search
menu

اقامتگاه سنتی دوستانه یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی دوستانه یزد
فاصله اقامتگاه سنتی دوستانه یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی دوستانه یزد


اقامتگاه بوم گردی دوستانه یزد در بافت قدیمی و محله فهادان یزد واقع شده است. در گذشته فهادان از محله های اعیان نشین یزد به شمار می آمد و خانه های زیبا و بزرگی را در دل خود جای داده است. وقتی وارد اقامتگاه بوم گردی دوستانه یزد می شوید، در وسط حیاط حوضی ستاره ای شکل مشاهده می‌کنید که اطراف آن را باغچه های کوچک و گلدان های زیبا احاطه کرده و تخت های سنتی دور تا دور آن چیده شده است.
فضای حیاط همچون یک چایخانه با شکوه به بهترین شکل و به صورت کاملا سنتی آراسته شده و برای پذیرایی از مهمانان و توریست‌های عزیز مهیا گردیده است. ظرفیت اقامتگاه بوم گردی دوستانه یزد ۳۰ الی ۳۵ نفر است. در داخل ساختمان ۱۰ باب اتاق وجود دارد که شامل ۳۵ تخت و سرویس کف خواب می باشد. همچنین تمامی امکانات از جمله پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور های گردشگری، سرویس دهی اینترنت، آشپزخانه ی عمومی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام برای آسایش و راحتی خریداران بلیط هواپیما یزد در اتاق ها فراهم شده است.
لازم به ذکر است که این اقامتگاه آشپزخانه ای برای پخت غذا ندارد. از این رو مسافران می بایست وعده هایی غذایی را از رستوران خارج از اقامتگاه سفارش دهند. از مزایای واقع شدن اقامتگاه بوم گردی دوستانه یزد در بافت تاریخی شهر، نزدیکی آن به تعداد زیادی از اماکن گردشگری و توریست گردی ست. لازم به ذکر است مسافران می توانند هنگام خروج از اقامتگاه بوم گردی دوستانه یزد، اشیا قیمتی و ارزشمند خود را به صندوق امانات بسپارند و با خیال راحت به گشت و گذار بپردارند.
همچینی می توانند خودروی شخصی خود را در پارکینگ اختصاصی اقامتگاه بوم گردی دوستانه یزد پارک کرده و با وسایل نقلیه عمومی به مراکز مورد نظر بروند. جالب است بدانید که یکی از نزدیک ترین مکان های تاریخی زیبا به اقامتگاه بوم گردی Yazd Friendly Hotel، باغ دولت آباد می باشد که یکی از مهم ترین و قدیمی ترین باغ های ایران می‌باشد و متعلق به دوران زندیه است که بلند ترین بادگیر جهان در آنجا قرار گرفته و نام آن در فهرست آثار جهانی نیز ثبت شده است. ساختمان این باغ با معماری زیبای ایرانی مزین شده. همچنین غرفه های صنایع دستی برای بازدید توریست گردان در این خانه بومی در نظر گرفته شده است.

فاصله اقامتگاه سنتی دوستانه یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ایستگاه راه آهن یزد: ۴ کیلومتر
فاصله تا میدان مارکار (نقطه وسط ایران): ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آب یزد: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه دیدنی ملک التجار: ۴ کیلومتر
فاصله تا بازار و حمام خان (طولانی ترین بازار یزد): ۴ کیلومتر
فاصله تا آتشکده یزد: ۵.۲ کیلومتر



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است