search
menu

هتل Premiera Hotel Kuala Lumpur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Premiera Hotel Kuala Lumpur
امکانات کلی هتل پرمییرا کوالالامپور
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پرمییرا کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Premiera Hotel Kuala Lumpur


با اقامت در هتل چهار ستاره پرمییرا کوالالامپور، می‌توانید یک گردش خوب داشته باشید و از شگفتی‌های کوالالامپور لذت ببرید. ۵ دقیقه پیاده تا مرکز خرید ماجو جانکشن، مجتمع کمپبل و مرکز خرید سوگو فاصله دارید. اقامت در این هتل که تنها ۹ کیلومتر از ترمینال برسپادو سلاتان فاصله دارد، با دسترسی آسان به شهر و گزینه‌های متنوع سفر یک روزه، کارایی سفر شما را افزایش می‌دهد. فراموش نکنید که در نزدیکی منارا کوالالامپور توقف کنید، جایی که همه کسانی که از کوالالامپور بازدید می‌کنند می‌خواهند عکس خود را بگیرند. برج‌های دو قلوی پتروناس، آکواریوم کوالالامپور، موزه ملی مالزی و باغ وحش نگارا از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که ۱۶.۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Premiera Hotel Kuala Lumpur اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل پرمییرا کوالالامپور


با وای فای رایگان هتل به راحتی می‌توانید از تمام ارتباطات خود مطلع شوید. خدمات تاکسی ارائه شده توسط هتل پرمییرا کوالالامپور، برنامه ریزی سفرهای روزانه، گشت و گذار و موارد دیگر در اطراف کوالالامپور را آسان می‌کند. میهمانان می توانند از پارکینگ مناسب در دسترس لذت ببرند. میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، خدمات دربان و صندوق امانات از جمله خدماتی است که در این هتل چهار ستاره ارائه می‌شود. برای تهیه بلیط جاهای دیدنی می‌توانید به میز تور هتل مراجعه کنید. کارکنان پذیرش ۲۴ ساعته به استفاده از امکانات جلسه کمک می‌کنند. برای راحتی و سلامتی همه میهمانان و پرسنل، سیگار کشیدن در هر نقطه از هتل مجاز نیست. استعمال دخانیات فقط در مناطق مشخص شده برای سیگار کشیدن مجاز است.
توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل نیز ممنوع است. این هتل برای افرادی که دارای مشکلات مفصلی هستند نیز مناسب است زیرا برای رفتن به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل Premiera Hotel Kuala Lumpur دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز از جمله خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و مالایی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل پرمییرا کوالالامپور عبارتند از:
• اتاق توئین سوپریور
• سوئیت اکسکیوتیو
اتاق سوپریور بسیار دلپذیر طراحی شده است، ۳۰ متر مربع مساحت دارد، دو تخته است و به راحتی ۲ میهمان را در خود جای می‌دهد. با داشتن هر اتاقی از منظره KLCC-Twin Tower و KL Tower لذت خواهید برد. همه اتاق‌های میهمان مجموعه‌ای از امکانات رفاهی را برای تضمین شبی آرام ارائه می‌دهند. اتاق‌ها مجهز به سرویس کتانی و تهویه مطبوع هستند. اینترنت بی سیم رایگان نیز در همه اتاق‌ها وجود دارد. مینی‌بار، فضای نشیمن و تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی از جمله امکاناتی است که در اتاق‌ها وجود دارند. با استفاده از چای‌ساز و قهوه‌ساز موجود در اتاق‌ها می‌توانید چای و قهوه تهیه کرده و خستگی از تن به در کنید. اتاق‌های هتل Premiera Hotel Kuala Lumpur مجهز به حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


هر روز در هتل پرمییرا کوالالامپور با یک صبحانه خوشمزه آغاز می‌شود. همچنین می‌توانید از شادی صبحگاهی با یک جرعه قهوه خوب در کافه واقع در هتل لذت ببرید. هتل Premiera Hotel Kuala Lumpur مجموعه‌ای از انواع غذاها از جمله گزینه‌های حلال را دارد.

فاصله هتل پرمییرا کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کی ال سی سی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک پروانه کوالالامپور: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش نگارا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد تین هو: ۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است