search
menu

هتل راه و ما یزد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل راه و ما یزد
فاصله هتل راه و ما یزد تا اماکن مهم و جاذبه های گردشگری شهر یزد

درباره هتل راه و ما یزد


هتل راه و ما یزد یکی از هتل های تازه تاسیس استان یزد با معماری مدرن، واقع در منطقه ای امن و به دور از هیاهوی زندگی ماشینی و شهری است. فضای آرام ایجاد شده توسط پرسنل آموزش دیده هتل راه و ما یزد باعث می شود اوقاتی آرام و بدون دغدغه را تجربه کنید. امکاناتی که هتل راه و ماه یزد برای رفاه حال و آسایش بیشتر مسافران و گردشگران عزیز ارائه می دهد از جمله: اینترنت رایگان با سرعت بالا، تهویه مطبوع، خدمات خشکشویی، خود پرداز بانک، صبحانه رایگان، روزنامه رایگان، رستوران در هتل، روم سرویس ۲۴ ساعته، کافی شاپ، سالن همایش، رستوران فضای باز، کتابخانه، تاکسی سرویس، اتاق جلسات، آسانسور، لابی، رستوران فست فود، رستوران سنتی، سالن جشن و مراسم و عروسی، پارکینگ در هتل کافی نت، غرفه صنایع دستی، صندوق امانات در لابی و نمازخانه.
هتل راه و ما یزد شامل ۳۰ باب واحد اقامتی است که شامل ۸ باب اتاق دو تخته، ۱۳ باب اتاق سه تخته، ۱ باب اتاق چهار تخته، ۲ باب اتاق یک تخته و ۶ باب رویال سوییت در یک طبقه مجهز به کلیه امکانات رفاهی از جمله اتاق چمدان، صندوق امانات، تخت های با تشک های طبی و مدرن ، اینترنت پر سرعت، سرویس فرنگی، سشوار، یخچال، تلویزیون LCD، فن کویل، سرمایش و گرمایش مرکزی، حمام، دوش، میز کار، مینی بار، میز آرایش، کتری برقی برای آب جوش آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است. همچنین بهتر است بدانید که هتل راه و ما یزد سالن های مجزا شامل: سالن جلسات مجلل، سالن عروسی با تشریفات به روز، فروشگاه صنایع دستی، کافی شاپ، رستوران ایتالیایی، رستوران غذاهای سنتی ایرانی و فست فود، شما را دعوت می نماید تا از شهر جهانی یزد بازدید کنید.
شهر باستانی یزد دارای محله های قدیمی و بافت سنتی زیبا حال و هوای آن دوران را به شما می دهد، همچنین موزه های تاریخی واقع در این محله باعث می‌شود به راحتی زندگی در ادوار قدیمی را تصور کنید. این محل های زیبا، آرام و با صفا تنها ۲۰ دقیقه از هتل راه و ما یزد فاصله دارند. از دیگر جنبه های مثبت هتل راه و ما نزدیکی به مرکز های خرید مدرن است. این هتل تنها ۵ دقیقه از مراکز خرید اصلی شهر یزد فاصله دارد. مسافت ۱۵ کیلومتری از فرودگاه و ۵ کیلومتری از راه آهن یکی دیگر از ویژگی های مثبت این مجموعه است. لازم به ذکر است که ساعت تحویل اتاق ها به مهمانان در هتل راه و ما یزد ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ها ۱۲ ظهر است.

فاصله هتل راه و ما یزد تا اماکن مهم و جاذبه های گردشگری شهر یزد


فاصله تا راه آهن یزد: ۱۶ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری یزد: ۱۸ دقیقه با با ماشین
فاصله تا آب انبار شش بادگیری: ۲۰ دقیقه با با ماشین
فاصله تا آتشکده یزد: ۲۱ دقیقه با با ماشین
فاصله تا فرودگاه یزد: ۲۱ دقیقه با با ماشین
فاصله تا باغ دولت آباد یزد: ۲۲ دقیقه با با ماشین
فاصله تا مجموعه امیر چخماق یزد: ۲۲ دقیقه با با ماشین
فاصله تا بازار خان یزد: ۲۳ دقیقه با با ماشین
فاصله تا مدرسه ضیائیه (زندان اسکندر): ۲۶ دقیقه با با ماشین

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است