search
menu

بوتیک هتل صفی خانی یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره بوتیک هتل صفی خانی یزد
امکانات کلی بوتیک هتل صفی خانی یزد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله بوتیک هتل صفی خانی یزد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره بوتیک هتل صفی خانی یزد


بوتیک هتل صفی خانی در خیابان سید گلسرخ یزد و در محله‌ای قدیمی به نام شاه ابوالقاسم واقع شده و بیش از صد سال قدمت دارد. این هتل دارای سه طبقه و ۲۲ اتاق است که در سال ۱۴۰۰ مرمت شده است. سبک معماری سنتی این هتل توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. این مجموعه تاریخی در مرکز بافت تاریخی یزد قرار گرفته و دسترسی آسانی به بسیاری از اماکن گردشگری دارد. خانه لاری‌ها، مسجد جامع یزد، بازار مسگر‌ها، دروازه قرآن، آتشکده زرتشتیان، مسجد امیرچخماق، باغ دولت‌آباد و موزه نور و آیینه از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند که سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کنند. زندان اسکندر نیز در چند قدمی این محله قدیمی قرار دارد. فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد ۱۳ کیلومتر، ترمینال غدیر ۱۱.۱ کیلومتر و راه آهن یزد ۶.۴ کیلومتر تا هتل Safikhani boutique Hotel فاصله دارد. اگر قصد سفر با هواپیما را دارید، برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و سفر بی‌نظیری را در این بوتیک هتل تاریخی تجربه کنید.

امکانات کلی بوتیک هتل صفی خانی یزد


پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. وای فای رایگان در دسترس است که به راحتی می‌توانید با دنیای مجازی اطراف خود در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات درباره جاهای دیدنی یزد و تهیه بلیط می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. همچنین برای راحتی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. توجه داشته باشید که آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل ممنوع است. بوتیک هتل صفی خانی یزد محیطی بسیار تمیز و پاکیزه دارد و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌شود. اتاق چمدان، خدمات بیدار باش، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. برای گشت نیم‌روزی به جاهای دیدنی یزد می‌توانید از قبل هماهنگ شده و اوقات خوبی را در این شهر تاریخی سپری کنید. برای رضایت و راحتی هر چه بیشتر میهمانان در لابی و طبقات سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تعبیه شده است. کپسول آتش‌نشانی و سیستم اعلام و اطفا حریق نیز در این هتل وجود دارد تا از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل آید. قبل از رزرو توجه داشته باشید که این بوتیک هتل فاقد رستوران و پارکینگ است. پذیرش خانم مجرد تنها در صورت داشتن مدرک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر سه سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و برای کودکان ۳ الی ۶ نیم‌بها حساب می‌شود. کارکنان مجرب هتل به زبان انگلیسی مسلط بوده و ارتباط خوبی با توریست‌ها و میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های بوتیک هتل صفی خانی یزد عبارتند از:
• اتاق یک تخته
• اتاق دو تخته دبل
• اتاق دو تخته توئین
• اتاق سه تخته
• سوئیت دو تخته کوچک
• سوئیت سه تخته
• سوئیت چهار تخته بزرگ
هر یک از واحد‌ها مجهز به تهویه مطبوع بوده و اینترنت بی سیم رایگان در آن‌ها در دسترس است. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به چای‌ساز، مینی‌بار، آباژور، مبلمان، تلویزیون، تلفن، میز، کمد لباس، رخت‌آویز و صندوق امانات اشاره کرد. سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به دوش، حوله و دمپایی نیز در اتاق‌ها تعبیه شده است. آب معدنی به صورت روزانه شارژ می‌شود.

فاصله بوتیک هتل صفی خانی یزد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه لاری‌ها: ۵۵۰ متر
فاصله تا مسجد جامع یزد: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد امیر چخماق: ۲ کیلومتر
فاصله تا حمام خان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت آباد: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آتشکده زرتشتیان: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه نور و آیینه: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است