search
menu

هتل Hotel Pudu 88 @ China Town

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Pudu 88 @ China Town
امکانات کلی هتل پودو ۸۸
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل پودو ۸۸ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Pudu 88 @ China Town


هتل پودو ۸۸ هتلی ۲ ستاره در قلب شهر کوالالامپور واقع شده است. کارکنان خوش برخورد و مجرب این هتل زیبا به گرمی به استقبال گردشگران و مسافران از سراسر دنیا می روند و آماده پاسخگویی به همه سوالات شما عزیزان هستند. کارکنان در این هتل شبانه روزی برای فراهم کردن اقامتی راحت و آسوده در هتل پودو ۸۸ در تلاش هستند. از اهمیت این هتل نزدیکی آن به ایستگاه اتوبوس های شهری و مراکز خرید کوالالامپور است. همچنین امکان رزرو این هتل از سایت بوکینگ از سال ۲۰۱۴ دایر شده است.

امکانات کلی هتل پودو ۸۸


از امکانات اصلی هتل پودو می توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط قابل دسترس است. قسمت پذیرش هتل Hotel Pudu 88 @ China Town به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و برای دسترسی به فرودگاه نیز شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه دایر است. در فضای بیرونی هتل را باغ تشکیل داده است که مبلمان بسیار زیبایی در محوطه هتل چیده شده اند و امکاناتی نظیر باربیکیو نیز در محوطه هتل دایر است. توجه داشته باشید در هنگام این رزرو Hotel Pudu 88 اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. خدماتی نظیر نگهداری چمدان ها برای مواقع ضروری تان ارائه می شود، علاوه بر همه این ها در قسمت لابی به میز تور و خدمات بلیط دسترسی خواهید داشت. خدمات لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه اضافی همراه است.
در صورتی که با خرید بلیط هواپیما کوالالامپور برای سفر کاری به شهر کوالالامپور می روید، انتخاب این هتل به عنوان محل اقامتتان بسیار مناسب خواهد بود، زیرا خدماتی مانند برگزاری جلسات و فکس و کپی با هزینه جداگانه وجود دارند. برای گشت و گذار در شهر کوالالامپور نیز می توانید از هتل پودو ۸۸ ماشین با راننده و بدون راننده کرایه کنید. کارکنان این هتل به زبان های عربی، انگلیسی، مالایی و چینی تسلط دارند. در هنگام رزرو این هتل، اقامت برای کودکان تازه متولد شده تا دو ساله رایگان است، برای کودکان ۳ تا ۱۲ ساله نیز در صورت استفاده از تختخواب جداگانه هزینه دریافت می شود، در آخر نیز برای افراد بالای ۱۳ سال هزینه فرد بزرگسال دریافت می شود.

امکانات تفریحی هتل


در هتل پودو ۸۸ به پارک آبی دسترسی خواهید داشت که باید برای استفاده از آن بلیط ورودی تهیه کنید.

اتاق های هتل


هتل پودو ۸۸ در ۴ طبقه با ۲۲ اتاق ساخته شده و فضایی با آرامش در اتاق های این هتل برقرار است. برای دسترسی به اتاق های این هتل باید از پله ها استفاده کنید. انواع اتاق در هتل پودو کوالالامپور عبارتند از اتاق دوبل، اتاق خانواده، اتاق دولوکس با تختخواب دونفره، اتاق دولوکس دوبل، اتاق سینگل دولوکس.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل پودو می توانید به تهویه مطبوع دسترسی داشته باشید، همچنین چیدمان اتاق ها به زیبایی صورت گرفته است و درجه حرارت در همه اتاق ها در اندازه مطلوب نگهداری می شوند. اتاق های هتل پودو ۸۸ به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند. همچنین در اتاق های این هتل تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مایکرویو، مینی بار، وسایل اتوکشی وجود دارند. سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز در همه اتاق ها دایر است و توجه داشته باشید که اجازه سیگار کشیدن در داخل اتاق ها را ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی معین گردیده است. در صورتی که تختخواب اضافی می خواهید باید با توجه به ظرفیت اتاق مورد نظرتان از مسئول مربوطه درخواست کنید. زمان تحویل اتاق ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. حمام های اختصاصی در همه اتاق ها شامل دوش، سشوار، لوازم بهداشتی، حوله هستند.

فاصله هتل پودو ۸۸ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا محله چینی ها: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج کوالالامپور: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کوالالامپور: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک پروانه کوالالامپور: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس: ۳.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است