search
menu

هتل سنتی رویای قدیم یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی رویای قدیم یزد
فاصله هتل سنتی رویای قدیم یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل سنتی رویای قدیم یزد


هتل سنتی رویای قدیم یزد، با ساختمانی تاریخی و قدمتی نزدیک به ۲۰۰ سال، پذیرای مسافرانی است که شهر زیبای یزد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اند. ساخت این بنا به اوایل دوره قاجاریه باز می‌گردد و نکته جالب توجه درباره آن، حفظ ظاهر و نمای سنتی آن است به نحوی که اقامت در این هتل، تفاوتی با سفر در طول زمان و رفتن به گذشته‌های دور را ندارد.
گچ بری و تزئینات سقف‌های هتل رویای قدیم یزد و همچنین درب‌هایی که با اشکال متفاوت زینت داده شده‌اند را در کنار حوض آبی که در وسط حیات قرار گرفته است، فضایی دلنشین در قلب شهر بادگیر‌ها به وجود آورده است. لازم به یادآوری است که بنای کنونی هتل سنتی رویای قدیم یزد در سال ۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت از آن زمان، پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بوده است.
از جمله امکانات رفاهی که در تمامی اتاق‌های هتل سنتی رویای قدیم یزد تعبیه شده است می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مبل راحتی، یخچال، حمام اختصاصی، و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد. لازم به یادآوری است که دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز علاوه بر لابی هتل، در تمام اتاق‌ها نیز امکان پذیر است.
صبحانه به صورت رایگان در رستوران هتل سنتی رویای قدیم یزد سرو می‌شود. این رستوران ظرفیت پذیرش ۳۰ نفر به صورت همزمان را دارد. مسافران همچنین می‌توانند برای صرف میان وعده نیز به کافی شاپ هتل مراجعه نمایند.
هتل رویای قدیم یزد در نزدیکی بافت تاریخی شهر قرار گرفته است و دسترسی آن به مکان‌های دیدنی مانند میدان امیرچخماق، زندان اسکندر و همچنین آتشکده زرتشتیان به سادگی امکان پذیر است.

فاصله هتل سنتی رویای قدیم یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آبشار دره گاهان (۴۰ کیلومتر و ۷۰ متر)
فاصله تا مجموعه خان (۱ کیلومتر و ۱۵۵ متر)
فاصله تا زندان اسکندر(مدرسه ضیائیه) (۸۸۵ متر)
فاصله تا آتشکده زرتشتیان یزد (۳ کیلومتر و ۱۳۸ متر)
فاصله تا آب انبار شش بادگیری (۱ کیلومتر و ۷۴۳ متر)



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است