search
menu

هتل Four Seasons Hotel Kuala Lumpur

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Four Seasons Hotel Kuala Lumpur
امکانات کلی هتل فور سیزنز کوالالامپور
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فور سیزنز کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Four Seasons Hotel Kuala Lumpur


هتل پنج ستاره بسیار لوکس و مجلل فور سیزنز کوالالامپور درست در مرکز شهر واقع شده است. برج‌های دوقلوی پتروناس، آکواریوم کوالالامپور، موزه ملی مالزی و باغ وحش نگارا از جاهای دیدنی اطراف هتل هستند که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. ترمینال Bersepadu Selatan تنها ۸.۸ کیلومتر با هتل فاصله دارد و به میهمانان امکان دسترسی راحت به یکی از گزینه‌های حمل و نقل شهری را می‌دهد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در ۳۰ کیلومتری هتل قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کوالالامپور را داشته باشید، هتل Four Seasons Hotel Kuala Lumpur با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل فور سیزنز کوالالامپور


میهمانان می‌توانند برای خدمات دربان به پذیرش ۲۴ ساعته مراجعه کنند. مرکز تناسب اندام و اتاق سونا در دسترس است. از طرف دیگر، میهمانان می‌توانند از درمان‌های آبگرم در اسپا لذت ببرند. یک استخر روباز و یک استخر کودکان در هتل فور سیزنز کوالالامپور وجود دارد. اگر قصد دارید با ماشین شخصی سفر کنید، می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنید. این هتل خدمات پذیرش از جمله خدمات دربان، تحویل سریع یا چک‌اوت، انبار چمدان و صندوق امانات را برای راحتی میهمانان ارائه می‌دهد. میز تور می‌تواند به شما در رزرو بلیط بهترین نمایش‌ها و برنامه‌های اطراف کمک کند. امکانات رفاهی داخل اتاق مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته و نظافت روزانه به شما امکان می‌دهد که از اتاق خود نهایت استفاده را ببرید. توجه داشته باشید که کشیدن سیگار در هتل ممنوع است تا هوای تمیزتر برای همه میهمانان فراهم شود. برای سلامتی و رفاه حال همه میهمانان و کارکنان، سیگار کشیدن فقط به مناطق تعیین شده محدود می‌شود. از آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل خودداری کنید. برای افراد کم‌توان یا ناتوان از لحاظ جسمانی خدمات ویژه‌ای از جمله ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی داشته باشند. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های یوگا شرکت کنید یا گلف بازی کنید. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شده خدماتی از جمله فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در هتل Four Seasons Hotel Kuala Lumpur در دسترس هستند. پرسنل مودب و با تجربه هتل به زبان‌های انگلیسی، مالایی و چینی صحبت می‌کنند. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی، موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در کوالالامپور به شمار می‌آید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل فور سیزنز کوالالامپور عبارتند از:
• اتاق کینگ با چشم‌انداز شهر
• اتاق دبل با چشم‌انداز شهر
• اتاق کینگ با چشم‌انداز پارک
• اتاق کینگ با چشم‌انداز باغ
• اتاق دبل با چشم‌انداز باغ
• اتاق کینگ پریمیر با چشم‌انداز پارک
• اتاق دبل پریمیر با چشم‌انداز پارک
• اتاق کینگ کلاب با چشم‌انداز پارک
• اتاق دبل کلاب با چشم‌انداز پارک
• آپارتمان لوکس یک خوابه
• آپارتمان پریمیر اکسکیوتیو دو خوابه
• آپارتمان پریمیر دو خوابه
• سوئیت کینگ جونیور با چشم‌انداز پارک
• سوئیت پریزیدنتال
• سوئیت کینگ فور سیزنز با چشم‌انداز پارک
• سوئیت کینگ امباسدور
• سوئیت پریزیدنتال دارای تخت کینگ
اتاق‌ها برای راحتی میهمانان به سرویس کتانی و تهویه مطبوع مجهز هستند. برخی از اتاق‌های هتل Four Seasons Hotel Kuala Lumpur دارای ویژگی‌های طراحی خاص مانند یک اتاق نشیمن جداگانه هستند. تلویزیون ال سی دی، وای فای رایگان و مینی بار در اتاق‌ها وجود دارد. این هتل همچنین یخچال، آب بطری، قهوه یا چای ساز، قهوه فوری و چای فوری را نیز ارائه می‌دهد. بد نیست بدانید که حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، لوازم آرایشی، حوله و دمپایی در حمام‌های میهمان وجود دارد. برخی از واحدها به مناظر پارک باز می‌شوند.

رستوران هتل


صبح را می‌توانید با یک صبحانه خوشمزه در هتل فور سیزنز کوالالامپور شروع کنید. غذاهای سنتی منطقه‌ای چینی در خانه یون سرو می‌شود، در حالی که از میهمانان با غذاهای بین‌المللی در آشپزخانه نمایشی Curate پذیرایی می‌شود. Decadent At Four Seasons Place و The Lounge At Four Seasons هر دو تنقلات سبک ارائه می‌دهند. کوکتل‌های تهیه شده با مواد اولیه پایدار را می‌توانید در بار Trigona میل کنید. غذای کودک نیز در صورت درخواست ارائه می‌شود.

فاصله هتل فور سیزنز کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج‌های دو قلوی پتروناس: ۷۰۰ متر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه مالزی: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک پروانه کوالالامپور: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش نگارا: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد تین هو: ۱۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است