search
menu

خانه مسافر سرای کاوه یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر سرای کاوه یزد
امکانات کلی خانه مسافر سرای کاوه یزد
اتاق‌ها و امکانات آنها
رستوران خانه مسافر سرای کاوه
فاصله خانه مسافر سرای کاوه یزد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر سرای کاوه یزد


خانه مسافر سرای کاوه یزد در سال ۱۳۹۷ در خیابان کاشانی یزد آغاز به فعالیت کرد. یزد معماری منحصربه ‌فردی دارد. همچنین به خاطر زیارتگاه ها و آتشکده‌های زرتشتی، آب انبارها، قنات‌ها، یخچال‌ها، صنایع دستی ایرانی، پارچه‌های دست‌بافت (ترمه فارسی) و ابریشم‌بافی بسیار معروف است. این شهر از روند مدرنیزه شدن که بسیاری از شهرهای خاکی سنتی را ویران کرد، فرار کرد و امروزه با مناطق سنتی، قنات، خانه‌های سنتی، بازارها، حمام‌ها، آب انبارها، مساجد، کنیسه‌ها، معابد زرتشتیان و باغ تاریخی دولت‌آباد باقی مانده است. از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک Kaveh accommodation center می‌توان به موزه آب یزد، مسجد جامع یزد، آتشکده یزد، خانه لاری‌ها و موزه نور و آینه اشاره کرد که مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است. همچنین می‌توانید در میان این جاذبه‌های بی نظیر گشت بزنید تا عکس‌های زیبایی از محیط اطراف خود بگیرید و سفر خود را به یکی از خاطره‌انگیزترین سفرها تبدیل کنید. برای رفتن به ایستگاه راه آهن یزد از این اقامتگاه تنها ده دقیقه زمان لازم است. فرودگاه یزد ۱۴.۴ کیلومتر تا این اقامتگاه فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای یزد، پیشنهاد می‌شود که با رزرو خانه مسافر سرای کاوه یزد لحظاتی خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

امکانات کلی خانه مسافر سرای کاوه یزد


اگر دوست دارید در سوئیت‌هایی راحت و تمیز با فضایی آرام اقامت کنید، اقامت در خانه کاوه یزد برای لذت بردن و تجربه لحظات به یاد ماندنی توصیه می‌شود. پذیرش خانه کاوه به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است. با ورود به مجتمع مسکونی کاوه با حیاطی مدرن و زیبا رو به رو می‌شوید که باغی را در بر می‌گیرد و به نمای بیرونی این مجموعه اقامتی نشاط و سرزندگی می‌بخشد. اگر با خودروی شخصی خود به یزد سفر می‌کنید، می‌توانید از پارکینگ استفاده کنید تا دیگر نگران پارکینگ نباشید. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از تاکسی سرویس اقامتگاه استفاده کنید. برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی ایرانی در لابی تعبیه شده است. این مرکز اقامتی فاقد آسانسور است و برای میهمانانی که دارای مشکلات مفصلی و ناتوانی جسمانی هستند گزینه مناسبی به شمار نمی‌آید. جدای از از این امکانات، هر کجای خانه که بروید به اینترنت دسترسی خواهید داشت. Kaveh accommodation center دارای محیطی بسیار تمیز است و خدمات خانه‌داری به طور روزانه در آن انجام می‌گیرد. دقت کنید که از آوردن حیوانات خانگی به داخل اقامتگاه خودداری کنید. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان بوده و برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال به صورت نیم‌بها حساب می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات آنها


این اقامتگاه دارای دو طبقه، ۸ اتاق و ۳۰ تخت است. انواع اتاق‌های Kaveh accommodation center عبارتند از:
• سوئیت دو نفره سلامت
• سوئیت سه نفره تندرستی
• سوئیت سه نفره وی آی پی نشاط
• سوئیت چهار نفره مهربانی
• سوئیت چهار نفره لبخند
• سوئیت شش نفره وی آی پی طراوت
• سوئیت هشت نفره دوستی
از امکانات اتاق‌های این مجموعه اقامتی می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون، مبلمان، دراور، میز، بالکن، یخچال، کمد لباس و سیستم اعلام و اطفا حریق اشاره کرد. با پرداخت هزینه می‌توانید به اینترنت در اتاق خود دسترسی داشته باشید. امکان پخت و پز نیز در اتاق‌ها فراهم شده است. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، دمپایی و وسایل بهداشتی نیز در اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران خانه مسافر سرای کاوه


این اقامتگاه فاقد رستوران است. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران‌های اطراف مراجعه کنید.

فاصله خانه مسافر سرای کاوه یزد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نور و آینه: ۴۵۰ متر
فاصله تا آتشکده یزد: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا بادگیرها: ۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آب یزد: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا امیر چخماق: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار و حمام خان یزد: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه لاری‌ها: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است