search
menu

هتل Hotel Club Dolphin Kuala Lumpur

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Club Dolphin Kuala Lumpur
امکانات عمومی هتل کلاب دلفین کوالالامپور
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل کلاب دلفین کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Club Dolphin Kuala Lumpur


هتل کلاب دلفین جزو هتل‌های سه ستاره و مقرون‌به‌صرفه در شهر کوالالامپور است. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی بوده و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و گردشگری در این شهر دارد، برخی از جاذبه‌های دیدنی در شهر کوالالامپور عبارت‌اند از معبد تین هو، بازار مرکزی، غار میمون‌ها، غارهای باتو، پارک پروانه کوالالامپور و چندین جای دیگر. با اقامت در این هتل می‌توانید در عرض ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به مرکز خرید ماجو جانکشن و با ۵ دقیقه رانندگی به مرکز تجارت جهانی پوترا دسترسی داشته باشید. با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری بی‌نظیر آماده کنید، با توجه به اینکه فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور نیز در فاصله ۵۰ دقیقه‌ای از این هتل واقع‌شده است، شما نیز از طریق شاتل فرودگاهی می‌توانید به هتل دسترس داشته باشید، برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین مرکز شهر کوالالامپور نیز در عرض ۱۵ دقیقه رانندگی از هتل Hotel Club Dolphin Kuala Lumpur قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی و اتاق‌های ضد سیگاری اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کلاب دلفین کوالالامپور


پارکینگ در این مجموعه اختصاصی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی قابل‌استفاده است، فقط لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از این پارکینگ باید به طور روزانه هزینه مربوطه را پرداخت کنید. یکی دیگر از نکات مربوط به این هتل نبودن وجود اینترنت است که در صورت لزوم می‌توانید در فرودگاه هنگام خرید سیم‌کارت این کشور نسبت به فعال‌سازی اینترنت همراه اقدام کنید. در لابی بخشی به عنوان سالن زیبایی و آرایشی دایر شده و انواع خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی را ارائه می‌دهند. برای راحتی حرکت مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده شده است. به دلیل وجود روم سرویس در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. همچنین برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از بخش مربوطه اتومبیل کرایه کنید. برای نگهداری وسایل و چمدان‌هایتان نیز در لابی هتل Hotel Club Dolphin Kuala Lumpur اتاق چمدان تعبیه‌شده است. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر بهتر است به بخش تور گردشگری مراجعه کنید و با جاذبه‌ها آشنا شوید. همچنین در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از مسافران استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ، اتاق توئين یا دوبل اکسکیوتیو، سوئیت اکسکیوتیو، اتاق کوئین اکسکیوتیو، اتاق خانواده اکسکیوتیو، اتاق کینگ دلوکس، اتاق توئين دلوکس، اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد. از داخل اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید. در اتاق‌های هتل Hotel Club Dolphin Kuala Lumpur امکاناتی نظیر حمام اختصاصی، میز کار، تلویزیون و امکانات اتوکشی ارائه می‌شوند. در همه اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است. امکان سرو صبحانه در داخل اتاق فراهم گشته است.

رستوران هتل


برای سرو غذا می‌توانید به رستوران موجود در این هتل مراجعه کنید یا اینکه چندین رستوران در نزدیکی هتل وجود دارند که انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را ارائه می‌دهند.

فاصله هتل کلاب دلفین کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی پردانا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک پروانه کوالالامپور: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد تین هو: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است