search
menu

هتل جهانگردی زنجان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی زنجان
فاصله هتل جهانگردی زنجان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی زنجان


هتل جهانگردی زنجان یک هتل باسابقه ۲ ستاره است که دارای ۱۶ واحد اقامتی و ۳۳ تخت بوده و آخرین بار در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات و به روز رسانی امکانات مورد بازسازی قرار گرفت. واحدهای اقامتی هتل جهانگردی زنجان به صورت تک واحدی هستند و در محوطه مهمانسرا قرار گرفته اند.
امکانات رفاهی مطلوبی در اتاق های مهمان این هتل فراهم گردیده و از لحاظ آسایش و راحتی در سطح بسیار خوبی قرار دارند. موقعیت مکانی هتل جهانگردی زنجان به گونه ای است که مهمانان می توانند به بسیاری از جاهای دیدنی زنجان از جمله بزار سرپوشیده قدیم زنجان و موزه رخت شوی خانه دسترسی آسان و سریع داشته باشند.
خدمات رایگانی که هتل جهانگردی زنجان برای مهمانان در نظر گرفته است، شامل اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق ها و همچنین، پارکینگ غیر مسقف با ظرفیت ۱۶ خودرو می باشد. پرسنل زحمتکش و کاردان هتل جهانگردی زنجان با صبر و حوصله با مهمانان برخورد می کنند و به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. پرسنل هتل در میزبانی از مهمانان داخلی و خارجی گشاده رو و صمیمی بوده و به خوبی از آن ها استقبال می کنند.
تمامی واحدهای اقامتی هتل جهانگردی زنجان دارای امکاناتی نظیر مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی بار با هزینه، کمد لباس، تلفن، دراور، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی هستند. خدماتی از قبیل خانه داری، روم سرویس و صبحانه در اتاق نیز به تمامی واحدها تعلق داشته و در صورت درخواست ارائه می گردند.
نظافت و تمیزی اتاق ها در سطح خوب و رضایت بخش قرار دارند و مهمانان از این بابت اطمینان خاطر داشته باشند. نمایی که مقابل اتاق های مهمانان قرار دارد، از نمای خیابان و محوطه هتل تشکیل شده است. ساعت تحویل اتاق ها در هتل جهانگردی زنجان ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر می باشد.
برای کودکان زیر ۵ سالی که از سرویس هتل استفاده نمی کنند، هزینه ای دریافت نمی شود، اما برای کودکان بالای ۵ سال هزینه نفر محاسبه می گردد. چنان چه در هتل جهانگردی زنجان واحد رزرو کرده باشید، در صورت کنسل کردن رزرواسیون ۱۵ روز قبل از ورود به هتل هیچ جریمه ای را مشمول نخواهید شد.
اما اگر در محدوده زمانی ۱۵ روز و ۷۲ ساعت قبل از تاریخ ورود به هتل اقدام به کنسل رزرواسیون نمایید، مبلغ ۲۰ درصد یک شب به ازای هر اتاق کسر خواهد گردید. در صورت کنسلی در محدوده زمانی ۷۲ ساعت تا ۱۴ ساعت قبل از تاریخ ورود مهمان، مبلغ ۵۰ درصد کسر خواهد شد. و اگر ۱۴ ساعت قبل از تاریخ ورود مهمان اقدام به کنسل کنید، مبلغ پرداختی شما ۱۰۰ درصد کسر خواهد شد. بنابراین، به هنگام رزرواسیون تاریخ دقیق را از پیش معین کنید تا در صورت کنسلی مشمول جریمه نشوید.
در طبقه همکف هتل جهانگردی زنجان یک رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر قرار دارد که در سه وعده اصلی برای مهمانان غذاهای متنوع و خوشمزه تدارک می بیند. ساعات فعالیت رستوران هتل جهانگردی زنجان در وعده صبحانه از ساعت ۷ الی ۹:۳۰، در وعده ناهار از ساعت ۱۲ الی ۱۵ و در وعده شام از ساعت ۲۰ الی ۲۲ می باشد. مهمانان می توانند از غذاهای لذیذ این رستوران امتحان کنند.
در لابی هتل جهانگردی زنجان که ظرفیت ۱۲ نفر را دارد، جهت رعایت حال مهمانان و آسایش آن ها امکاناتی از قبیل مبل، میز، تلویزیون، اینترنت وای فای رایگان، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، دستگاه واکس کفش، تلفن، زنگ هشدار، کپسول آتش نشانی فراهم کرده است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار گرفته و به صورت شبانه روزی به مهمانان خدمات ارائه می دهد.
کادر پذیرش هتل جهانگردی زنجان بسیار خوش برخورد هستند و مهمانان را در رابطه با سوال ها و نیازهایشان به خوبی راهنمایی می کنند. مهمانان برای درخواست خدماتی چون فکس، کپی، پرنت، خدمات اینترنتی، خدمات بیدارباش و خدمات خانه داری می توانند به پذیرش هتل مراجعه کنند.
اقامتی خوش و راحت در هتل جهانگردی زنجان برایتان آرزومندیم.

فاصله هتل جهانگردی زنجان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پایانه مسافربری:۳ کیلومتر
فاصله تا بنای رخت شوی خانه: ۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع:۴ کیلومتر
فاصله تا بازار زنجان: ۴ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن بین المللی: ۸ کیلومتر
فاصله تا مجموعه تفریحی ائل داغی: ۹ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی ارم: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا پل میر بهاء الدین: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا زنجان رود: ۱۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه زنجان: ۲۴ کیلومتر
فاصله تا گنبد سلطانیه: ۴۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است