search
menu

هتل Banyan Tree Kuala Lumpur

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Banyan Tree Kuala Lumpur
امکانات کلی هتل بانیان تری کوالالامپور
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بانیان تری کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Banyan Tree Kuala Lumpur


بانیان تری کوالالامپور هتل ۵ ستاره زیبایی در قلب شهر کوالالامپور است. کوالالامپور به عنوان پایتخت مالزی گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. مسافران زیادی از سراسر جهان برای بازدید از جاهای دیدنی مالزی اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما کوالالامپور می‌نمایند. خوشبختانه این شهر زیبا، هتل‌های متنوعی، متناسب با هر نوع سلیقه‌ای دارد. Banyan Tree Kuala Lumpur یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن تعطیلاتی بی‌نظیر است. چشم‌انداز زیبایی از افق از هتل بانیان تری دیده می‌شود. این هتل زیبا در سال ۲۰۱۸ به بهره‌برداری رسیده و از هتل‌های محبوب کوالالامپور به شمار می‌رود. با اقامت در هتل بانیان تری دسترسی راحتی به جاذبه‌های کوالالامپور خواهید داشت. مرکز خرید پاویلیون تنها ۲۰۰ متر با هتل فاصله دارد و آکواریوم کوالالامپور در ۴۰۰ متری هتل قرار گرفته است. بانیان تری انتخابی ایده‌آل برای سفری رمانتیک است.

امکانات کلی هتل بانیان تری کوالالامپور


در هتل ۵ ستاره بانیان تری امکانات و خدمات رفاهی متنوعی به مهمانان ارائه می‌شود. با وجود اینترنت رایگان و پرسرعت ارتباط راحتی را تجربه خواهید کرد. پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و آسانسور از امکانات اساسی این هتل لوکس به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات صرافی، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل با خونگرمی و مهربانی ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر تلاش می‌کنند. بانیان تری از هتل‌های چند زبانه کوالالامپور است و به زبان‌های انگلیسی، عربی، چینی، مالایی، هلندی، سوئدی و ژاپنی در این هتل ۵ ستاره صحبت می‌شود. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و خدمات نگهداری از کودک ارائه می‌کند. امکانات برگزاری همایش بانیان تری را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. در بانیان تری خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر اتو، خشک‌شویی و لاندری بهره‌مند شوید. ناگفته نماند فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه و فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور به ترتیب در ۱۸ و ۴۴ کیلومتری هتل قرار دارند و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۵۵ اتاق ظریف و زیبا در هتل بانیان تری کوالالامپور قرار دارد. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های کینگ ریتریت بانیان، کینگ سیگنچر ریتریت بانیان، کینگ سیگنچر اسکای ریتریت و سوئیت‌های اسکای، سنکچوری، اسکای سنکچوری و بانیان تری است. تمام امکانات رفاهی لازم برای یک اقامت دل‌چسب داخل اتاق‌ها گنجانده شده و با اقامت در این هتل مانند خانه خودتان احساس راحتی خواهید کرد. همه‌ی واحدهای اقامتی عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. مینی‌بار، چای‌ساز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون صفحه‌تخت و میز در تمام واحدها وجود دارد. هریک از اتاق‌ها دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. ناگفته نماند هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه فرمایید. استعمال دخانیات در تمام اتاق‌ها ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. باشگاه ورزشی مجهز هتل طرفداران تناسب‌اندام را خشنود خواهد ساخت. پس از گردش در شهر و بازدید از جاذبه‌های کوالالامپور با مراجعه به مرکز اسپا سرحال خواهید شد. مرکز اسپا هتل بانیان تری یکی از بهترین مراکز کوالالامپور است. انواع خدمات زیبایی، اسکراب و ماساژ به مهمانان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


با وجود ۴ رستوران معتبر در داخل هتل، نیاز نیست به دنبال رستوران در شهر باشید. Bake by Banyan Tree از ۷ صبح تا ۸ شب آماده سرویس‌دهی به مهمانان است؛ در این رستوران انواع دسر، نوشیدنی، اسنک و غذاهای محلی موجود است. رستوران Altitude با پنجره‌های بزرگ خود، محیط روشن و دل‌بازی را ایجاد کرده‌ است. این رستوران از ساعت ۳ تا ۵ بعدازظهر باز است. در Horizon Grill می‌توانید انواع استیک و غذاهای دریایی نوش جان کنید. Vertigo در بام هتل قرار گرفته و چشم‌انداز زیبایی از کوالالامپور را به مهمانان هدیه می‌کند؛ در این سالن انواع نوشیدنی و اسنک موجود است. البته هتل بانیان تری خدمات روم سرویس نیز به مهمانان ارائه می‌کند و شما می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان میل کنید.

فاصله هتل بانیان تری کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید پاویلیون: ۲۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید گالری استارهیل: ۳۰۰ متر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۴۰۰ متر
فاصله تا پارک کی ال سی سی: ۶۰۰ متر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۹۰۰ متر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی پردانا: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است