search
menu

هتل Kuala Lumpur WP Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kuala Lumpur WP Hotel
امکانات کلی هتل دبلیو پی کوالالامپور
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دبلیو پی کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kuala Lumpur WP Hotel


هتل دبلیو پی در مرکز منطقه تجاری کوالالامپور قرار دارد. شهر کوالالامپور به عنوان پایتخت مالزی گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. هرساله مسافران زیادی به قصد بازدید از جاذبه‌های کوالالامپور اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما کوالالامپور می‌نمایند. Kuala Lumpur WP Hotel از هتل‌های ۳ ستاره و اقتصادی شهر کوالالامپور است. با اقامت در هتل دبلیو پی، دسترسی راحتی به جاهای دیدنی کوالالامپور خواهید داشت. برج‌های دوقلوی پتروناس در ۱.۶ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند و آکواریوم کوالالامپور تنها ۱.۹ کیلومتر با هتل فاصله دارد. دسترسی راحت به سیستم حمل‌و‌نقل عمومی از دیگر امتیازات اقامت در هتل دبلیو پی است. دبلیو پی کوالالامپور گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای دونفره است. با اقامت در این هتل اوقات لذت‌بخشی در انتظارتان خواهد بود. چنانچه قصد سفر به کوالالامپور دارید، خواندن اطلاعات این هتل و دیگر هتل‌های کوالالامپور برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل دبلیو پی کوالالامپور


در هتل دبلیو پی کوالالامپور امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان مهیا شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. تیم حرفه‌ای هتل با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی آرام و امن تلاش می‌کنند. با آشنایی به یکی از زبان‌های انگلیسی یا مالایی به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. پذیرش هتل دبلیو پی ۲۴ ساعته است. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۱۸ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. هتل دبلیو پی پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت مهمانان کم‌تر از ۱۸ سال، نیم‌بها محاسبه می‌شود. امکانات برگزاری همایش WP Hotel را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، اتاق چمدان، کپسول‌های آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. ناگفته نماند فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه و فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به این هتل هستند و به ترتیب در ۱۶ و ۴۵ کیلومتری هتل قرار دارند. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل دبلیو پی دارای ۱۵۳ واحد اقامتی متنوع است. هریک از واحدها به شکل منحصر‌به‌فردی طراحی شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق سوپریور تویین، اتاق دلوکس دوبل، اتاق پریمیر دوبل، اتاق پریمیر خانواده، سوئیت اگزکیوتیو، اتاق کینگ سوپریور و اتاق خانواده است. تمام اتاق‌ها دارای فضای روشنی هستند و با وسایل مدرن چیده شده‌اند. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی از شهر را به مهمانان هدیه می‌دهند. مینی‌بار و سیستم تهویه مطبوع در تمام واحدها قرار دارد. کتری برقی، میز، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس و صندوق امانات از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها هستند. هریک از واحدها دارای یک حمام خصوصی با دوش و حوله هستند. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق این نکته را مدنظر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


یکی از بزرگترین امتیازات اقامت در هتل دبلیو پی، نزدیکی به جاهای دیدنی کوالالامپور است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از مراکز خرید و جاذبه‌های شهر روبرو خواهید شد. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. استخر این مجموعه در پشت‌بام هتل قرار دارد؛ این استخر مخصوص بزرگ‌سالان است.

رستوران هتل


با اقامت در هتل دبلیو پی روزتان با صرف صبحانه کانتیننتال آغاز خواهد شد. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید. انواع غذاهای مالزیایی در رستوران هتل سرو می‌شوند. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. موقعیت مکانی جذاب هتل، کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی را در همسایگی هتل قرار داده است. رستوران Little Rara Chow Kit ۲۴۰ متر با هتل فاصله دارد.

فاصله هتل دبلیو پی کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک کی ال سی سی: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پاویلیون: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گالری استارهیل: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی مالزی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی پردانا: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است