search
menu

اقامتگاه سنتی قنات يزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی قنات یزد
فاصله اقامتگاه سنتی قنات یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی قنات یزد


اقامتگاه سنتی قنات یزد از خانه های تاریخی و اقامتگاه های سنتی شهر زیبای یزد است که به لطف معماری زیبا و سنتی خود به یکی از گزینه‌های محبوب اقامتی در این شهر مبدل گشته است. همان‌طور که در تصاویر نیز مشخص است، معماری دیدنی و فضای دل‌نشین و سرسبز اقامتگاه سنتی قنات یزد به گونه‌ای است که در همان ابتدا هر گردشگری را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد: وجود حوض فیروزه‌ای، اسباب و لوازم چوبی و نوستالژیک، پله‌های آجری و..، دوران خوب کودکی‌ را برای میهمانان تداعی خواهد ساخت و خاطرات خوش و شیرین کودکی آنان را بازآفرینی خواهد کرد.
گفتنی است که اقامتگاه سنتی قنات یزد که به دلیل قرار گرفتن قناتی در زیر آن به این نام شهرت یافته است- در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر و زیربنای ۷۰۰ متر ساخته شده است و قدمت بنای آن به گفته بسیاری از کارشناسان به عهد زندیه می‌رسد. خوب است بدانید که این اقامتگاه از یک طبقه که ۲۱ واحد اقامتی تمیز و زیبا را در خود جای داده، تشکیل شده است.
هر یک از واحدهای اقامتی اقامتگاه سنتی قنات یزد از دکوراسیون ساده‌ و زیبایی برخوردار بوده و با تجهیزاتی سنتی به منظور حفظ حال و هوای دوران قدیم تزئین شده است. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به یخچال، تلویزیون، رخت‌آویز، کمد، دراور، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد. همچنین برای رفاه و آسایش میهمانان، کلیه واحدهای اقامتی اقامتگاه سنتی قنات یزد را به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب مجهز کرده‌اند تا مشکلی از این بابت نیز وجود نداشته باشد. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت از تمامی نقاط این اقامتگاه در دسترس بوده و میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از آن بهره‌مند گردند.
همانند دیگر اقامتگاه‌های سنتی، اقامتگان سنتی قنات یزد نیز صبحانه رایگان به میهمانان خود ارائه می‌دهد. میهمانان برای صرف صبحانه باید حداکثر تا ساعت ۱۰:۳۰ به سالن صبحانه‌خوری این مکان مراجعه کرده تا صبحانه لذیذ اقامتگاه سنتی قنات یزد را نوش جان کنند. ناگفته نماند که چایخانه سنتی این اقامتگاه نیز آماده است تا در ۲۴ ساعت شبانه‌روز کلیه سفارشات میهمانان را آماده کرده و در اختیار آن‌ها قرار دهد. بنابراین اگر دمنوشی تسکین‌دهنده و یا قهوه‌ای آرامش‌بخش هوس کردید، بی‌معطلی به چایخانه سنتی اقامتگاه قنات یزد بروید تا طعم لذیذ نوشیدنی‌های گوارای این مکان را نیز بچشید.
صندوق امانات، نمازخانه، کپسول آتش‌نشانی، خودپرداز، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی از دیگر امکانات و تجهیزاتی است که میهمانان با اقامت در اقامتگاه سنتی قنات یزد از آن‌ها برخوردار خواهند شد. علاوه بر امکانات ذکر شده، اقامتگاه سنتی قنات یزد قادر است خدماتی از قبیل خدمات خانه‌داری، لباسشویی، پرینت، فکس، خدمات اینترنتی، خدمات باربری، خدمات تور و تاکسی سرویس را نیز به میهمانان خود ارائه دهد.
از آنجایی که اقامتگاه سنتی قنات یزد در مکانی مناسب و در خیابان امام واقع شده، میهمانان این اقامتگاه می‌توانند در اندک زمانی به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی گردشگری شهر تاریخی یزد نظیر زندان اسکندر و خانه لاری‌ها دسترسی یابند. بنابراین اقامتگاه سنتی قنات یزد از نظر موقعیت مکانی نیز در نقطه بسیار خوب و مطلوبی قرار گرفته است.
در آخر باید گفت که اقامتگاه سنتی قنات یزد با داشتن پرسنلی خوش‌رو، امکاناتی فراوان و قدمتی چند صد ساله، از گزینه‌های برتر اقامت در شهر تاریخی یزد بشمار می رود. بنابراین اگر قصد اقامت در اقامتگاهی را دارید که هم به جاذبه‌های تاریخی یزد نزدیک باشد و هم خود جاذبه‌ای تاریخی باشد، اقامتگاه سنتی قنات یزد را برگزینید.

فاصله اقامتگاه سنتی قنات یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا زندان اسکندر: ۲۹۰ متر
فاصله تا مجموعه امیر چخماق یزد: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار خان یزد: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آتشکده یزد: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه یزد: ۹.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است