search
menu

اقامتگاه سنتی ساباط یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی ساباط یزد
اقامتگاه سنتی ساباط یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی ساباط یزد


اقامتگاه سنتی ساباط یزد موقعیت جغرافیایی خوبی در شهر یزد دارد. اقامتگاه سنتی ساباط یزد خانه ای با یک قرن و نیم قدمت در بافت قدیمی ایرانشهر یزد می باشد. اقامتگاه سنتی ساباط یزد در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. جالب است بدانید که ساباط در لغت به معنای راهرو، دالان و سقفی است که بر روی کوچه‌ها و معابر ساخته می‌شود.
اقامتگاه سنتی Yazd Sabat Hotel طبق خانه های قدیمی بیشتر فضای خود را به حیاط اختصاص داده است در واقع حیاط اقامتگاه سنتی ساباط یزد به عنوان رستوران این اقامتگاه مورد استفاده قرار می گیرد. باغچه های بزرگ با گل ها و درختان سر به فلک کشیده که چنگ در سقف شیشه ای این محوطه زده اند و آلاچیق های زیبا را در آغوش گرفته اند با تخت های فراوان اطراف خود، محفلی دنج و آرامش بخش را برای لذت از غذا های لذیذ رستوران و نوشیدنی های کافی شاپ و عطر و طعم چای از چایخانه سنتی اقامتگاه سنتی ساباط یزد را فراهم کرده اند.
اقامتگاه سنتی ساباط یزد دارای ۶ اتاق با دیوارها و طاقچه های کاهگلی و درهای چوبی کوچک که نشان دهنده تاریخ و قدمت اقامتگاه سنتی ساباط یزد می باشند. با استراحت در این اتاق ها فرصت نفس کشیدن و فکر کردن به اجدادمان که حدود ۱۵۰ سال پیش در این مکان زندگی می کردند را خواهید داشت. امکاناتی موجود در اتاق های اقامتگاه سنتی ساباط یزد شامل: اینترنت رایگان، حمام، سرویس فرنگی، تلویزیون و خدمات روم سرویس می باشد.
جالب است بدانید که کارکنان اقامتگاه سنتی ساباط یزد همگی آموزش دیده و مسلط به زبان انگلیسی هستند. شما با اقامت در اقامتگاه سنتی ساباط یزد به بافت قدیمی شهر دسترسی خوبی دارید و می‌ توانید بدون صرف وقت زیاد از مجموعه امیر چخماق، آتشکده زرتشتیان، مسجد جامع یزد و محله فهادان و زندان اسکندر بازدید کنید. قوانین مربوط به اقامتگاه سنتی ساباط یزد اینطور تعیین شده که ساعت تحویل اتاق به خریداران بلیط هواپیما یزد و گردشگران عزیز ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ها ۱۲ ظهر می باشد.
اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم ‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش در اقامتگاه سنتی ساباط یزد الزامی می‌باشد. بدنیست بدانید که هزینه برای اقامت کودکان زیر ۶ سال رایگان محاسبه می‌گردد. لازم به ذکر است که نفر اضافه شامل تشک و بالش و پتو می باشد.

اقامتگاه سنتی ساباط یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ دولت‌آباد: ۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار خان: ۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا مجموعه امیر چخماق: ۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا آب انبار شش بادگیری: ۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا مسجد جامع کبیر: ۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا مدرسه ضیائیه (زندان اسکندر): ۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا آتشکده زرتشتیان: ۷ دقیقه با ماشین
فاصله تا بیمارستان شهید رهنمون: ۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن: ۱۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه: ۱۵ دقیقه با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری: ۱۷ دقیقه با ماشین




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است