search
menu

هتل Flamingo Hotel By The Lake, Kuala Lumpur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Flamingo Hotel By The Lake, Kuala Lumpur
امکانات عمومی هتل فلامینگو بای لیک کوالالامپور
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل فلامینگو بای لیک کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Flamingo Hotel By The Lake, Kuala Lumpur


هتل فلامینگو بای لیک از هتل‌های ۴ ستاره در شهر کوالالامپور است. این هتل جزو هتل‌های پرطرفدار بوده و تا مرکز شهر حدوداً ۵ کیلومتر فاصله دارد که به دلیل موقعیت مکانی عالی در میان گردشگران و توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. این هتل زیبا در کنار دریاچه طبیعی آمپانگ واقع‌شده و فضای آرامش‌بخشی خلق‌شده است. فاصله این هتل تا مرکز خرید گریت ایسترن مال حدوداً ۴ دقیقه است و تا مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور نیز حدوداً ۷ کیلومتر فاصله وجود دارد که ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و بازدید از این مراکز خرید به همه گردشگران این شهر توصیه می‌شود. همچنین به راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی شهر کوالالامپور بازدید کنید که برخی از جاذبه‌های دیدنی عبارت‌اند از آکواریوم کوالالامپور، باغ میمون‌ها، باغ گیاه‌شناسی پردانا، پارک پروانه کوالالامپور و معبد تین هو کوالالامپور. با اقامت در هتل Flamingo Hotel By The Lake, Kuala Lumpur می‌توانید روزتان را با پیاده‌روی یا ورزش در اطراف دریاچه زیبا شروع کنید. در حالت کلی، مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل عازم شهر کوالالامپور می‌شوند، سفری رویایی و به یاد ماندنی را تجربه می‌کنند. برای دسترسی به فرودگاه نیز می‌توانید از تاکسی‌های فرودگاه بهره‌مند شوید و مسیری حدوداً یک‌ساعته را بپیمایید.

امکانات عمومی هتل فلامینگو بای لیک کوالالامپور


از نکات قابل‌توجه در این هتل نبود پارکینگ اختصاصی است و همین امر سبب گشته تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، به فکر محل پارک خودرویشان باشند. اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط این هتل قابل‌دسترس است. در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از میهمانان استقبال کرده و در هرچه بهتر شدن شرایط اقامتشان تلاش می‌کنند. برای آن دسته از مسافرانی که برای کار و تجارت عازم این شهر شده‌اند، امکاناتی نظیر برگزاری جلسات کاری و کنفرانس در هتل Flamingo Hotel By The Lake, Kuala Lumpur تعبیه‌شده است. همچنین در صورت نیاز می‌توانید از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید. صندوق امانات در لابی این هتل تعبیه‌شده تا در صورت نیاز وسایل ارزشمندتان را به این قسمت بسپارید.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل Flamingo Hotel By The Lake, Kuala Lumpur می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که مطمئناً لحظات خوشی در انتظار شما خواهد بود.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق پریمیر دلوکس، چالت، اتاق سوپرییر، سوئیت جونیور با بالکن. از پنجره اتاق‌ها چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریاچه و محیط اطراف را می‌توانید تماشا کنید. در داخل اتاق‌های هتل Flamingo Hotel By The Lake, Kuala Lumpur نیز امکاناتی نظیر تلویزیون، میز کار و تختخواب‌های استاندارد تعبیه‌شده است. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری به محل مشخصی شده مراجعه کنند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از بالکن، سیستم تهویه مطبوع هوا، کتری برقی، حمام اختصاصی، چای‌ساز و قهوه ساز.

رستوران هتل


در این هتل ۳ رستوران دایر گردیده شده و مسافران می‌توانند انواع غذاها را سفارش داده و نوش جان کنند. در رستوران سلطانی می‌توانید انواع غذاهای هند شمالی و ایرانی را نوش جان کنید.

فاصله هتل فلامینگو بای لیک کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پاویلیون: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ‌وحش نگارا: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد تین هو: ۱۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است