search
menu

اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد
فاصله اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد


اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد از جمله خانه‌های قدیمی یزد است که با تغییر کاربری به هتلی سنتی تبدیل شده است. در عصر حاضر که دنیای آسمان خراش ها و آپارتمان‌های چندین طبقه است نمی‌توان حس و حال زندگی در خانه‌های بزرگ و حیاط دار را تصور کرد و یا حال خوش زندگی در این خانه ها را دوباره تجربه کرد مگر با زندگی در خانه‌ای به همان سبک و سیاق گذشته.
خوشبختانه چندین سال است که اقامتگاه‌های بوم گردی پا به میدان گردشگری گذاشته اند میهمانان خارجی و ایرانی این امکان را یافته اند که زندگی در خانه‌های قدیمی را تجربه کنند. آن چیزی که خانه های قدیمی را جذاب می کند سبک معماری آن ها و تزییناتی است که به کار می بردند. این تزیینات در خانه‌هایی که از دوره قاجار به جا ماندند بیشتر دیده می شود.
اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد از جمله خانه‌های قدیمی است که از دوران قاجار تا به امروز به یادگار مانده است. این خانه قدیمی تا سال ۱۳۹۶ بدون هیچ تغییری بود تا اینکه در این سال تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت و پس از ایجاد برخی امکانات فعالیت خود را به عنوان اقامتگاه بوم گردی آغاز کرد. اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد از نظر مکانی ایده آل ترین موقعیت ممکن را دارد.
بسیاری از جاذبه ها و مناطق دیدنی یزد در چند قدمی این هتل سنتی قرار گرفته اند؛ جاذبه هایی مانند بقعه دوازده امام، خانه لاری ها و مجموعه امیر چخماق. از درب ورودی اقامتگاه بوم گردی ستاره‌ یزد که وارد شوید راهرو خشتی را مقابل خود خواهید دید از این راهرو که عبور کنید حیاط کوچکی خواهید رسید حوضی کوچک تر در میان آن قرار گرفته و اطراف آن را باغچه‌های پر از گل احاطه کرده است.
در کنار این تصویر زیبا، اتاق‌های اقامتگاه قرار دارند که پنجره شان رو به این حیاط کوچک و نقلی باز می شود و صبح رویایی مهمانان را رقم می زند. اقامتگاه بوم گردی Yazd Star Hostel در کل هشت اتاق دارد که در این اتاق‌ها امکانات مختلفی از جمله یخچال، کمد لباس، شوفاژ و دمپایی قرار گرفته است. سرویس بهداشتی و حمام داخل اتاق ها به لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند حوله صابون و شامپو مجهز شده است.
خدمات روم سرویس نیز در اتاق‌های هتل سنتی ستاره یزد ارائه می شود. همچنین مهمانان اقامتگاه بوم گردی ستاره در این اقامتگاه امکان اتصال و دسترسی به اینترنت را خواهند داشت. هتل سنتی ستاره یزد خدماتی مانند خدمات تور و خدمات تهیه بلیط نیز ارائه می دهد و از این بابت میهمانان را بی نیاز از آژانس های مسافرتی شهر کرده است.
مهمانانی که دارای اتومبیل شخصی هستند نیازی به پیدا کردن جای پارک مناسب نخواهند داشت زیرا اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد پارکینگ اختصاصی برای مهمانان خود در نظر گرفته است. اما مهمانانی که فاقد اتومبیل شخصی هستند می توانند از بخش کرایه اتومبیل هتل اتومبیل بدون راننده دریافت کرده و به گشت و گذار در شهر بپردازند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ دولت‌ آباد: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار خان (طولانی ترین بازار یزد ): ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آب یزد: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مجموعه امیر چخماق: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تهرانی ها: ۲ کیلومتر
فاصله تا بقعه دوازده امام: ۲ کیلومتر
فاصله تا میدان ساعت مارکار (نقطه وسط ایران ) : ۲ کیلومتر
فاصله تا میدان وقت و ساعت: ۲ کیلومتر
فاصله تا دخمه زرتشتیان: ۱۷ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است