search
menu

هتل جهانگردی یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی یزد
فاصله هتل جهانگردی یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی یزد


مهمانسرای جهانگردی یزد در سال ۱۳۶۴ در مرکز شهر یزد افتتاح شده و دوباره برای بالابردن سطح خدماتش در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در۳ طبقه که در بلوار دانشجو یزد قد علم کرده است و با توجه به موقعیت مکانی مناسب به اکثر جاذبه های گردشگری یزد نزدیک می‌باشد از این رو برای توریست های شهر یزد اقامتگاه مناسبی محسوب می شود.
اگر با خودرو شخصی خود به شهر یزد سفر می کنید فراموش نکنید که ظرفیت پارکینک هتل جهانگردی یزد محدود است. در اتاق‌های این هتل می توانید شاهد امکاناتی چون مینی‌بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام به همراه لوازم بهداشتی بود. همچنین از بالکن اتاق‌ها می‌توانید رو خود را با منظره زیبا و سنتی شهر یزد شروع کنید. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل جهانگردی امکاناتی چون پاسخگویی ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، آسانسور، فروشگاه، صرافی، خشکشویی و ترانسفر رفت و برگشت فراهم کرده است.
مهمانان هتل جهانگردی می‌توانند به بخش تور دسک هتل بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند. امکاناتی برای افراد ناتوان نیز تدارک دیده شده تا آن‌ها هم بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند. همچنین برای نگهداری از وسایل با ارزش شما صندوق امانات در قسمت پذیرش هتل جهانگردی یزد دردسترس است. امکان تهیه روزنامه نیز وجود دارد.
هتل جهانگیردی با داشتن پرینتر، فکس و فتوکپی می‌تواند بخشی از نیاز‌های کاری شما را برطرف کند. برای اوقات تفریحی شما، سالن بیلیارد تعبیه شده. بعد از گشت‌وگذار در پایان یک روز می‌توانید به کافی‌شاپ هتل بروید و از نوشدنی‌های متونع هتل لذت ببرید. همچنین رستوران گلها‌ی هتل با ظرفیت ۲۵۰ نفر، با تنوعی از ایرانی و دریایی پذیرای مهمانان این هتل است.

فاصله هتل جهانگردی یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آیینه و روشنایی: ۳ کیلومتر
فاصله تا مجموعه امیرچخماق: ۶ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت آباد: ۶ کیلومتر
فاصله تا زندان اسکندر: ۸ کیلومتر
فاصله تا خانه لاری ها: ۸ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است