search
menu

اقامتگاه سنتی اکو کمپ شباهنگ یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی اکو کمپ شباهنگ
فاصله اقامتگاه سنتی اکو کمپ شباهنگ یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی اکو کمپ شباهنگ


اقامتگاه سنتی اکو کمپ شباهنگ کویر یزد، با فاصله ۱۰ کیلومتری از عروس شهرهای کویری ایران قرار گرفته است. اقامتگاه سنتی اکو کمپ شباهنگ کویر یزد در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسیده و در مجموع ۱۶ اتاق دارد که همه آنها دارای توالت فرنگی هستند و گرمایش آنها نیز به وسیله بخاری تامین می‌شود.
امکاناتی که در اقامتگاه سنتی اکو کمپ شباهنگ کویر یزد جهت رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده است شامل: سالن همایش، نمازخانه، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی، پارکینگ روباز، جعبه کمک های اولیه، کافی‌شاپ فضای باز، تاکسی سرویس، اسب‌سواری غیررایگان، کپسول آتش‌نشانی در راهرو، امکان شارژ وسایل الکتریکی، روم سرویس، اینترنت غیر‌رایگان در لابی، اتاق چمدان می شوند.
بد نیست بدانید که اقامتگاه سنتی اکو کمپ شباهنگ کویر یزد از شهر خیلی دور نیست و این موضوع یکی از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود. شما از این کمپ کویری با ۲۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به جاذبه‌هایی مثل نارستون و مسجد جامع یزد برسید و هایپراستار هم در همین فاصله قرار دارد. اتاق های اقامتگاه سنتی Traditional Eco Camp Shabahang Desert متنوع هستند.
ما آنها را برای شما خریداران بلیط هواپیما یزد معرفی می نماییم. سوئیت (مناسب برای پنج نفر) که دارای ۲ تخت یک‌ نفره و ۳ رختخواب سنتی می باشد. اتاق گروهی که دارای ( ۱۰ تخت یک‌ نفره ) می باشد. اتاق عمومی که دارای ۶ رختخواب سنتی مبی باشد. لازم به ذکر است که تمام اتاق ها دارای امکاناتی از جمله: حمام ، سرویس فرنگی ، وعده غذایی صبحانه ، یخچال، لوازم بهداشتی،رخت‌آویز، بخاری برقی، حوله، کمد لباس می باشند. بهتر است بدانید که خود کمپ، رستوران و کافی‌شاپ دارد، ولی تالار یزد نیز که یکی از بهترین رستوران‌های یزد است در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای واقع شده. مانند بیشتر کمپ‌های کویری، امکان سافاری، شترسواری و اسب‌سواری و رصد آسمان پرستاره کویر هم در کمپ کویری شباهنگ وجود دارد.
قوانین کنسلی در اقامتگاه سنتی اکو کمپ شباهنگ کویر یزد در همه شرایط اعلام شده لغو رزرو، بازگشت وجه پس از کسر ۱۰ درصد کارمزد سایت مکانچی محاسبه خواهد شد.
- پنج روز قبل از شروع اقامت: اگر لغو رزرو ۵ روز قبل از شروع اقامت انجام شود، هزینه‌ها پس از کسر کارمزد سایت مکانچی به مهمان بازگردانده خواهد شد.
- کمتر از ۵ روز مانده به شروع اقامت: در این صورت مبلغ شب اول اقامت قابل برگشت نیست و مبلغ شب‌های باقی‌مانده با کسر ۵۰ درصد از هزینه اقامتِ هر شب، بازپرداخت خواهد شد.
در صورتی که مهمان وارد اقامتگاه شود و تصمیم بگیرد تا شب‌های کمتری از زمان رزرو شده اقامت داشته باشد، برای تعداد شب‌هایی که ۲۴ ساعت پس از لغو رسمی هنوز فرصت دارند، بازپرداخت وجه مطابق با شرایط بالا خواهد بود.
قوانین لغو رزرو در تعطیلات خاص:
۱۰ روز قبل از شروع اقامت: ۵۰ درصد هزینه‌ها، پس از کسر کارمزد سایت مکانچی بازگردانده خواهد شد؛ در غیر این صورت مبلغی بازگردانده نمی‌شود.
کمتر از ۱۰ روز مانده به شروع اقامت: مبلغی بازگردانده نمی‌شود.

فاصله اقامتگاه سنتی اکو کمپ شباهنگ یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ دولت آباد یزد ۳۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا با امارت امیر چقماق یزد ۳۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن یزد ۳۹ دقیقه با ماشین
فاصله تا پایانه مسافربری یزد ۴۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا موزه آب یزد ۲ کیلومتر با ماشین





امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است