search
menu

هتل باغ شهران يزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل باغ شهران یزد
فاصله هتل باغ شهران یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل باغ شهران یزد


هتل باغ شهران یزد از گزینه های اقامتی گردشگرانی است که موقعیت مکانی را همواره در اولویت قرار می‌دهد؛ قرار گرفتن در نزدیکی دروازه قرآن و قلب شهر یزد از مزایایی است که هر هتلی نمی‌تواند از آن برخوردار باشد، اما هتل باغ شهران یزد به لطف واقع شدن در مکانی مطلوب، از این مزیت بهره‌مند است. همان‌طور که از نام هتل باغ شهران یزد قابل حدس است، این هتل در محوطه سرسبز و چشم‌نوازی قرار گرفته که با طبیعت زیبای خود قلب هر گردشگری را می‌رباید و منظره زیبای آن، چون واحه‌ای در کویر، از دور نیز تماشایی است. شاید ندانید اما هتل باغ شهران یزد از هتل های تازه تاسیس شهر تاریخی و دیدنی یزد نیز بشمار می‌رود؛ این هتل کار خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرد و اکنون با گذشت یک سال، امتحان خود را پس داده و در آزمون کیفی بسیاری از گردشگران نمره قبولی گرفته است. بی‌تردید شهرت هتل باغ شهران یزد به دلیل امکانات آن نیست؛ بلکه به دلیل رفتار محترمانه و حرفه‌ای کارکنان و نظافت بسیار خوب آن است.
کیفیت خدمات ارائه شده در هتل باغ شهران یزد به گونه‌ای است که می‌توان به‌راحتی از امکانات نسبتا محدود این هتل چشم‌پوشی کرد. البته باید گفت که هتل باغ شهران یزد از کلیه امکانات ضروری برای اقامتی لذت‌بخش و آسوده برخوردار است اما اگر بخواهید این هتل را در قیاسی ناعادلانه با هتل‌ های چندستاره و لوکس مقایسه کنید، شاید محدودیت‌های ناچیز هتل پیش چشمان شما برجسته نمایان شوند. گفتنی است که هتل باغ شهران یزد از ۶ واحد اقامتی تشکیل شده که اتاق‌های دو تخته دابل، دو تخته توئین، سوئیت چهار تخته، شش تخته ساده، سوئیت پنج تخته VIP و سوئیت سه خوابه یازده تخته VIP را شامل می‌شود. لازم است بدانید که اتاق‌ های معمولی هتل باغ شهران یزد متاسفانه فاقد سرویس بهداشتی و حمام خصوصی‌اند اما خبر خوب این است که سوئیت های VIP آن از امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و همچنین حمامی بزرگ (همراه با وان) برخوردارند.
از آنجایی که هتل باغ شهران یزد از رستوران تمیز و باکیفیتی بهره‌مند است، نیازی نیست برای یافتن رستوران وقت خود را هدر دهید. رستوران این هتل با داشتن نمایی چشم‌نواز و منوی بلندبالایی از غذاهای لذیذ ایرانی قادر است نیاز هر گردشگری را از بابت خورد و خوراک رفع کند. اما اگر بنا به هر دلیلی مایل نیستید غذای خود را در رستوران هتل باغ شهران یزد سفارش دهید، به لطف موقعیت خوب مکانی هتل باغ شهران یزد می‌توانید از رستورانی که در فاصله ده دقیقه‌ای به این هتل واقع شده، غذای خود را تهیه کنید. کافی‌شاپ، حمام عمومی، پارکینگ سرپوشیده (با ظرفیت محدود)، فضای سبز، آلاچیق، تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی، چایخانه سنتی و صندوق امانات از دیگر امکاناتی است که هتل باغ شهران یزد به میهمانان خود عرضه می‌دارد. علاوه بر این امکانات، هتل باغ شهران یزد قادر است خدمات بی‌شماری نظیر اینترنت رایگان، خدمات خانه داری و خدمات شهرگردی و تور را نیز به گردشگران ارائه دهد و رضایت کامل میهمانان خود را جلب کند. ناگفته نماند که تک تک واحدهای اقامتی هتل باغ شهران یزد از امکاناتی نظیر چای‌ساز، یخچال، کمدلباس، تلویزیون، دراور و لوازم استحمام برخوردار بوده و به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مناسب و تهویه مطبوع مجهزند.
همان‌طور که خواندید، هتل باغ شهران یزد با داشتن امکانات متنوع و خدمات فراوان قادر است آسایش و آرامش کامل میهمانان خود را فراهم آورد و اقامتی فراموش‌نشدنی را برای گردشگران شهر تاریخی یزد رقم بزند.

فاصله هتل باغ شهران یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا اکو پارک کویری یزد: ۵۰۰ متر
فاصله تا دروازه قرآن: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا ورزشگاه محمود آباد: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد: ۹ کیلومتر
فاصله تا پارک هفتم تیر: ۱۶.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است