search
menu

هتل کاروان یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کاروان یزد
فاصله هتل کاروان یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل کاروان یزد


هتل کاروان یزد از هتل‌های ۳ ستاره شهر یزد است. این هتل دوست‌داشتنی و پر طرفدار که از سال ۱۳۷۹ مشغول میزبانی و مهمان‌نوازی است، با تجربه چندین ساله خود همواره عملکرد بسیار موفقی از خود نشان می‌دهد. ساختمان زیبای Yazd Karevan Hotel که در سال ۱۳۹۴ به منظور ارتقاء سطحی کیفی میزبانی این هتل بازسازی شد، دارای ۲۶ باب اتاق بوده و امکانات متنوعی را در خود جای داده است. از مزایای اقامت در اتاق‌های هتل کاروان یزد می‌توان به بهره‌مندی از امکاناتی مثل مبل، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، تلفن، یخچال، کمد، حمام و لوازم بهداشتی اشاره کرد. تمامی این امکانات دارای کیفیت عالی بوده و در کنار دکوراسیون آرامش‌بخش اتاق‌های هتل کاروان یزد، شرایط را کاملا مهیای اقامتی آسوده کرده‌اند. هتل کاروان یزد در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده است.
به گونه‌ای که با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه رانندگی از این هتل می‌توان خود را به چندین مکان مشهور یزد از جمله زندان اسکندر، خانه لاری‌ها، مسجد جامع و باغ دولت آباد رساند. البته پس از بازگشت به هتل هم نیازی به نگرانی در مورد امنیت خودروی خود نخواهید داشت. زیرا پارکینگ این اقامتگاه به صورت رایگان و با ظرفیت ۲۶ خودرو در اختیار شما قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که هتل کاروان یزد مجهز به رستوران و کافی شاپ بسیار شیک است. رستوران این هتل که ظرفیت پذیرایی از ۹۰ مهمان را دارد، چنان غذاهایی طبخ و سرو می‌کند که از طعم لذیذ آنها به هیچ وجه نمی‌توان سیر شد. سرویس‌های متنوعی هم که توسط پرسنل زحمت کش هتل کاروان یزد در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند، دیگر نقطه متمایزکننده در مورد این هستند. سرویس‌هایی مثل ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، خدمات تور، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط و تاکسی سرویس در کنار نظافت روزانه که باعث افزایش رفاه و راحتی مهمانان شده‌اند.
شما می‌توانید از خشکشویی هتل کاروان یزد نیز برای تمیز کردن لباس‌های خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین بد نیست بدانید که در این هتل، خدمات لازم برای راحتی افراد معلول نیز توسط متخصصان امر به مهمانان مد نظر ارائه می‌شوند. اگر شما از آن دست مسافرانی هستید که علاقه بسیار شدیدی به انجام ورزش و فعالیت‌های بدنی دارند، باید از این موضوع باخبر شوید که هتل کاروان یزد مجهز به یک زمین تنیس نیز هست. پس حتما باید خودتان را آماده انجام بازی تنیس و لذت بردن از این ورزش مفرح در Yazd Karevan Hotel کنید. استفاده از دستگاه‌های کپی، فکس و پرینت هم برای مهمانانی که به امور اداری یا سایر امور مربوطه در شهر یزد مشغول هستند می‌تواند مزیت بسیار خوبی محسوب شود. ناگفته نماند که هتل کاروان یزد مجهز به اتاق چمدان نیز هست که همین موضوع باعث آسودگی خاطر مهمانان از بابت نگهداری چمدان‌هایشان شده و راحتی اقامت آنها را چند برابر می‌کند. نقطه به نقطه مساحت 5 هکتاری هتل کاروان یزد با عشق به مهمانان پر شده است. همانطور که ملاحظه فرمودید، در این هتل ۳ ستاره، تمامی امکانات لازم برای تجربه اقامتی دنج و آسوده فراهم گشته و از این رو، انتخاب و رزرو یکی از اتاق‌های بی‌نظیر آن می‌تواند تجربه جدیدی از سفر به شهر تاریخی یزد و اقامت در این شهر را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

فاصله هتل کاروان یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا رستوران تالار: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت آباد: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا بادگیرها: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار خان: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا مجموعه خان: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا رستوران ابوالمعالی: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مدریه ضیائیه: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا آتشکده زرتشتیان یزد: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آریا: ۱۳.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است