search
menu

هتل Pacific Express Hotel Central Market Kuala Lumpur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pacific Express Hotel Central Market Kuala Lumpur
امکانات عمومی هتل پسیفیک اکسپرس سنترال مارکت کوالالامپور
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پسیفیک اکسپرس سنترال مارکت کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pacific Express Hotel Central Market Kuala Lumpur


هتل پسیفیک اکسپرس سنترال مارکت در شهر کوالالامپور واقع‌شده است. این هتل ۴ ستاره بوده و در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار دارد، به‌طوری‌که با انتخاب این هتل برای اقامت در عرض چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به سنترال مارکت و در ۵ دقیقه به خیابان چاینا تاون دسترسی داشته باشید. از نقاط جذاب و دیدنی نزدیک به هتل Pacific Express Hotel Central Market Kuala Lumpur می‌توان به مسجد جمک اشاره کرد که حدوداً ۵ دقیقه مسافت دارد و برج‌های دوقلوی پتروناس نیز تقریباً ۲.۵ کیلومتر از این هتل فاصله دارند و بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. برای رزرو این هتل کافی است نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

امکانات عمومی هتل پسیفیک اکسپرس سنترال مارکت کوالالامپور


اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط این هتل قابل‌دسترس است. بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. درصورتی‌که برای جلسه کاری و کنفرانس به شهر کوالالامپور سفر می‌کنید، امکانات برگزاری جلسات فراهم گردیده شده است که با پرداخت هزینه مجزا در اختیارتان قرار داده می‌شود. پرسنل در پخش پذیرش و لابی هتل Pacific Express Hotel Central Market Kuala Lumpur نسبت به تبدیل ارز اقدام می‌کنند و اینکه خدمات باربری نیز در این هتل انجام می‌گیرد. بهتر است در جریان باشید که این هتل پارکینگ ندارد و مسافران باید قبل از رزرو از این مورد مطلع باشند. برای استفاده مسافران امکاناتی نظیر خشک‌شویی و لباسشویی دایر شده است. برای نگهداری وسایل و چمدان‌ها نیز اتاق چمدان تعبیه‌شده است. برای دسترسی به تمامی طبقات این هتل آسانسور وجود دارد. دقت داشته باشید که استعمال دخانیات و سیگار در داخل این هتل ممنوع است. در لابی نیز می‌توانید از مینی مارکت بهره‌مند شوید و وسایل موردنیازتان را تهیه کنید.

امکانات تفریحی هتل


در پشت‌بام طبقه آخر این هتل استخر روباز وجود دارد که در هنگام شنا در این استخر می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید یا در صندلی‌های آفتاب‌گیری اطراف استخر استراحت کنید. استفاده از این استخر رایگان است و ساعت کاری‌شان نیز از ۷ صبح تا ۹ شب است. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب اعلام‌شده است. یکی دیگر از سرگرمی‌های انجام‌شده در هتل Pacific Express Hotel Central Market Kuala Lumpur وجود باشگاه بدن‌سازی است که به روزترین دستگاه‌ها در آن قرار داده‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق کوئین استاندارد، اتاق کوئین سوپرییر، اتاق پسیفیک، اتاق توئین استاندارد، اتاق توئین سوپرییر، اتاق کوئین استاندارد بدون پنجره و اتاق توئين استاندارد بدون پنجره اتاق‌های هتل پسیفیک شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. هریک از اتاق‌ها تلویزیون و امکانات اتوکشی دارند. همچنین حمام اختصاصی نیز در داخل همه اتاق‌ها تعبیه‌شده است. اتاق‌های هتل Pacific Express Hotel Central Market Kuala Lumpur به طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. از سایر امکانات در داخل اتاق‌ها می‌توان به مینی بار، گاوصندوق و تلویزیون و تلفن اشاره کرد.

رستوران هتل


برای سرو غذا می‌توانید به کافه ARCH سر بزنید یا با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به رستوران‌های محلی نزدیک هتل بروید.

فاصله هتل پسیفیک اکسپرس سنترال مارکت کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی کوالالامپور: ۲۰۰ متر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی مالزی: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک KLCC: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است