search
menu

اقامتگاه بوم گردی نار تی تی تفت یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی نار تی تی یزد
فاصله اقامتگاه بوم گردی نار تی تی یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی نار تی تی یزد


اقامتگاه بوم گردی نار تی تی یزد در شهرستان تفت در نزدیکی شهر یزد قرار گرفته و در بازه زمانی کوتاهی توانسته به عنوان یکی از اقامتگاه های بوم گردی موفق استان یزد شناخته شود.
یکی از زیباترین اقامتگاه‌هایی که در سفر به تفت استان یزد می‌توانید انتخاب کرده و همراه خانواده در آن اقامت کنید، اقامتگاه بوم گردی نار تی تی یزد است. امروزه مسافران برای دور شدن از حال و هوای زندگی شهری و مشکلاتی که بر اثر آن متحمل می‌شوند، دوست دارند مسافرتشان در کمال آرامش و آسایش سپری شده و روح و جانی تازه بگیرند. بدین سبب اقامتگاه‌های بوم گردی در سال‌های اخیر از طرف گردشگران و مسافران بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. معماری و تاریخ جالب اقامتگاه‌ها و همچنین خدمات گوناگون آن‌ها توجه گردشگران را به خود جلب می‌کنند. در شهرستان تفت استان یزد نیز، اقامتگاه بوم گردی نار تی تی یزد طرفداران بسیاری دارد. این اقامتگاه که به شکوفه انار نیز معروف است، نامش را از اولین بومکده شهرستان تفت گرفته است. اقامتگاه نار تی تی با طراحی نوستالژیک و سنتی در ۷ طبقه ساخته شده و دارای باغ میوه و فضای سبز بسیار زیبا است. مهمانان می‌توانند به طور رایگان از این امکانات استفاده کنند. قدمت ساختمان اقامتگاه نار تی تی یزد به ۱۰۰ سال می‌رسد. ساختمان این اقامتگاه در سال ۱۲۹۰ ساخته شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۴ بازسازی و به عنوان اقامتگاه مورد استفاده قرار گرفته است. این خانه متعلق به خانواده اجدادی گردانندگان کنونی آن است.
در سالن مجموعه سرویس بهداشتی و حمام قرار گرفته و اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰ خودرو در این اقامتگاه برای مسافران مهیا گردیده و همچنین اینترنت وای فای رایگان با دسترسی نامحدود در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. مهمانان این اقامتگاه می‌توانند برای سفارش غذاهای ایرانی و سنتی با منوی بسته هزینه اضافی پرداخت کنند.
قابل توجه مهمانانی که با کودکان خردسال و یا افراد سالمند قصد اقامت در اقامتگاه بومگردی نار تی تی یزد دارند، این اقامتگاه در قسمت ورودی هتل، لابی و اتاق‌ها دارای تعدادی پله است.
اتاق‌های اقامتی این مجموعه سنتی دارای تشک، پتو، پشتی، قالیچه، تلویزیون، رخت آویز، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و دکوراسیون سنتی زیبا و دلنشین هستند. ساعت تحویل اتاق در مجموعه بومگردی نار تی تی ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ ظهر است.
مهمانان می‌توانند برای صرف وعده‌های اصلی غذا به رستوران نار تی تی بروند. این رستوران با ظرفیت ۲۰ نفر در سه وعده صبحانه (از ساعت ۵ الی ۱۱)، ناهار (از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵) و شام (از ساعت ۱۹ الی ۲۲) به مهمانان سرویس ارائه می‌دهد. غذاهای خوشمزه اصیل و سنتی ایرانی در این رستوران برای مهمانان آماده می‌گردند.
در لابی کوچک و ۱۲ نفره اقامتگاه بومگردی نار تی تی یزد امکاناتی نظیر نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، کافی شاپ، تاکسی سرویس، تلویزیون، اینترنت وای فای رایگان، خدمات ترانسفر پولی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی جهت رعایت حال مهمانان فراهم گردیده است. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی هتل قرار داشته و در ۲۴ ساعت شبانه روز خدمات متنوع نظیر خشکشویی، گشت نیم روزی، خدمات اینترنتی و ... به مهمانان ارائه می‌دهد. پرسنل صبور و خوش برخورد اقامتگاه بومگردی نار تی تی یزد به تمام نیازها و سوال‌های مهمانان سریعا پاسخ داده و آن‌ها را به بهترین شکل ممکن راهنمایی و هدایت می‌کنند. پرسنل این اقامتگاه به زبان انگلیسی نیز مسلط بوده و پذیرای مسافران و گردشگران خارجی نیز هستند. تمام سعی و تلاش پرسنل اقامتگاه بومگردی نار تی تی یزد بر آن است تا اقامتی شیرین و خاطره انگیز برای مهمانانشان فراهم کنند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی نار تی تی یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آبشار دره گاهان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا جاده تفت یزد: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهستان: ۱۸ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۲۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد: ۲۵.۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار شش بادگیری: ۲۵.۷ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری: ۲۵.۷ کیلومتر
فاصله تا آتشکده زرتشتیان یزد: ۲۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آریا: ۲۶ کیلومتر
فاصله تا بادگیرها: ۲۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آیینه و روشنایی: ۲۶ کیلومتر
فاصله تا مجموعه خان: ۲۶.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان امیر چخماق: ۲۶.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار خان: ۲۷ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت آباد: ۲۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۲۷ کیلومتر
فاصله تا خانه لاری‌ها: ۲۸ کیلومتر





امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است