search
menu

هتل پردیسان فاز ۲ یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پردیسان فاز۲ یزد
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل پردیسان یزد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پردیسان فاز۲ یزد


هتل پردیسان فاز۲ یزد یکی از هتل های یک ستاره شهر خشتی است که یکی از ارزان ترین اقامتگاه های شهر به حساب می آید. این هتل را با نام مهمانسرای پردیسان فاز۲ هم می شناسند. مقرون به صرفه بودن این هتل تنها مزیت آن نیست، فاصله کمش از جاهای دیدنی یزد یکی دیگر از دلایلی است که خریداران بلیط هواپیما یزد را مجاب به رزرو Hotel Pardisan Yazd می کند.

موقعیت مکانی هتل


این هتل در مجاورت میدان مارکار یزد قرار گرفته، جالب است بدانید که میدان مارکار نقطه وسط ایران به حساب می آید و برج ساعتی که آن جا ساخته شده یکی از جاذبه های محبوب یزد است. به غیر از این برج، موزه تاریخ و فرهنگ زرتشتیان مارکار، آب انبار رستم گیو و موزه دیرینه شناسی کامبرین هم تنها چند صد متر با هتل پردیسان فاز2 یزد فاصله دارند و می توان با کمی پیاده روی به اعماق تاریخ و فرهنگ این شهر سر زد. ضمنا اگر ۱۵ دقیقه پیاده روی کنید به میدان امیرچخماق می رسید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


این هتل ۲ طبقه در حد مسافرخانه هاست و امکانات و خدماتی در حد همان تک ستاره بودنش ارائه می دهد، پس به طبع تنوع زیادی در آن ها نخواهید دید. مهمانسرای پردیسان فاز2 یزد به مهمانانش خدماتی همچون اینترنت رایگان ارائه می دهد و صندوق امانت، رستوران و نمازخانه از دیگر امکانات آن به شمار می آیند.

انواع اتاق های هتل


واحدهای اقامتی هتل پردیسان فاز2 یزد متشکل از سوئیت هایی با ظرفیت های متنوع است. بیش تر این سوئیت ها آشپزخانه، حمام و سرویس ندارند و مهمانان باید به صورت مشترک از این امکانات استفاده کنند. اما سوئیت هایی که دارای آشپزخانه هستند با هزینه بیش تری قابل رزروند. ظرفیت سوئیت های این هتل ۱ نفره تا ۴ نفره است و هنگام رزرو اطلاعات دقیق آن ها برایتان نمایش داده می شود.

امکانات اتاق های هتل


واحدهای نقلی و کوچک هتل پردیسان فاز2 یزد به صورت کاملا ساده دکور شده اند، به عبارتی تنها لوازم مورد نیاز برای اقامت در آن ها گنجانده شده که شامل تلویزیون های صفحه تخت، میز، مینی یخچال، دمپایی و سیستم گرمایشی است. با توجه به بازخوردهایی که در نظرات مهمانان این هتل ثبت شده، گاهی تمیزی واحدها چندان رضایت بخش نبوده ولی همیشه چنین نیست. ضمنا از پنجره برخی از این سوئیت ها چشم اندازی از برج مارکار پیداست.

گزینه های صرف غذا


مهمانان برخی از سوئیت های هتل پردیسان فاز2 یزد با صبحانه رایگان پذیرایی می شوند و سوئیت های دیگر باید هزینه ای برای صبحانه بپردازند. این هتل یک رستوران اختصاصی به نام رستوران شاهرخ دارد که انواع غذاهای ایرانی و فست فود را طبخ و سرو می کند. رستوران فضای دلبازی ندارد ولی تر و تمیز است و کیفیت غذاهایش بد نیست. البته اگر دل به خیابان های یزد بزنید می توانید رستوران های محبوب و باکیفیتی را پیدا کنید.

دیگر خدمات و امکانات هتل


این هتل فاقد پارکینگ است ولی برای کسانی که با وسیله نقلیه به این شهر و هتل آمده اند، مکان مناسبی را برای پارک خودرو معرفی می کند و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست. خدمات خانه داری و جعبه کمک های اولیه از دیگر خدمات هتل یا مهمانسرای پردیسان فاز2 یزد هستند. اگر روزنامه خوان هستید، می توانید از پذیرش هتل درخواست روزنامه دهید. پرسنل هتل با خوش رویی تمام شما را در انجام امور مربوط به خدمات راهنمایی خواهند کرد.

دلایل انتخاب هتل


موقعیت مکانی هتل
قیمت ارزان و مقرون به صرفه

فاصله هتل پردیسان یزد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان مارکار: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیدالشهدا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه فرهنگ و تاریخ زرتشتیان: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار مسگرها: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع یزد:‌ ۲.۵ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است