search
menu

هتل Pacific Express Hotel Chinatown Kuala Lumpur

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pacific Express Hotel Chinatown Kuala Lumpur
امکانات عمومی هتل پسیفیک اکسپرس چاینا تاون کوالالامپور
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پسیفیک اکسپرس چاینا تاون کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pacific Express Hotel Chinatown Kuala Lumpur


هتل پسیفیک اکسپرس چاینا تاون در شهر کوالالامپور مالزی واقع‌شده است. این هتل اقتصادی برای سفرهای دونفره گزینه مناسبی به شمار می‌رود. همچنین در میان هتل‌های کوالالامپور این هتل بی‌نظیر از موقعیت قرارگیری بسیار خوبی برخوردار است. با انتخاب هتل پسیفیک اکسپرس در هنگام خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید به جاهای دیدنی و گردشگری شهر کوالالامپور به آسانی دسترسی داشته باشید، زیرا در نزدیکی هتل Pacific Express Hotel Chinatown Kuala Lumpur ایستگاه مترو قرار دارد و از طریق آن می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید. از جاهای دیدنی شهر کوالالامپور می‌توان به مرکز خرید پاویلیون، آکواریوم کوالالامپور، باغ گیاه‌شناسی پردانا و باغ‌وحش نگارا اشاره کرد. هتل پسیفیک اکسپرس تا ایستگاه مترو ۵۰۰ متر فاصله دارد و تا مرکز خرید سنترال نیز حدوداً ۵ دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت. لازم به ذکر است که فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور با ۶۰ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پسیفیک اکسپرس چاینا تاون کوالالامپور


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر نقاط هتل اعم از لابی، اتاق‌ها، داخل رستوران و محوطه قابل‌دسترس است. همچنین در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. پرسنل در قسمت پذیرش هتل Pacific Express Hotel Chinatown Kuala Lumpur با گشاده‌رویی از مسافران استقبال می‌کنند. برای نگهداری چمدان و وسایل‌هایتان نیز اتاق چمدان دایر شده است. علاوه بر آن می‌توانید از گاوصندوق برای سپردن وسایل ارزشمند و گران‌بهایتان استفاده کنید. پارکینگ این مجموعه به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی قابل‌استفاده است، فقط توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این پارکینگ به‌طور روزانه باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. خدماتی نظیر خشک‌شویی و اتوکشی با هزینه مجزا در لابی این هتل انجام می‌گیرند. در صورت نیاز به پول رایج کشور مالزی با مراجعه به صرافی موجود در لابی می‌توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. همچنین پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، مالزیایی و چینی تسلط دارند که در برقراری ارتباط با مسافران هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و در نهایت همه مسافران از برخورد و عملکرد پرسنل احساس رضایت کرده و برای سفرهای بعدی و خرید بلیط هواپیما مشتاق می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین استاندارد بدون پنجره، اتاق توئین سوپرییر، اتاق دوبل استاندارد بدون پنجره، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق کوادروپل پریمییر بدون پنجره و اتاق تریپل دلوکس. تمامی اتاق‌های موجود در داخل هتل Pacific Express Hotel Chinatown Kuala Lumpur به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. اتاق‌ها در این هتل ضد سیگاری بوده و مسافران سیگاری باید بدین موردتوجه داشته باشند. همچنین تمامی اتاق‌ها به سیستم تهویه مطبوع هوا مجهز شده‌اند و چیدمان و طراحی اتاق‌ها نیز مدرن هستند و از اسباب و وسایل و فرش شیک در داخل اتاق استفاده‌شده است. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، حمام اختصاصی و امکانات اتوکشی اشاره کرد. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون، تلفن، فرش، سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم سرمایشی و گرمایشی. توجه داشته باشید که برای عبور و مرور ویلچر امکانات رفاهی مناسبی در هر طبقه و در ورودی اتاق‌ها تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


با توجه به اینکه در رستوران موجود در داخل این هتل با انواع غذاهای آسیایی و بین‌المللی را به‌صورت منویی آماده ارائه خدمات هستند. برای امتحان سایر غذاها می‌توانید از رستوران‌های نزدیک هتل Pacific Express Hotel Chinatown Kuala Lumpur بهره‌مند شوید، همچنین برای سفارش فست فود و انواع غذاهای چینی نیز می‌توانید به رستوران‌های اطراف سر بزنید.

فاصله هتل پسیفیک اکسپرس چاینا تاون کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان پتالینگ: ۲۰۰ متر
فاصله تا برج کوالالامپور: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان کوالالامپور: ۳.۱ کیلومتر
فاصله برج‌های دوقلوی پتروناس: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد تین هو: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است