search
menu

هتل سنتی کوروش يزد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی کوروش یزد
فاصله هتل سنتی کوروش یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل سنتی کوروش یزد


هتل سنتی کوروش یزد هتلی دو ستاره واقع در محله فهادان یزد است که به دلیل داشتن اتاق‌هایی شیک و مجلل و امکاناتی مناسب، از گزینه‌های خوب اقامتی شهر تاریخی یزد بشمار می‌رود. این هتل که در گذشته خانه تاریخی و متعلق به فردی به نام نجفی یزدی بوده است، حدود ۴۰۰ سال قدمت دارد و از قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های سنتی شهر دیدنی یزد محسوب می‌شود. گردشگران با رزرو اتاقی در هتل سنتی کوروش یزد نه‌تنها در مدت زمانی کوتاه به جاذبه‌های تاریخی شهر یزد دسترسی خواهند داشت بلکه در جاذبه‌ای تاریخی نیز اقامت خواهند کرد.
هتل سنتی کوروش یزد با حیاط باصفا و زیبای خود در همان ابتدا میهمانان هتل را شگفت‌زده می‌کند و با دکوراسیون سنتی و طراحی زیبا و نوستالژیک خود، زیبایی خود را به رخ هر گردشگری می‌کشد. از حوض نیلگونی که با کوزه‌های سفالی و گل‌هایی رنگارنگ محصور شده گرفته تا معماری زیبا و تخت‌ها و درب‌های چوبی این اقامتگاه، تمامی عناصر زیبایی دست به دست هم داده‌‌اند تا ضیافتی پرزرق و برق از جلوه زیبای هنر ایرانی پیش چشمان گردشگران و زیباپسندان خلق شود. آرمیدن بر تخت‌های چوبی و صرف دمنوشی آرامش‌بخش در حال تماشای حیاط رنگارنگ و دلباز هتل سنتی کوروش یزد، لذتی است توصیف‌ناشدنی.
از آنجایی که هتل سنتی کوروش یزد، هتلی است سنتی، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که از امکاناتی فراوان برخوردار باشد. با این حال، هتل سنتی کوروش یزد نسبت به دیگر هتل های سنتی هیچ کم و کاستی ندارد و قادر است کلیه امکانات رفاهی را به میهمانان خود عرضه دارد. از جمله امکانات هتل سنتی کوروش یزد می‌توان به اتاق چمدان و صندوق امانات هتل اشاره کرد که خیال میهمانان را از بابت نگهداری اسباب و وسایلی که ممکن است حمل آن‌ها دست و پا گیر باشد، آسوده می‌کند. نمازخانه، فضای سبز، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، کپسول آتش‌نشانی، تلویزیون در لابی و سیستم تهویه مطبوع از دیگر امکاناتی است که هتل سنتی کوروش یزد با برخورداری از آن‌ها موفق شده که عنوان هتل دو ستاره را کسب کند. علاوه بر این امکانات، هتل سنتی کوروش قادر است خدمات مختلفی نظیر خدمات باربری، خانه‌داری، پذیرش ۲۴ ساعته و حتی صرافی را به میهمانان هتل ارائه دهد.
گفتنی است که هتل سنتی کوروش یزد از ۱۳ واحد اقامتی در ۲ طبقه تشکیل شده است. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته بوده و به کلیه امکانات موردنیاز اقامتی نظیر یخچال، تلویزیون، دراور، کمدلباس، مبلمان و لوازم بهداشتی مجهز شده‌اند. ناگفته نماند که میهمانان هتل سنتی کوروش یزد در طول اقامت خود به اینترنت رایگان و نامحدود دسترسی داشته و قادرند بدون هیچ محدودیتی به گشت و گذار در فضای مجازی بپردازند.
همان‌طور که گفته شد، یکی از مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل سنتی کوروش یزد، سهولت دسترسی به جاذبه‌های تاریخی شهر دیدنی یزد است. میهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اماکن دیدنی مختلفی نظیر زندان اسکندر، مجموعه تجاری تفریحی ستاره یزد، مجموعه خان، رستوران ابوالمعالی، آتشکده زرتشتیان و بازار خان دسترسی داشته باشند. بنابراین هتل سنتی کوروش یزد از این لحاظ نیز یکی از برترین گزینه‌های اقامتی در شهر یزد به حساب می‌آید.
با توجه به موارد ذکر شده باید گفت که هتل سنتی کوروش یزد بدون هیچ تردیدی می‌تواند میزبانی شایسته برای گردشگران -خصوصا افرادی که تمایل دارند در هتلی اقتصادی و نزدیک به اماکن دیدنی و تاریخی شهر اقامت کنند- باشد. تجربه اقامت در این هتل، سفر به شهر یزد را به سفری متفاوت و خاطره‌ای شیرین مبدل خواهد ساخت.

فاصله هتل سنتی کوروش یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا زندان اسکندر: ۹۹ متر
فاصله تا خانه لاری‌ها: ۴۸۹ متر
فاصله تا مجموعه خان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مجموعه تجاری تفریحی ستاره یزد: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت آباد: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا آتشکده زرتشتیان یزد: ۳.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است