search
menu

هتل مظفر یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مظفر یزد
فاصله هتل مظفر یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل مظفر یزد


هتل مظفر یزد گزینه‌ای ایده آل برای افرادی هست که اقامت در یک محیط سنتی را به هتل‌های مدرن و لوکس ترجیح می‌دهند. هتل مظفر یزد بیش از ۱۳۰ سال پیش به دستور یکی از شاخص‌ترین تجار شهر یزد به نام مظفر، ساخته شد. این بنا در ابتدا به عنوان منزل شخصی مظفر ساخته می‌شود و تا مدت‌ها به عنوان یکی از منحصربفرد ترین خانه‌های شهر یزد شناخته می‌شده.
این بنای تاریخی که در دهه‌های اخیر متروکه بود، بالاخره در سال ۱۳۸۸ بازسازی می‌شود تا کاربری آن به هتل تغییر کند. هتل مظفر یزد ۱۹ اتاق مجزا دارد که به صورت همزمان می‌تواند از ۵۰ نفر پذیرایی کند. اقامت در هتل مظفر یزد، تجربه متفاوتی از اسکان در هتل‌های مدرن و امروزی دارد و حال و هوای آن، آدم را به قلب تاریخ می‌برد.
معماری هتل مظفر یزد هم یکی از دلایل تفاوت این هتل و اقامتگاه‌های امروزی است. در نما‌های داخلی و خارجی هتل از مصالحی مثل گل و خشت استفاده شده تا یادآور همان حس خوب دوران گذشته باشد. هر چند که دکوراسیون داخلی اتاق‌ها بر اساس معماری سنتی ایرانی طراحی شده اما تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز برای گذراندن یک تعطیلات رویایی هم در اتاق های آن در نظر گرفته شده است.
از جمله امکانات رفاهی که در تمامی اتاق‌های هتل مظفر یزد تعبیه شده، می‌توان به تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، یخچال و تلفن اشاره کرد. هر اتاق به سرویس بهداشتی جداگانه مجهز است و مسافران می‌توانند به صورت رایگان به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند.
قرار گرفتن در نزدیکی بافت تاریخی شهر و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری هم یکی از امتیاز‌هایی است که باعث شده هتل مظفر یزد تا این اندازه در میان گردشگران داخلی و حتی خارجی، محبوبیت داشته باشد.

فاصله هتل مظفر یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار خان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت آباد: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آتشکده یزد: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا بافت تاریخی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا زندان سکندر: ۳ کیلومتر




امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است