search
menu

هتل Lanson Place Bukit Ceylon Serviced Residences Kuala lumpur

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lanson Place Bukit Ceylon Serviced Residences Kuala lumpur
امکانات کلی هتل لانسون پلیس بوکیت سیلون سرویسد رزیدنس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لانسون پلیس بوکیت سیلون سرویسد رزیدنس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lanson Place Bukit Ceylon Serviced Residences Kuala lumpur


هتل لانسون پلیس بوکیت سیلون سرویسد رزیدنس در قلب شهر کوالالامپور قرار دارد. اگر اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما کوالالامپور نموده‌اید و به دنبال هتل مناسبی هستید در انتخاب Lanson Place Bukit Ceylon Serviced Residences تردید نکنید. لانسون پلیس بوکیت یکی از هتل‌های ۵ ستاره کوالالامپور است و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می‌کند. با اقامت در این هتل لوکس تعطیلات فوق‌العاده‌ای پیش‌ رو خواهید داشت. لانسون پلیس بوکیت سیلون با دسترسی به جاهای دیدنی کوالالامپور گزینه جذابی برای اقامت به شمار می‌رود. مرکز خرید پاویلیون و آکواریوم کوالالامپور حدود ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارند. لانسون پلیس از هتل آپارتمان‌های معروف کوالالامپور است و انتخابی عالی برای سفرهای دونفره است.

امکانات کلی هتل لانسون پلیس بوکیت سیلون سرویسد رزیدنس


در هتل ۵ ستاره لانسون پلیس بوکیت سیلون سرویسد رزیدنس طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی به مهمانان ارائه می‌شود. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پارکینگ رایگان، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی این هتل هستند. در قسمت پذیرش خدمات کانسیرج، اتاق چمدان و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، چینی و مالایی هستند و با مسئولیت‌پذیری تمام برای ایجاد اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. لانسون پلیس بوکیت کوالالامپور پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. لازم به ذکر است لانسون پلیس برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. خدمات نظافت روزانه در این هتل رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر لاندری، خشک‌شویی و اتو برخوردار شوید. از امکانات دیگر هتل می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. ناگفته نماند فرودگاه‌ سلطان عبدالعزیز شاه و فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور به ترتیب در ۱۷ و ۴۳ کیلومتری هتل قرار دارند و خدمات شاتل فرودگاهی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. استعمال سیگار در مناطق مشترک هتل ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه نمایید. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به هتل لانسون ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل لانسون پلیس بوکیت سیلون سرویسد رزیدنس دارای ۱۵۰ واحد اقامتی متنوع است. ظرافت و زیبایی اتاق‌ها مشکل‌پسندترین مهمانان را نیز راضی خواهد کرد. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به آپارتمان‌های یک‌خوابه، دوخوابه و سه‌خوابه اشاره کرد. تمامی امکانات لازم برای یک اقامت راحت داخل آپارتمان‌ها گنجانده شده است. همه واحدهای اقامتی دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. در هریک از آپارتمان‌ها یک آشپزخانه مجزا با امکاناتی نظیر یخچال، اجاق‌گاز، ماکروویو، میز غذاخوری، ماشین ظرف‌شویی و لوازم پخت‌وپز قرار گرفته است. حمام خصوصی دارای دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. از امکانات دیگر آپارتمان‌ها می‌توان تلفن، میز، کمدلباس و اتو را نام برد. لازم به ذکر است هیچ‌یک از آپارتمان‌های این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو به این نکته توجه فرمایید.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر شنا کرده و یا در آفتاب‌گیرها استراحت نمایید. استخر این مجموعه روباز بوده و در تمام فصول سال باز است. سونا، اتاق بخار و جکوزی از دیگر امکانات تفریحی این مجموعه هستند. کودکان عزیز در زمین‌بازی اوقات خوشی را سپری خواهند کرد. باوجود باشگاه ورزشی مجهز داخل هتل می‌توانید تمریناتتان را در طول سفر هم انجام دهید. برای سرگرمی بیشتر مهمانان، فعالیت‌های نظیر بیلیارد تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


با اقامت در هتل لانسون روزتان با صرف صبحانه آمریکایی آغاز خواهد شد. با توجه به آشپزخانه و امکانات آشپزی، مهمانان عزیز می‌توانند در هر زمانی که تمایل داشتند غذایشان را نوش جان کنند. لوازم باربکیو نیز برای مهمانان تدارک دیده شده است. موقعیت مکانی جذاب هتل، بسیاری از رستوران‌های محلی و بین‌المللی را در همسایگی‌تان قرار خواهد داد. رستوران‌ Changkat Bukit Bintang در ۴۰۰ متری هتل قرار دارد.

فاصله هتل لانسون پلیس بوکیت سیلون سرویسد رزیدنس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید پاویلیون: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گالری استارهیل: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کی ال سی سی: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است