search
menu

هتل Grand Millennium Kuala Lumpur

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Millennium Kuala Lumpur
امکانات کلی هتل گرند میلنیوم
امکانات اتاق های هتل گرند میلنیوم
امکانات ورزشی و تفریحی در هتل گرند میلنیوم
فاصله هتل گرند میلنیوم کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی

درباره هتل Grand Millennium Kuala Lumpur


هتل پنج ستاره گرند میلنیوم در منطقه بوکیت بینتانگ در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است. این منطقه تجاری و تفریحی شامل مراکز خرید زیادی است. هتل گرند میلنیوم در میان چندین مرکز خرید قرار گرفته است. هتل گرند میلنیوم شامل ۱۹ طبقه و ۴۶۸ اتاق و سوییت است. همه اتاق های هتل دارای دکوری زیبا و ظاهری مدرن هستند. پنجره اتاق ها قدی هستند و به راحتی می توانید چشم انداز زیبایی از اطراف را ببینید. هتل گراند میلنیوم هتلی شیک و تازه ساز است که تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور ۵۰ کیلومتر فاصله دارد. موقعیت عالی و سهولت در تردد جزو نکات مثبت هتل گراند میلنیوم محسوب می شود. این هتل دارای ساختمانی مدرن با دکوراسیون داخلی لوکس و محیطی دنج با سرویس دهی شبانه روزی به اقامتگاهی محبوب در بین گردشگران شهر کوالالامپور تبدیل شده است و هرساله مسافران زیادی به خاطر اقامت در Grand Millennium Kuala Lumpur اقدام به خرید بلیط هواپیما کوالالامپور می کنند.

امکانات کلی هتل گرند میلنیوم


هتل گرند میلنیوم شامل امکاناتی با بالاترین کیفیت است که برای میهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند، نشاط و هیجان به ارمغان می آورد. دو استخر روباز، سونا و جکوزی، انواع ماساژ، باشگاه ورزشی با وسایل پیشرفته، سالن اسپا، مرکز سلامت، میز بیلیارد، خدمات لباسشویی، سالن کنفرانس، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات واکس کفش، سرویس ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، صندوق امانات، روزنامه، اجاره اتومبیل، پارکینگ رایگان، امکانات باربیکیو، کتابخانه، کافی شاپ و چهار رستوران مجلل با غذاهای آسیایی، چینی، مدیترانه ای و محلی همراه با اجرای موسیقی زنده از امکانات بی نظیر هتل Grand Millennium محسوب می شود. مژده به علاقه مندان خرید که این منطقه بسیار مناسب است. چهار رستوران موجود در هتل گرند میلنیوم عبارتند از بیسترو ۱۶۰ که غذاهای بین المللی در زمان های میان وعده صبح، عصرانه و شب باز است. رستوران دوم به نام هانایا که مختص غذاهای چینی است و در وعده ناهار و شام سرو می کند. رستوران سوم به نام لای چینگ یوئن مختص غذاهای چینی است و برای ناهار و شام غذا سرو می کند. رستوران آخر میل نام دارد و غذاهای اندونزی، مالزیایی، سنگاپوری، محلی، آسیایی و بین المللی در زمان های صبحانه، ناهار، شام و سرو می کند. به یاد داشته باشید که هنگام اقامت در هتل گرند میلنیوم اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. امکاناتی مانند خدمات نظافت روزانه اتاق ها، لباسشویی و خشکشویی و اتو شامل هزینه اضافی است. شاتل فرودگاهی با تهویه مطبوع هوا، مغازه های خرید، اتاق های ضد صدا و آسانسور، اتاق خانواده و سالن زیبایی و اتاق مخصوص افراد سیگاری است. امکاناتی نیز برای افراد ناتوان جسمانی وجود دارد. کارکنان مجرب این هتل به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، اندونزی، ژاپنی و چینی تسلط دارند.

امکانات اتاق های هتل گرند میلنیوم


هتل گرند میلنیوم شامل ۶۶۲ اتاق یک ، دو و سه تخته یا دولوکس و سوئیت مدرن است و همه اتاق ها شامل امکاناتی مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، سرو صبحانه در اتاق، حمامی مجهز همراه با وان و دوش و سشوار، گاوصندوق، مینی بار، یخچال، تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، چای ساز و قهوه ساز و دسترسی به اینترنت پرسرعت رایگان هستند که مطمئنا اقامتی به یاد ماندنی و بی نظیری را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید میوه و بطری آب به صورت رایگان برایتان در اتاق ها آماده است، اما مشروبات الکلی و غذای کودکان با هزینه اضافی همراه است. اینترنت در همه نقاط هتل به صورت رایگان در دسترس است. همچنین در اتاق ها تخت های لوکس، وان و دوش جداگانه، مراقبت از بچه ها، دمپایی، تلفن، میز اتو و اتو به درخواست مسافران تعبیه شده است.

امکانات ورزشی و تفریحی در هتل گرند میلنیوم


در این هتل دو استخر وجود دارد که یک مورد استخر روباز و یک مورد استخر سربسته است، همچنین استخر بچه ها، وان آبگرم، باشگاه ورزشی، اسپا و سونا وجود دارد. استخرها شامل حوله های ساحلی، جکوزی است و ماساژ و سونا در استخرها همراه با هزینه همراه اضافی است.

فاصله هتل گرند میلنیوم کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی


فاصله تا خیابان بوکیت بینتانگ: ۳۰۰ متر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج کوالالامپور: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا پارک پروانه: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۶٫۷ کیلومتر
فاصله تا غار میمون ها: ۱۶٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است