search
menu

هتل Perdana Kuala Lumpur City Center Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Perdana Kuala Lumpur City Center Hotel
امکانات کلی هتل آپارتمان پردانا سیتی سنتر کوالالامپور
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان پردانا سیتی سنتر کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Perdana Kuala Lumpur City Center Hotel


هتل ۴ ستاره لوکس پردانا سیتی سنتر کوالالامپور درست در مرکز شهر واقع شده است. این هتل واقع در مثلث طلایی کوالالامپور، در چند قدمی KLCC قرار دارد. کوالالامپور پایتخت کشور مالزی است. برج‌های دوقلوی پتروناس با ارتفاع ۴۵۱ متر، یک جفت آسمان‌خراش شیشه‌ای و فولادی با نقوش اسلیمی بر خط افق مدرن آن تسلط دارند. از جمله جاذبه‌های گردشگری دیگر این منطقه می‌توان به پارک کی ال سی سی، موزه ملی مالزی، بازار مرکزی و پارک پروانه کوالالامپور اشاره کرد که مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است. نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری موجب صرفه‌جویی در وقت شما خواهد شد. فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه ۱۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کوالالامپور مالزی با رزرو هتل مجلل Perdana Kuala Lumpur City Center Hotel می‌توانید اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل آپارتمان پردانا سیتی سنتر کوالالامپور


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. این هتل دارای پارکینگ رایگان است و رستورانی با چشم‌اندازی از خط افق شهر دارد. وای فای رایگان در همه قسمت‌های هتل در دسترس است. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید ماشین کرایه کنید. با وجود مرکز تناسب اندام مدرن و پیست آهسته دویدن می‌توان تمرینات منظم را ادامه داد. از دیگر گزینه‌های تفریحی می‌توان به میز تور و همچنین امکانات کارائوکه، زمین بازی کودکان، تنیس، بیلیارد، بدمینتون و سونا اشاره کرد. یک استخر روباز در این هتل وجود دارد. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و حمام آفتاب بگیرید. استعمال دخانیات فقط در مناطق مخصوص سیگار کشیدن که توسط این هتل آپارتمان ارائه می‌شود مجاز است. قبل از رزرو توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل این هتل آپارتمان ممنوع است.
میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند می‌توانند از خدمات ویژه‌ای که مدیریت هتل برای آن‌ها در نظر گرفته بهره‌مند شده و اقامت راحتی را تجربه کنند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. تخت اضافی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل کارآزموده هتل Perdana Kuala Lumpur City Center Hotel به زبان‌های عربی، انگلیسی، مالایی و چینی صبحت می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های این هتل عبارتند از:
• اتاق توئین استودیو
• آپارتمان یک خوابه لوکس
• آپارتمان یک خوابه پریمییر
• اتاق کوئین استودیو
• آپارتمان دو خوابه
امکانات داخل اتاق مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته و نظافت اتاق‌ها اقامت راحتی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. آپارتمان‌هایی که در زمین‌های محوطه‌سازی‌شده قرار دارند، با مبلمان چوبی کلاسیک و پارچه‌های قرمز و قهوه‌ای گرم تجهیز شده‌اند. آن‌ها آشپزخانه‌های مجهز و اتاق‌های استراحت راحت با مبل‌ها و پخش‌کننده دی ‌وی ‌دی دارند. حمام اختصاصی است و دارای دمپایی، حوله، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان است. اتاق‌ها همچنین مجهز به تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، وای فای رایگان، بالکن یا تراس هستند. در برخی از اتاق‌های منتخب، می‌توانید یخچال، قهوه‌ساز یا چای‌ساز را پیدا کنید.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای خوشمزه هر روز در هتل Perdana Kuala Lumpur City Center Hotel سرو می‌شود. غذاهای محلی را می‌توانید در رستوران The 39 امتحان کنید. برای نوشیدنی‌های سبک و نوشیدنی‌های گرم، به رستوران دنج 10 Binjai بروید. میان ‌وعده‌های سبک در روز یا شب نیز در دسترس هستند.

فاصله هتل آپارتمان پردانا سیتی سنتر کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج‌های دو قلوی پتروناس: ۷۵۰ متر
فاصله تا بازار مرکزی کوالالامپور: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک پروانه کوالالامپور: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی پردانا: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش نگارا: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک پرندگان تامان برونگ: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد تین هو: ۱۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است