search
menu

هتل JW Marriott Hotel, Kuala Lumpur

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل JW Marriott Hotel, Kuala Lumpur
امکانات و خدمات عمومی هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور
امکانات رستوران هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور
امکانات رفاهی و تفریحی هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور
خدمات و امکانات مشهور هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور
دلایل انتخاب هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور
فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور

درباره هتل JW Marriott Hotel, Kuala Lumpur


هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور هتلی ۵ ستاره، شیک و بسیار زیبا است که در امتداد خیابان بوکیت بینتنگ و در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است. JW Marriott Hotel, Kuala Lumpur به دلیل موقعیت خوب و قرار گرفتن در نزدیکی مراکز خرید و جاذبه های گردشگری کوالالامپور انتخاب بسیار مناسبی برای اقامت در این شهر به شمار می رود. اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به مالزی و شهر زیبای کوالالامپور را داشته باشید، می توانید با اقامت در هتل مجلل و زیبای جی دبلیو ماریوت کوالالامپور از سفر خود لذت برده و اوقات خوبی را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور


هتل جی دبلیو ماریوت امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و بار دارد. آسانسور، خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات و انبار چمدان نیز از امکانات هتل JW Marriott Hotel, Kuala Lumpur محسوب می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور


این هتل دارای ۲۹ طبقه و ۵۷۸ اتاق مدرن و شیک است و امکاناتی از جمله کف پوش، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، صندوق امانات، تلفن، میز کار، چای و قهوه ساز، مینی بار، سرویس اتاق، مبل، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی دارای دوش و وان، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی را برای آسایش میهمانان در نظر گرفته است. سبک معماری خاصی که در اتاق ها وجود دارد، آرامش بی نظیری را به میهمانان القا می کند. این هتل دارای انواع اتاق ها از جمله اتاق های خانوادگی، اتاق های دولوکس، اتاق های اکسکیوتیو دولوکس، سوئیت جونیور، سوئیت استودیو و کابانا پول ساید است که می توانید متناسب با نیاز خود و خانواده اتاق دلخواه خود را رزرو کرده و اقامتی بسیار دلنشین را در این هتل تجربه کنید. همچنین در صورت تمایل امکان سرو صبحانه در اتاق های این هتل نیز وجود دارد.

امکانات رستوران هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور


این هتل دارای ۳ رستوران با کیفیت عالی و ۴ کافه است که انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی های متنوع را سرو می کند. در رستوران شانگهای انواع غذاهای چینی برای وعده های نهار و شام سرو می شود. رستوران Shook با غذاهای محلی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان است. در رستوران فیست ویلیج انواع غذاهای آسیایی، دریایی و بین المللی و همچنین انواع استیک به صورت بوفه یا انتخابی سرو می شود. در این هتل غذای مخصوص کودکان نیز با هزینه اضافی و در صورت درخواست در دسترس است. همچنین منوهای رژیم غذایی در صورت درخواست نیز در دسترس میهمانان قرار می گیرد.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور


مرکز تناسب اندام هتل اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده نمایند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. استخر روباز به همراه صندلی های آفتاب، چتر آفتاب، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی و اتاق بخار نیز از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود که می توانید با پرداخت هزینه اضافی از آن‌ها استفاده نموده و اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید. سیگار کشیدن در مکان های عمومی و اتاق های هتل ممنوع است، اما اتاق های مخصوص سیگار برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل جی دبلیو ماریوت اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور


این هتل شامل خدماتی مانند اینترنت رایگان، نظافت روزانه، رستوران، بار، امکانات برای معلولان و مرکز اسپا است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارمندان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، مالزیایی، عربی، ژاپنی و چینی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور


قیمت مناسب
یکی از بهترین انتخاب ها در کوالالامپور
تمیزی هتل و امکانات لوکس
به زبان انگلیسی صحبت کردن کارکنان
امکان مدیریت رزروهای خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور


فاصله تا بازار فارنهایت ۸۸: ۱۸ متر
فاصله هتل تا ایستگاه مونوریل بوکیت بینتنگ: ۴۰۰ متر
فاصله تا شام در آسمان مالزی: ۵۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید پاویلیون: ۵۵۰ متر
فاصله هتل تا آکواریوم کی ال سی سی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج های دوقلوی پتروناس: ۱.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است