search
menu

هتل Hotel Ambassador Bukit Bintang

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Ambassador Bukit Bintang
موقعیت مکانی هتل آمباسادور کوالالامپور
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل آمباسادور کوالالامپور
امکانات اتاق های هتل آمباسادور کوالالامپور
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل آمباسادور کوالالامپور
فاصله هتل آمباسادور بوکیت بینتانگ کوالالامپور تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Ambassador Bukit Bintang


هتل آمباسادور کوالالامپور در قلب معروف ترین منطقه شهر یعنی بوکیت بینتانگ واقع شده و از اولویت های انتخابی کسانی است که بلیط هواپیما کوالالامپور را برای خرید از مراکز و بازارهایش رزرو کرده اند و به دنبال هتلی مقرون به صرفه هستند. این هتل ۲ ستاره با دسترسی بسیار راحت به خیابان هایی که اصلی ترین مراکز خرید در آن ها واقع شده اند از دغدغه های مربوط به خرید می کاهد و در کنار آن امکانات رفاهی مناسبی را برای اقامت مهمانانش ارائه می دهد.

موقعیت مکانی هتل آمباسادور کوالالامپور


منطقه بوکیت بینتانگ خانه بهترین هتل های کوالالامپور، باشگاه های پرطرفدار، رستوران های محبوب و مراکز خرید بزرگ شهر است. جایی که هر گردشگری راهش به خیابان های آن میافتد یعنی حتی اگر محل اقامتتان دور از این منطقه باشد مجبور می شوید برای دیدن جاذبه های بوکیت بینتانگ و نایت لایفش به این منطقه بیایید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


یعنی وقتی با اقامت در هتل آمباسادور حدود ۴۰۰ متر از این منطقه فاصله داشته باشید، می توانید به راحتی اجناس خریداری شده خود را به اتاقتان انتقال دهید یا برای استراحتی کوتاه به هتل برگردید تا در زمان مناسبی خریدتان را ادامه دهید. اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانواده، مغازه کادویی و روم سرویس از امکانات و خدماتی هستند که با اقامت در Hotel Ambassador Bukit Bintang کوالالامپور از آن بهره مند می شوید.

انواع اتاق های هتل آمباسادور کوالالامپور


این هتل ۵ طبقه در کل دارای ۵۰ اتاق است که در دسته بندی های مختلف اتاق استاندارد سینگل، سوپریور تویین، دلوکس کینگ، اتاق خانواده، دلوکس تویین، دلوکس کویین، استاندارد کویین و استاندارد کینگ ارائه می شوند و هر مهمانی بسته به تعداد همراه، بودجه و سلیقه خود می تواند هر اتاقی که مناسب می داند، انتخاب کند.

امکانات اتاق های هتل آمباسادور کوالالامپور


شاید نزدیک بودن به منطقه شلوغ شهر باعث نگرانی درباره سر و صدای بیرون و مهمان ها شود ولی همه اتاق های هتل آمباسادور کوالالامپور عایق صدا هستند و با یک نگاه می توان گفت امکاناتی که در اتاق ها گنجانده شده اند دست کمی از چیدمان اتاق های هتل های ۳ ستاره ندارند. این اتاق ها دارای امکاناتی مثل چای ساز، تلویزیون، میز کار، یخچال، تهویه مطبوع، حوله، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و اینترنت پرسرعت هستند. سشوار در واحدهای اقامتی هتل آمباسادور وجود ندارد اما در صورت درخواست مهمانان برای آن ها فراهم می شود.

گزینه های صرف غذا


خدمات روم سرویس هتل آمباسادور کوالالامپور امکان صرف صبحانه ای کاملا ساده متشکل از نان تست و قهوه را برای مهمانان مهیا کرده ولی از آنجایی که این هتل در احاطه بهترین رستوران ها و کافه های شهر قرار گرفته است، هر مهمانی از همان صبح اولِ وقت دل به خیابان های اطراف می زند تا هر وعده ای را در یکی از رستوران های منطقه Bukit Bintang میل کند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


آشنا بودن پرسنل هتل آمباسادور کوالالامپور به زبان های عربی، انگلیسی و هندی ارتباط با آن ها را برای مهمانانشان راحت تر کرده و از این گذشته پذیرش هتل به صورت شبانه روزی آماده ارائه راهنمایی درخصوص خدمات هتل است. این هتل با خدماتی مثل لاندری و امکاناتی نظیر اتاق چمدان و سالن زیبایی به استقبال مهمانان خود می رود که هنگام رزرو بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند.

دلایل انتخاب هتل آمباسادور کوالالامپور


موقعیت مکانی فوق العاده هتل
اینترنت پر سرعت در تمام قسمت های هتل

فاصله هتل آمباسادور بوکیت بینتانگ کوالالامپور تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید پاویلیون:‌ ۳۰۰ متر
فاصله تا میدان برجایا تایمز: ۵۰۰ متر
فاصله تا رستوران دینر این د اسکای: ۷۰۰ متر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۸۰۰ متر
فاصله تا پارک کوالالامپور: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج های دوقلو پتروناس: ۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است