search
menu

اقامتگاه سنتی ترمه یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی ترمه یزد
فاصله اقامتگاه سنتی ترمه یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی ترمه یزد


اقامتگاه سنتی ترمه یزد یکی از خانه های قدیمی متعلق به عهد قاجار واقع در بافت تاریخی خیابان مسجد جامع یزد و در کوچه وقت الساعت قرار گرفته است که پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۲ عنوان هتل سنتی ترمه را به خود اختصاص داد. بد نیست بدانید که اقامتگاه سنتی Termeh Hotel با ظرفیت ۳۰ الی ۳۵ نفر، ۱۰ باب اتاق دارد که ۱ باب اتاق آن ۱ تخته، ۳ اتاق ۲ تخته، ۱ اتاق ۳ تخته و ۴ اتاق آن ۴ تخته می باشند. تمامی اتاق ها به صورت کاملا سنتی چیدمان شده و با تمامی امکانات رفاهی از قبیل تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی از جمله اسپیلت و شوفاژ ، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام آماده میزبانی از خریداران بلیط هواپیما یزد می باشد.
از خدمات و امکانات اقامتگاه سنتی ترمه یزد که برای رفاه حال بیشتر گردشگران تدارک دیده شده است؛ می توان به خشکشویی، خدمات ترنسفر، خدمات گردشگری از جمله راهنمای تور و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و تاکسی سرویس اشاره کرد. مسافران در صورت تمایل می توانند از آشپزخانه این خانه بومی برای گرم کردن غذا و یا طبخ غذا استفاده کنند. شما می توانید اوقاتی از روز را به اتاق بیلیارد اقامتگاه سنتی ترمه یزد بروید و اوقاتی خوش را با خانواده بگذرانید همچنین می توانید با تورهای هتل به نقاط مختلف شهر رفته و از اماکن گردشگری و توریست گردی یزد دیدن کنید.
لازم به ذکر است که اقامت در این هتل به همراه صبحانه رایگان بوده و علاوه بر آن امکان استفاده از اینترنت نیز برای مسافران فراهم شده است. جالب است بدانید که بهترین فصل سفر به شهر یزد و اقامت در بوم گردی های این شهر زیبا، فصل بهار و پاییز می باشد. میدان و حسینیه وقت الساعه که یکی از اماکن جذاب و تاریخی این شهر است، در نزدیکی هتل واقع شده که در این میدان اولین ساعت شهری ایران به دست یک ساعت ساز در دوران قاجار بنا شده است. علاوه بر آن دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری و توریست گردی زیادی از جمله مجموعه امیر چقماق، باغ دولت آباد و زندان اسکندر برای مسافران فراهم است.

فاصله اقامتگاه سنتی ترمه یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آب یزد: ۱ کیلومتر
فاصله تا مجموعه امیر چقماق: ۱ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت آباد: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آینه و روشنایی: ۷ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن یزد: ۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تهرانی ها: ۶ کیلومتر
فاصله تا عمارت بوستان ناجی: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری یزد: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا برج خاموشان: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه سریزد: ۵۱ کیلومتر
فاصله تا کمپ کویر شن و شادن بافق: ۱۲۶ کیلومتر






امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است