search
menu

اقامتگاه سنتی ترنج سبز یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی ترنج سبز یزد
امکانات کلی اقامتگاه سنتی ترنج سبز یزد
انواع اتاق های اقامتگاه و امکانات آنها
امکانات تفریحی اقامتگاه
رستوران هتل
فاصله اقامتگاه سنتی ترنج سبز یزد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی ترنج سبز یزد


اقامتگاه سنتی ترنج سبز از خانه‌های قدیمی شهر یزد است. این اقامتگاه یکی از خانه‌های تاریخی مربوط به دوران قاجار است که در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده و به اقامتگاه سنتی تغییر کاربری داده است. نوسازی و امکانات به‌روز از حال و هوای تاریخی اقامتگاه سنتی ترنج سبز کم نکرده و فقط در جهت راحتی بیشتر مهمانان بوده است. با اقامت در این خانه تاریخی طعم خاص زندگی نسل‌های پیشین را مزه خواهید کرد. اقامت در ترنج سبز دسترسی راحت به جاهای دیدنی یزد را برایتان فراهم خواهد کرد. مراکز تاریخی یزد از مهم‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما یزد و سفر به این شهر زیبا هستند. زندان اسکندر و مسجد جامع یزد از جاذبه‌هایی هستند که در نزدیکی اقامتگاه سنتی ترنج سبز یزد واقع شده‌اند.

امکانات کلی اقامتگاه سنتی ترنج سبز یزد


امکانات متعددی در اقامتگاه سنتی ترنج سبز یزد برای مهمانان تدارک دیده شده است. در لابی هتل دسترسی به اینترنت رایگان خواهید داشت و امکان ارتباط آسان با عزیزانتان برایتان فراهم خواهد بود. پذیرش این اقامتگاه سنتی ۲۴ ساعته است. تیم حرفه‌ای هتل کاملا آشنا با اصول هتلداری هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر دریغ نمی‌کنند. این اقامتگاه سنتی پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است. لازم به ذکر است در صورت عدم استفاده از سرویس، هزینه اقامت کودکان زیر ۷ سال رایگان و کودکان ۷ تا ۱۲ سال نیم‌بها خواهد بود. صندوق امانات، فکس، پرینتر، فتوکپی، تلفن، تلویزیون و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی از امکانات اقامتگاه سنتی ترنج سبز هستند. خدمات متعددی از جمله خدمات تور، تهیه بلیط، اجاره ماشین با راننده، نظافت روزانه، اتو، لاندری، خشک‌شویی و بیدارباش به مهمانان ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. لازم به ذکر است ابن اقامتگاه فاقد پارکینگ است.

انواع اتاق های اقامتگاه و امکانات آنها


این اقامتگاه از تنوع واحدهای اقامتی مناسبی برخوردار است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد هم‌سفران خود اقدام به رزرو اتاق موردنظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی ترنج سبز شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دوبل، دو تخته تویین، سه تخته و چهار تخته است. توجه داشته باشید که هیج‌یک از واحدها ظرفیت نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام انتخاب اتاق دقت نمایید. در تمام واحدهای اقامتی یخچال، تلویزیون و مینی‌بار قرار گرفته است. از امکانات دیگر اتاق‌ها می‌توان به آباژور، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی، دمپایی و لوازم بهداشتی اشاره کرد. توجه داشته باشید که اتاق‌های طبقه اول به دلیل داشتن پله ممکن است برای کودکان و افراد سالمند مناسب نباشد.

امکانات تفریحی اقامتگاه


اقامتگاه سنتی ترنج سبز در بافت قدیمی شهر یزد قرار گرفته و با قدم‌زدن در این منطقه می‌توانید از جاهای تاریخی یزد بازدید نمایید. بازار خان یزد که به عنوان اصیل‌ترین بازار یزد شناخته می‌شود در ۵ دقیقه‌ای اقامتگاه قرار دارد. هنگام بازدید از این بازار خرید یادگاری از سفر را فراموش نکنید.

رستوران هتل


صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان یا در محوطه اقامتگاه نوش جان کنید. لازم به ذکر است صبحانه از ساعت ۷٫۳ صبح تا ۹ سرو می‌شود. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌هایی که در نزدیکی اقامتگاه قرار دارند، تشریف ببرید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی اقامتگاه ترنج سبز، گزینه‌های متعددی پیش رویتان خواهد بود. کافه‌رستوران بام و کاریزما گزینه‌های خوبی برای انتخاب هستند.

فاصله اقامتگاه سنتی ترنج سبز یزد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه سکه و مردم‌شناسی حیدرزاده: ۴۰۰ متر
فاصله تا زندان اسکندر: ۵۵۰ متر
فاصله تا خانه نواب وکیل: ۵۵۰ متر
فاصله تا خانه لاری‌ها: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه آب یزد: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار شش بادگیری: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است