اتاق لوکس و مدرن آماده پذیرایی از مهمانان از سراسر دنیاست که بلیط هواپیما کوالالامپور خریده و در ین هتل اقامت دارند و دقیقا روبروی مرکز خرید پاویلیون واقع شده است. این هتل تسهیلات مدرن با وای فای رایگان ارائه می دهد و همچنین هتل پولمن شامل ۲ مینی بار و ۴ رستوران و یک استخر شنا در فضای باز است. هتل پولمن سیتی سنتر کوالالامپور در مرکز شهر و نزدیک به برج دوقلوی پتروناس و نزدیک به فرودگاه بین المللی کوالالامپور قرار گرفته است. هتل پولمن یکی از مکان های مورد توجه مسافران و توریست های شهر پوکت در کشور تایلند است.

امکانات کلی هتل پولمن


این هتل دارای امکانات مدرنی است. مهمانانی که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما مهمان این هتل شده اند، می توانند در باشگاه ورزشی با دستگاه های به روز دنیا ورزش کنند یا ریلکس کرده و آرامش بگیرند. کودکان در باشگاه مخصوص بچه ها بازی می کنند و برای کودکان کوچکتر نیز خدمات نگهداری با پرداخت هزینه اضافی انجام می گیرد. ترانسفر فرودگاهی نیز در این هتل با هزینه اضافی همراه است. از امکانات مورد توجه و مشهور هتل پولمن می توان به استخر شنا، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق خانواده و مینی بار اشاره کرد. فضای بیرونی این هتل نیز شامل تراس و باغ سرسبز است که مطمئنا از این فضا لذت خواهید برد. اینترنت وای فای رایگان نیز در هر نقطه ای از هتل Pullman Kuala Lumpur City Centre Hotel & Residences بدون هزینه و رایگان ارائه می شود. همچنین پارکینگ رایگان در صورت نیاز وجود دارد که باید هنگام رزرو هتل پارکینگ نیز رزرو شود. در قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند، همچنین شامل صندوق امانات و خدمات حمل چمدان ها به اتاق ها هستند. خدمات نظافت روزانه اتاق ها به صورت رایگان همه روزه انجام می گیرد و خدماتی مانند اتو، لباسشویی و خشکشویی نیز با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است. برای استفاده از خدماتی مانند فکس و فتوکپی و اتاق جلسات نیز باید هزینه اضافی پرداخت شود. مکان هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. سالن های زیبایی و آرایشی نیز در این هتل وجود دارد. برای افراد ناتوان جسمی نیز امکانات خاصی در نظر گرفته شده است. در هنگام رزرو این هتل دقت داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. صبحانه هتل برای کودکان زیر ۱۲ سال رایگان است. این هتل شامل گشت شهری، امکان اجاره خودرو، آسانسور، پارکینگ، تبدیل ارز است. کادر مجرب در هتل پولمن سیتی سنتر کوالالامپور به زبان های انگلیسی، هندی، اندونزی، مالزی، فیلیپینی و چینی تسلط دارند.

رستوران و غذا در هتل پولمن


در تمام روز رستوران هتل غذاهای محلی و بین المللی ارائه می دهد. در رستوران قرمز غذاهای چینی و در رستوران اینجو غذاهای مخصوص ژاپنی ها سرو می شوند. نوشیدنی ها و خوراکی ها نیز در بار و تراس در دسترس هستند. در مورد خوراکی و نوشیدنی در این هتل می توان به بطری های آب رایگان در هر اتاق اشاره کرد. مشروبات الکی و غذای مخصوص کودکان و مخصوص افراد با رژیم خاص با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است. همچنین امکان سرو صبحانه در داخل اتاق ها وجود دارد.

امکانات ورزشی در هتل پولمن


از فعالیت های ورزشی می توان به باشگاه کودکان، میز پینگ پونگ، اتاق بازی و زمین گلف اشاره کرد. امکانات سلامتی در هتل پولمن سیتی سنتر شامل استخر شنا، باشگاه ورزشی، اسپا و محل ریلکس شدن، چترها و صندلی های ساحلی، حوله های مخصوص شنا در استخر فضای باز است. البته اگر می خواهید ماساژ دریافت کنید باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

انواع اتاق در هتل پولمن


هتل Pullman Kuala Lumpur City Centre Hotel دارای چندین نوع اتاق است که عباتند از سوئیت با یک تخت دونفره بزرگ، اتاق دولوکس کینگ با یک تخت دونفره بزرگ، اتاق کینگ با کلوب، اتاق توئین دولوکس با دو تخت دوقلوی دونفره، سوئیت دو اتاق خوابه با دو تخت دوقلو و یک تخت دونفره بزرگ، اتاق کینگ پریمیوم، اتاق دوقلوی پریمیوم، اتاق گرند دولوکس کینگ، اتاق گرند دولوکس کینگ پریمیوم، سوئیت با سه اتاق خواب با دو تختخواب دو نفره و دو تختخواب بزرگ و سوئیت کینگ است.

امکانات اتاق های هتل پولمن


هتل پولمن کوالالامپور دارای ۵۱۳ اتاق است و این اتاق ها شامل تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و قهوه ساز و چای ساز است. حمام خصوصی در هر اتاق شامل حمام و دوش جداگانه و مجهز ‏به سشوار و وان است. همچنین علاوه بر تلویزیون ال سی دی شامل آی پاد MP۳، گاوصندوق، میز کار، لپ تاپ است. اتاق های هتل پولمن دارای چشم اندازی به برج پتروناس، شهر یا باغ دارند. اتاقهای هتل دارای بالش و تخت با لحاف اضافی هستند.

فاصله هتل پولمن سیتی سنتر کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی


فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۶۵۰ متر
فاصله هتل تا بوکیت بینتانگ: ۷۵۰ متر
فاصله هتل تا برج های دوقلوی پتروناس: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا برج کوالالامپور: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک پروانه: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ملی مالزی: ۶٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا غارهای باتو: ۱۴٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است