search
menu

هتل Ascott Kuala Lumpur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ascott Kuala Lumpur
امکانات کلی هتل اسکات کوالالامپور
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسکات کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ascott Kuala Lumpur


هتل اسکات کوالالامپور در قلب شهر کوالالامپور قرار دارد. کوالالامپور با جاذبه‌های فراوانی که دارد، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌رود. شما هم با خرید آنلاین بلیط هواپیما کوالالامپور می‌توانید به این شهر زیبا سفر کنید. Ascott Kuala Lumpur در سال ۱۹۹۹ به بهره‌برداری رسیده و از هتل‌ آپارتمان‌های معروف کوالالامپور محسوب می‌شود. با انتخاب هتل لوکس اسکات، تعطیلاتی به‌یادماندنی پیش رو خواهید داشت. یکی از امتیازات ویژه اقامت در آپارتمان اسکات، موقعیت مکانی خاص آن است. با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به جاهای دیدنی کوالالامپور خواهید داشت. آکواریوم کوالالامپور در ۳۰۰ متری هتل قرار گرفته و مرکز خرید پاویلیون تنها ۷۰۰ متر با هتل فاصله دارد. اسکات گزینه‌ای عالی برای سفرهای دونفره است.

امکانات کلی هتل اسکات کوالالامپور


در آپارتمان اسکات کوالالامپور امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در مناطق مشترک هتل در دسترس است. پارکینگ، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی هتل اسکات به شمار می‌روند. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و مالایی هستند و با مسئولیت‌پذیری تمام برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر تلاش می‌کنند. آپارتمان اسکات کوالالامپور پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است، هزینه اقامت کودکان بالای ۱۳ سال در این هتل تمام‌بها محاسبه می‌شود. مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل اسکات را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. برای خرید وسایل ضروری می‌توانید به فروشگاه داخل هتل تشریف ببرید. از امکانات دیگر هتل می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق و دزدگیر اشاره کرد. با وجود خدمات نظافت روزانه هیچ نگرانی بابت تمیزی اتاق‌ها نخواهید شد. خدمات لاندری، خشک‌شویی و اتو نیز به مهمانان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه و فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور به ترتیب در ۱۸ و ۴۴ کیلومتری هتل قرار دارند و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. توصیه می‌کنیم از استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مناطق مشترک خودداری کرده و برای این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل آپارتمان اسکات کوالالامپور دارای ۲۲۱ واحد اقامتی شیک و جادار است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل استودیو پریمیر، آپارتمان دوخوابه اگزکیوتیو، آپارتمان یک‌خوابه پریمیر، آپارتمان دوخوابه پریمیر و آپارتمان سه‌خوابه پریمیر است. تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. در هریک از آپارتمان‌ها یک آشپزخانه مجهز با میز غذاخوری، کتری برقی، یخچال و لوازم پخت‌و‌پز قرار گرفته است. همه آپارتمان‌های این مجموعه دارای حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. از امکانات دیگر می‌توان به تلفن، صندوق امانات، میز و کمد لباس اشاره کرد. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجموعه دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه نیستند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه نمایید.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر هتل شنا کنید. استخر این مجموعه روباز بوده و در تمام طول سال باز است. پس از گردش در شهر و بازدید از جاذبه‌های کوالالامپور با مراجعه به مرکز اسپا انرژی دوباره‌ای به دست خواهید آورد. این مرکز دارای اتاق بخار است و خدمات ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند. باشگاه ورزشی مجهز داخل هتل، علاقه‌مندان تناسب اندام را خشنود خواهد ساخت. برای خاطره‌انگیزتر کردن هرچه بیشتر سفرتان می‌توانید با هم‌سفرانتان به بازی تنیس بپردازید. باغ زیبای هتل فضای خوبی برای پیک‌نیک دارد.

رستوران هتل


آپارتمان اسکات کوالالامپور دارای خدمات روم سرویس است و صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان نوش جان کنید. آشپزخانه مجهز هتل، امکان آشپزی را برایتان فراهم کرده و می‌توانید در هر زمان که تمایل داشتید غذای مورد علاقه‌تان را نوش جان کنید. موقعیت مکانی هتل بسیاری از رستوران‌های معروف کوالالامپور را در همسایگی‌تان قرار خواهد داد. رستوران Nipah و Beta KL حدود ۳ دقیقه پیاده‌روی از هتل فاصله دارند.

فاصله هتل اسکات کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۳۰۰ متر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۳۰۰ متر
فاصله تا پارک کی ال سی سی: ۵۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید پاویلیون: ۷۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید گالری استارهیل: ۹۰۰ متر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی پردانا: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است