search
menu

اقامتگاه بومگردی آنام زنجان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی آنام زنجان
امکانات عمومی اقامتگاه بومگردی آنام زنجان
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه بومگردی آنام زنجان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بومگردی آنام زنجان


اقامتگاه بومگردی آنام در شهر زنجان قرار دارد. آنام در زبان ترکی به معنی مادرم است و زنجان به دلیل شهر ترک‌زبان از این کلمه و به احترام مادر استفاده‌شده است. این محل اقامت قدمتی ۱۵۰ ساله با چیدمانی سنتی با ترکیب‌بندی عالی از رنگ‌هاست، همچنین در موقعیت خوبی از شهر قرار دارد و مسافران در طول سال می‌توانند برای اقامتشان این محل را انتخاب کنند. این اقامتگاه از سال ۱۳۹۹ آماده استقبال از مسافران سراسر کشور است و ساختمان این اقامتگاه دارای ۵ باب اتاق است که این اتاق‌ها دور تا دور محوطه هتل قرار دارند. مطمئناً با انتخاب این محل برای اقامتتان می‌توانید آرامش را تجربه کنید. تمامی کارکنان در این مجموعه خونگرم و مهربان هستند. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل دسترسی به جاهای دیدنی شهر زنجان بسیار آسان است، برخی از اماکن تاریخی در شهر زنجان عبارت‌اند از رختشورخانه، موزه مردان نمکی و بازار سنتی زنجان و بازار سرپوشیده قدیم زنجان. با انتخاب این محل در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران دسترسی را نداشته باشید، زیرا فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی زنجان حدوداً ۱۸ کیلومتر است که از طریق تاکسی‌های فرودگاه قابل‌دسترس است.

امکانات عمومی اقامتگاه بومگردی آنام زنجان


در هنگام شب، حیاط این خانه بسیار دلنشین است و همانند خانه مادربزرگ‌ها صفا و صمیمت دارد. از امکانات ارائه‌شده در این اقامتگاه می‌توان به اینترنت وای فای اشاره کرد که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا با خانواده‌شان در ارتباط باشند. برای گشت‌وگذار در میان جاهای دیدنی شهر زنجان می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در این اقامتگاه بهره‌مند شوید. از نکات مهم در این اقامتگاه می‌توان به آزاد بودن ورود حیوانات به محوطه اشاره کرد که در این صورت مسافران می‌توانند به همراه خود حیوانات خانگی‌شان را ببرند و برای بردن به داخل نیز می‌توانند با مسئول مربوطه هماهنگ کنند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این اقامتگاه عبارت‌اند از اتاق دو تخته دوبل، اتاق چهار تخته و اتاق چهار تخته سنتی. هیچ‌یک از اتاق‌های این اقامتگاه دارای ظرفیت اضافی نیستند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی نظیر مبلمان، رخت‌آویز، کمد لباس، روم سرویس، مینی بار با هزینه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد. مسافران می‌توانند از سرویس بهداشتی ایرانی در داخل محوطه به صورت مشترک استفاده کنند. این اقامتگاه فاقد یخچال در داخل واحدهای اقامتی است و فقط یک یخچال به صورت مشترک در آشپزخانه قرار داده‌شده است تا گردشگران استفاده کنند. زمان تحویل اتاق موردنظرتان ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است. همچنین لازم به ذکر است که اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در این اقامتگاه رایگان و برای بالای ۳ سال به طور کامل محاسبه می‌گردد.

رستوران اقامتگاه


بخشی از این اقامتگاه نیز رستوران است و انواع غذاهای ایرانی و محلی را می‌توانید در این قسمت سفارش داده و میل کنید. همچنین با توجه به اینکه ساختمان این اقامتگاه سنتی است، بنابراین چشم‌انداز زیبایی رو به حیاط و حوض دارد و با انتخاب این اقامتگاه وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه می‌شود که با تماشای محوطه بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

فاصله اقامتگاه بومگردی آنام زنجان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع زنجان: ۹۵۰ متر
فاصله تا خانه ذوالفقاری: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی زنجان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مجموعه تفریحی ائل داغی: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است