search
menu

اقامتگاه سنتی شاه ابوالقاسم یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی شاه ابوالقاسم یزد
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه شاه ابوالقاسم یزد
اتاق‌های اقامتگاه
امکانات اتاق‌های اقامتگاه
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه سنتی شاه ابوالقاسم یزد تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره اقامتگاه سنتی شاه ابوالقاسم یزد


اقامتگاه سنتی شاه ابوالقاسم‌ یزد که به آن بوتیک هتل شاه ابوالقاسم هم‌ می‌گویند، یکی از خانه‌های قدیمی در یزد است که بر اساس طرح بازسازی خانه‌های قدیمی سازمان میراث فرهنگی، بازسازی شده و با تغییر کاربری امروزه به عنوان اقامتگاهی سنتی پذیرای مهمانان و گردشگرانی است که خرید بلیط هواپیما به یزد سفر کرده‌اند. قدمت اقامتگاه به دوران قاجار می‌رسد و در قلب محلات تاریخی و قدیمی یزد قرار گرفته و به همین دلیل اقامت در آن تجربه ای تکرار نشدنی برایتان خواهد بود. هتل شاه ابوالقاسم از نظر جغرافیایی در موقعیت فوق‌العاده‌ای قرار دارد و بسیاری از جاهای دیدنی و تاریخی یزد اطراف آن هستند.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه شاه ابوالقاسم یزد


با توجه به اینکه شاه ابوالقاسم اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی یزد است برخی از امکانات را ندارد به طور مثال مهمانانی که با خودروی شخصی سفر کرده باشند مجبور خواهند بود اتومبیلشان را در خیابا‌ن‌ها و کوچه پس کوچه‌های اطراف هتل پارک کنند چراکه اقامتگاه پارکینگ اختصاصی ندارد. استخر و سالن ورزشی دیگر امکاناتی است که در اقامتگاه وجود ندارند. در مقابل اما می‌توان گفت این خانه سنتی به عنوان اقامتگاه بوم گردی امکانات و خدمات رفاهی مناسبی را در اختیار مهمانانش قرار داده است. اگر به دنبال خدمات گردشگری باشید می‌توانید از آژانس مسافرتی، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تور و خدمات تهیه بلیط اقامتگاه استفاده کنید. اگر وسیله‌ای گرانقیمت و ارزشمند همراه خود دارید می‌توانید با خیالی آسوده آن را در صندوق امانات هتل گذاشته و به گشت و گذار در یزد بپردازید. مسافرانی که وقت اضافه قبل یا بعد از تحویل اتاق دارند می‌توانند چمدان‌هایشان را در اتاق چمدان اقامتگاه گذاشته و دقایقی را به بازدید از جاذبه‌های یزد مشغول شوند. برای اهالی مطالعه کتابخانه و روزنامه‌های صبح در قسمت لابی قرار داده می‌شود. نمازخانه، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، صرافی، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات خانه داری، خدمات بیدار باش و پذیرش ۲۴ ساعته از جمله خدمات ارائه شده توسط این اقامتگاه هستند.

اتاق‌های اقامتگاه


اقامتگاه سنتی شاه ابوالقاسم یزد ۱۶ اتاق و ۳۴ تخت در دو طبقه خود دارد که شامل انواع اتاق‌های یک تخته تا ۴ تخته کانکت و ۴ تخته ویژه هستند. اتاق‌های دوتخته و سه تخته دوبلکس، ۳ تخته ویژه و چهار تخته دوبلکس از دیگر انواع اتاق‌های اقامتگاه هستند.

امکانات اتاق‌های اقامتگاه


همه اتاق‌های اقامتگاه مبله و به تمامی آن‌ها خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه می‌شود. یخچال، کمد لباس، دراور، آباژور، رخت‌آویز، تلویزیون، حمام، مینی‌بار باهزینه، تهویه مطبوع و تلویزیون از امکانات موجود در اتاق‌ها هستند و علاوه بر این‌ها لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان، حوله و سشوار) و دمپایی و فن کوئل نیز در اتاق‌ها قرار دارند همچنین مهمانان امکان دسترسی و اتصال به اینترنت اقامتگاه را در اتاق‌ها خواهند داشت. سرویس بهداشتی تمامی اتاق‌ها فرنگی است و سرویس حمام آن‌ها شامل دوش ساده است اما برخی از واحدها وان حمام نیز دارند.

رستوران اقامتگاه


شاه ابوالقاسم رستورانی با ظرفیت ۵۰ مهمان را دارد که در آن انواع غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد به علاوه مهمانان این امکان را خواهند داشت را در این رستوران طعم غذاهای اصیل و سنتی یزدی را بچشند. البته از آنجایی که اقامتگاه در بافت تاریخی و قدیمی یزد قرار گرفته اطراف هتل چایخانه‌های سنتی نیز وجود دارند که در صورت تمایل می‌توانید سری به آن‌ها بزنید.

فاصله اقامتگاه سنتی شاه ابوالقاسم یزد تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا زندان اسکندر: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا بقعه سید رکن الدین: ۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار وزیر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه نواب وکیل (خانه فرهنگ و مفاخر): ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه سنتی صدوقی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت‌آباد: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است